reklama - zainteresowany?

Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół - Sensus

Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół
mp3
Autor: Sylwia Sitkowska, Maria Kocurowska, Damian Berent
ISBN: 978-83-283-8621-1
stron: 184, Format: mp3
Data wydania: 2021-09-14
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 17,95 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 55% (-21,94 zł)

Dodaj do koszyka Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Rodzicielstwo i psychologia dziecka

Książka dla pedagogów, nauczycieli, rodziców

UmiejÄ™tnoÅ›ci spoÅ‚eczne. To one pozwalajÄ… nam skutecznie komunikować siÄ™ z innymi, rozpoznawać swoje emocje i dawać im wyraz. DziÄ™ki nim radzimy sobie w sytuacjach konfliktowych, potrafimy asertywnie sformuÅ‚ować swoje zdanie, nie spalamy siÄ™ emocjonalnie podczas rywalizacji. UmiejÄ™tnoÅ›ci spoÅ‚eczne warto i należy rozwijać od najmÅ‚odszych lat. Pomóc w tym może zawarty w książce zestaw ćwiczeÅ„ przygotowanych przez psychologów praktyków, od lat prowadzÄ…cych warsztaty dla dzieci. Zaproponowane scenariusze, które można zrealizować z dzieckiem w domu, w szkole i podczas zajęć online, zostaÅ‚y sprawdzone w praktyce w ramach kursów i treningów. Książka zawiera miÄ™dzy innymi:

  • 25 gotowych scenariuszy zajęć grupowych
  • scenariusze przystosowane do prowadzenia zajęć online
  • scenariusze zajęć indywidualnych
  • zestawienia materiaÅ‚ów i pomocy potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów

Scenariusze sÄ… skonstruowane tak, aby zajÄ™cia w peÅ‚ni angażowaÅ‚y wszystkich uczestników, co przyczynia siÄ™ do lepszego zapamiÄ™tywania treÅ›ci. ObejmujÄ… takie zagadnienia jak:

  • rozpoznawanie emocji wÅ‚asnych i emocji innych ludzi
  • odczytywanie intencji drugiej osoby
  • asertywność
  • budowanie poczucia wÅ‚asnej wartoÅ›ci
  • radzenie sobie z oÅ›mieszaniem, hejtem i ze zÅ‚oÅ›ciÄ…
  • bezpieczne poruszanie siÄ™ w internecie
  • koncentracja uwagi

Autorzy publikacji sÄ… zwiÄ…zani z dziaÅ‚ajÄ…cÄ… od 2009 roku w Warszawie poradniÄ… PrzystaÅ„ Psychologiczna oraz FundacjÄ… Terapeutyczna (wczeÅ›niej Terapeutyczna Kawiarnia). W prowadzonych przez nich treningach umiejÄ™tnoÅ›ci spoÅ‚ecznych i warsztatach psychoedukacyjnych wzięło udziaÅ‚ już ponad tysiÄ…c uczestników.

O książce w mediach:

Charaktery.eu: Trening umiejÄ™tnoÅ›ci spoÅ‚ecznych – czy warto?

 

Dodaj do koszyka Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół

 

Osoby które kupowały "Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół

Spis treści

Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół Audiobook -- spis treści

  • Zamiast wstÄ™pu
    • Co znajdziesz w tej książce?
    • Dla kogo jest ta książka?
    • Po co jÄ… napisaliÅ›my?
    • Kim jesteÅ›my?
  • TrochÄ™ teorii
    • Proponowane tematy
    • Metody prowadzenia zajęć rozwijajÄ…cych umiejÄ™tnoÅ›ci spoÅ‚eczne
    • Prowadzenie zajęć
    • System motywacji
    • Warto pamiÄ™tać!
  • 1. ZajÄ™cia integracyjne poznajmy siÄ™!
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Zróżnicowany sposób przekazywania wiedzy
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 1 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 1 do zajęć on-line
  • 2. ZajÄ™cia przez internet zasady wspóÅ‚pracy
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Zróżnicowany sposób przekazywania wiedzy
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
  • 3. Komunikacja we wspóÅ‚pracy
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 3 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 3 do zajęć on-line
  • 4. Komunikacja werbalna a niewerbalna
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 4 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 4 do zajęć on-line
  • 5. Kalejdoskop emocji
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 5 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 5 do zajęć on-line
  • 6. Komunikat typu ja
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 6 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 6 do zajęć on-line
  • 7. Granice przestrzeni osobistej
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 7 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 7 do zajęć on-line
  • 8. Asertywność jak prezentować swoje zdanie?
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 8 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 8 do zajęć on-line
  • 9. Dokuczanie czym jest i jak sobie z nim radzić?
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 9 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 9 do zajęć on-line
  • 10. Konflikt? I co teraz?
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 10 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 10 do zajęć on-line
  • 11. Dzieci w sieci korzystanie z internetu
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 11 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 11 do zajęć on-line
  • 12. Poczucie wÅ‚asnej wartoÅ›ci czym jest i jak je budować?
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 12 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 12 do zajęć on-line
  • 13. Rywalizacja we wspóÅ‚pracy, czyli jak radzić sobie z przegrywaniem
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 13 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 13 do zajęć on-line
  • 14. Magia przyjaźni
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 14 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 14 do zajęć on-line
  • 15. Hejt w sieci jak sobie z nim radzić?
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 15 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 15 do zajęć on-line
  • 16. ZÅ‚ość jak sobie z niÄ… radzić?
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 16 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 16 do zajęć on-line
  • 17. Jak dbać o wizerunek w sieci?
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
  • 18. W krÄ™gu emocji
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 18 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 18 do zajęć on-line
  • 19. Jak mówić, aby nas (u)sÅ‚yszano, czyli zasada FUO
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 19 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 19 do zajęć on-line
  • 20. Jak mówić, aby nas (u)sÅ‚yszano, czyli zasada FUO ciÄ…g dalszy
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 20 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 20 do zajęć on-line
  • 21. Pomocna dÅ‚oÅ„ jak prosić o pomoc?
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 21 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 21 do zajęć on-line
  • 22. Koncentracja uwagi i relaksacja praktyka
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 22 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 22 do zajęć on-line
  • 23. Strach a lÄ™k odważne SOS
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 23 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 23 do zajęć on-line
  • 24. Inność może być piÄ™kna! czyli kilka sÅ‚ów o tolerancji
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 24 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 24 do zajęć on-line
  • 25. Podsumowanie zajęć
    • MateriaÅ‚y i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 25 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 25 do zajęć on-line

Dodaj do koszyka Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.