reklama - zainteresowany?

Nie jesteÅ› tym, co masz - Sensus

Nie jesteÅ› tym, co masz
ebook
Autor: Peter Walsh
TÅ‚umaczenie: Patrycja Zarawska
ISBN: 978-83-66815-42-1
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-10
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 27,12 zł (poprzednio: 33,48 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,36 zł)

Dodaj do koszyka Nie jesteÅ› tym, co masz

Tagi: Rozwój osobisty

W każdÄ… sobotÄ™ Å›cierasz kurze z arsenaÅ‚u bibelotów, których nie masz serca wyrzucić?

Z twojej szafy wysypują się ubrania, a mimo to wciąż nie masz czego na siebie włożyć?

Masz w swoim domu pudÅ‚o/szafkÄ™/karton wstydu, w którym trzymasz rzeczy do przejrzenia?

Jeśli tak, czytaj dalej.

JesteÅ› w wieloletnim zwiÄ…zku z wieloma przedmiotami. ZakoÅ„czenie go nie przychodzi Å‚atwo i wywoÅ‚uje wiele gÅ‚Ä™bokich emocji i wspomnieÅ„. Przyczyny tego rozstania mogÄ… być różne: przeprowadzka, porzÄ…dki po zmarÅ‚ych bliskich, a być może też po prostu zwykÅ‚a chęć „odgruzowania siÄ™” z posiadanych rzeczy, czÄ™sto odkÅ‚adanych do ogarniÄ™cia „na później”.

Peter Walsh w swojej książce skupia siÄ™ na emocjach, których przepracowanie przy pozbywaniu siÄ™ rzeczy jest dużym wyzwaniem i niezwykle cennym doÅ›wiadczeniem. W czuÅ‚y i motywujÄ…cy sposób tÅ‚umaczy, jak uporzÄ…dkować swojÄ… przestrzeÅ„ bez poczucia winy, za to z otwartoÅ›ciÄ… na nowe pozytywne przeżycia. ProwadzÄ…c ciÄ™ przez proces redukcji posiadanych przedmiotów, pomaga zrozumieć, że nie jest tym, co masz, a tym, co czujesz.

Dodaj do koszyka Nie jesteÅ› tym, co masz

 

Osoby które kupowały "Nie jesteś tym, co masz", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Nie jesteÅ› tym, co masz

Spis treści

Dodaj do koszyka Nie jesteÅ› tym, co masz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.