reklama - zainteresowany?

Nowy PR. Jak internet zmienił public relations - Sensus

Nowy PR. Jak internet zmienił public relations
Autor: Anna Miotk
ISBN: 978-8-3635-6676-0
stron: 280, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 32,67 zł (poprzednio: 46,67 zł)
Oszczędzasz: 30% (-14,00 zł)

Dodaj do koszyka Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Od 2001 roku uprawianie dziaÅ‚alnoÅ›ci public relations zmieniÅ‚o siÄ™ radykalnie – od podejÅ›cia tradycyjnego, bazujÄ…cego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzÄ™dzi PR. ZmieniÅ‚ siÄ™ charakter komunikacji biznesowej – od poÅ›redniej, prowadzonej w sposób formalny i bezosobowy za pomocÄ… mediów gÅ‚ównego nurtu, po bezpoÅ›redniÄ… – kierowanÄ… wprost do klientów organizacji. Wszystko to dokonaÅ‚o siÄ™ za sprawÄ… pojawienia siÄ™ nowego, potężnego medium – Internetu.

Nowy PR to pierwsza polska książka opisujÄ…ca trendy w Internecie, które wpÅ‚ynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszernÄ… charakterystykÄ™ najważniejszych kierunków rozwoju PR. W publikacji przedstawiono wyniki badaÅ„ przeprowadzonych przez najbardziej uznane firmy badawcze oraz podano praktyczne przykÅ‚ady z dziaÅ‚alnoÅ›ci firm. Nie zabrakÅ‚o w niej także wskazania kierunków dalszego rozwoju, przedstawienia technologii wspierajÄ…cych pracÄ™ specjalisty PR czy standardów w mierzeniu efektów dziaÅ‚aÅ„ PR wraz z przeglÄ…dem narzÄ™dzi umożliwiajÄ…cych ich pomiar. 

Dodaj do koszyka Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

 

Osoby które kupowały "Nowy PR. Jak internet zmienił public relations", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Spis treści

Dodaj do koszyka Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.