Nowy PR. Jak internet zmienił public relations - Sensus

ISBN: 978-8-3635-6676-0
stron: 280, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 32,67 zł (poprzednio: 46,67 zł)
Oszczędzasz: 30% (-14,00 zł)
Od 2001 roku uprawianie działalności public relations zmieniło się radykalnie – od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Zmienił się charakter komunikacji biznesowej – od pośredniej, prowadzonej w sposób formalny i bezosobowy za pomocą mediów głównego nurtu, po bezpośrednią – kierowaną wprost do klientów organizacji. Wszystko to dokonało się za sprawą pojawienia się nowego, potężnego medium – Internetu.
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. W publikacji przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez najbardziej uznane firmy badawcze oraz podano praktyczne przykłady z działalności firm. Nie zabrakło w niej także wskazania kierunków dalszego rozwoju, przedstawienia technologii wspierających pracę specjalisty PR czy standardów w mierzeniu efektów działań PR wraz z przeglądem narzędzi umożliwiających ich pomiar.
Osoby które kupowały "Nowy PR. Jak internet zmienił public relations", wybierały także:
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni 39,67 zł, (11,90 zł -70%)