reklama - zainteresowany?

Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół - Sensus

Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół

MIEJSCE 6 na liście TOP 20
Autor: Sylwia Sitkowska, Maria Kocurowska, Damian Berent
ISBN: 978-83-283-7558-1
stron: 184, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2021-09-14
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Rodzicielstwo i psychologia dziecka

Książka dla pedagogów, nauczycieli, rodziców

Umiejętności społeczne. To one pozwalają nam skutecznie komunikować się z innymi, rozpoznawać swoje emocje i dawać im wyraz. Dzięki nim radzimy sobie w sytuacjach konfliktowych, potrafimy asertywnie sformułować swoje zdanie, nie spalamy się emocjonalnie podczas rywalizacji. Umiejętności społeczne warto i należy rozwijać od najmłodszych lat. Pomóc w tym może zawarty w książce zestaw ćwiczeń przygotowanych przez psychologów praktyków, od lat prowadzących warsztaty dla dzieci. Zaproponowane scenariusze, które można zrealizować z dzieckiem w domu, w szkole i podczas zajęć online, zostały sprawdzone w praktyce w ramach kursów i treningów. Książka zawiera między innymi:

  • 25 gotowych scenariuszy zajęć grupowych
  • scenariusze przystosowane do prowadzenia zajęć online
  • scenariusze zajęć indywidualnych
  • zestawienia materiałów i pomocy potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów

Scenariusze są skonstruowane tak, aby zajęcia w pełni angażowały wszystkich uczestników, co przyczynia się do lepszego zapamiętywania treści. Obejmują takie zagadnienia jak:

  • rozpoznawanie emocji własnych i emocji innych ludzi
  • odczytywanie intencji drugiej osoby
  • asertywność
  • budowanie poczucia własnej wartości
  • radzenie sobie z ośmieszaniem, hejtem i ze złością
  • bezpieczne poruszanie się w internecie
  • koncentracja uwagi

Autorzy publikacji są związani z działającą od 2009 roku w Warszawie poradnią Przystań Psychologiczna oraz Fundacją Terapeutyczna (wcześniej Terapeutyczna Kawiarnia). W prowadzonych przez nich treningach umiejętności społecznych i warsztatach psychoedukacyjnych wzięło udział już ponad tysiąc uczestników.

O książce w mediach:

Charaktery.eu: Trening umiejętności społecznych – czy warto?

 

Dodaj do koszyka Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół

 

Osoby które kupowały "Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy

Dodaj do koszyka Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół

Spis treści

Naucz mnie jak radzi sobie z emocjami, komunikowa si, znale przyjaci -- spis treci

  • Zamiast wstpu
    • Co znajdziesz w tej ksice?
    • Dla kogo jest ta ksika?
    • Po co j napisalimy?
    • Kim jestemy?
  • Troch teorii
    • Proponowane tematy
    • Metody prowadzenia zaj rozwijajcych umiejtnoci spoeczne
    • Prowadzenie zaj
    • System motywacji
    • Warto pamita!
  • 1. Zajcia integracyjne poznajmy si!
    • Materiay i zasoby
    • Zrónicowany sposób przekazywania wiedzy
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 1 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 1 do zaj on-line
  • 2. Zajcia przez internet zasady wspópracy
    • Materiay i zasoby
    • Zrónicowany sposób przekazywania wiedzy
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
  • 3. Komunikacja we wspópracy
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 3 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 3 do zaj on-line
  • 4. Komunikacja werbalna a niewerbalna
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 4 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 4 do zaj on-line
  • 5. Kalejdoskop emocji
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 5 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 5 do zaj on-line
  • 6. Komunikat typu ja
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 6 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 6 do zaj on-line
  • 7. Granice przestrzeni osobistej
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 7 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 7 do zaj on-line
  • 8. Asertywno jak prezentowa swoje zdanie?
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 8 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 8 do zaj on-line
  • 9. Dokuczanie czym jest i jak sobie z nim radzi?
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 9 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 9 do zaj on-line
  • 10. Konflikt? I co teraz?
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 10 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 10 do zaj on-line
  • 11. Dzieci w sieci korzystanie z internetu
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 11 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 11 do zaj on-line
  • 12. Poczucie wasnej wartoci czym jest i jak je budowa?
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 12 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 12 do zaj on-line
  • 13. Rywalizacja we wspópracy, czyli jak radzi sobie z przegrywaniem
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 13 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 13 do zaj on-line
  • 14. Magia przyjani
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 14 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 14 do zaj on-line
  • 15. Hejt w sieci jak sobie z nim radzi?
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 15 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 15 do zaj on-line
  • 16. Zo jak sobie z ni radzi?
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 16 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 16 do zaj on-line
  • 17. Jak dba o wizerunek w sieci?
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
  • 18. W krgu emocji
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 18 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 18 do zaj on-line
  • 19. Jak mówi, aby nas (u)syszano, czyli zasada FUO
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 19 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 19 do zaj on-line
  • 20. Jak mówi, aby nas (u)syszano, czyli zasada FUO cig dalszy
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 20 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 20 do zaj on-line
  • 21. Pomocna do jak prosi o pomoc?
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 21 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 21 do zaj on-line
  • 22. Koncentracja uwagi i relaksacja praktyka
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 22 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 22 do zaj on-line
  • 23. Strach a lk odwane SOS
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 23 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 23 do zaj on-line
  • 24. Inno moe by pikna! czyli kilka sów o tolerancji
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 24 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 24 do zaj on-line
  • 25. Podsumowanie zaj
    • Materiay i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 25 do zaj w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 25 do zaj on-line

Dodaj do koszyka Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.