reklama - zainteresowany?

Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu - Sensus

Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu
ebook
Autor: Gregory Hartley, Maryann Karinch
Tytuł oryginału: The Most Dangerous Business Book You'll Ever Read
Tłumaczenie: Katarzyna Rojek
ISBN: 978-83-246-4832-0
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2012-03-14
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu

Solidny podręcznik, zawierający bezcenne lekcje dotyczące tego, jak postępować z innymi ludźmi — w wywiadzie, wojsku, rządzie, a co najważniejsze, także w świecie biznesu.
Oleg Kaługin,
były major-generał KGB, wykładowca Center for Counterintelligence and Security Studies, autor książki Spymaster

Książkę tę można wykorzystywać na każdym etapie życia zawodowego. Gregory Hartley i Maryann Karinch wskazują umiejętności, które są potrzebne do trafnego oceniania ludzi i relacji interpersonalnych, aby odnosić sukcesy, a unikać porażek. Nie rozpoczynaj kolejnego przedsięwzięcia (albo romansu) bez przygotowania!
Harold Keith Melton,
autor Księgi szpiega, historyk wywiadu, były przewodniczący jednej z największych i najlepszych w Ameryce grup franczyzowych

Czytasz na własną odpowiedzialność. Po lekturze tej książki nic nie będzie już takie samo… i nikt nie będzie taki sam!

W swojej działalności zawodowej spotkałeś się już z całą masą niepodważalnych prawd. Metoda kija i marchewki, wydobywanie ukrytej charyzmy, perswazyjne sposoby wpływania na otoczenie. Jednak w zarządzaniu jak na wojnie - nie ma czasu, by próbować i błądzić po omacku. Zwyciężasz albo przegrywasz, nie istnieje trzecia opcja. Trzeba być twardym: konkurencja cały czas wyjmuje pieniądze z Twojej kieszeni i robi to, nie czekając, aż będziesz gotów. Jeśli chcesz zwyciężyć, musisz działać szybciej, sprawniej i skuteczniej! Skończyła się zabawa i przyszedł czas na poważną rozgrywkę.

Spójrz na przedstawicieli wywiadu wojskowego i cywilnego - ich zachowania cechuje automatyzm, rozmowy z ludźmi mają zawsze określony cel, a działania są podejmowane błyskawicznie. Umiejętności wywiadowcze można zaadaptować do realiów biznesu. Co więcej, dają one olbrzymią przewagę! Trik polega na tym, by wiedzieć dokładnie, JAK stosować taktyki wywiadowcze na arenie biznesu. Autorzy, wieloletni pracownicy służb specjalnych, przedstawiają własny model badania osobowości pracowników. Przekonaj się, jak ułatwi Ci on kierowanie swoimi podwładnymi i… sobą samym!

    Zostań tajnym agentem swojej firmy i przekonaj się, że potrafisz:
  • klasyfikować osobowości jak profiler,
  • stawiać pytania niczym poligrafer,
  • osiągać porozumienie jak negocjator,
  • budować sieć kontaktów jak szpieg,
  • prowadzić rozmowę jak przesłuchujący,
  • tworzyć zespół jak siły specjalne.

Dodaj do koszyka Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu

 

Osoby które kupowały "Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie

Dodaj do koszyka Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu

Spis treści

Najniebezpieczniejsza ksika o biznesie, jak przeczytasz w swoim yciu eBook -- spis treci

Przedmowa (9)

Podzikowania (11)

Wstp (13)

Rozdzia 1. Klasyfikuj osobowoci jak profiler (19)

  • Warto dla biznesu (20)
  • Profilerzy z natury (21)
  • Narzdzia do profilowania (22)
    • Wartoci i ego (24)
    • Model okrelania predyspozycji (25)
    • Kategorie predyspozycji (32)
    • Model okrelania stylw dziaania (37)
    • Kategorie stylw dziaania (45)
  • Profiluj swoich ludzi (54)

Rozdzia 2. Stawiaj pytania jak poligrafer (55)

  • Warto dla biznesu (56)
    • Scenariusz 1: badanie problemu (57)
    • Scenariusz 2: odkrywanie potrzeb klienta (57)
  • Scenografia dla poligrafera (58)
  • Narzdzia przesuchiwania (59)
    • Odczytywanie mowy ciaa (60)
    • Wykorzystywanie mowy ciaa (68)
    • Style zadawania pyta (72)
    • Strategia zadawania pyta (80)
    • Wykrywanie oszustwa (85)
  • Powrt do scenariuszy (88)
    • Scenariusz 1: badanie problemu (88)
    • Scenariusz 2: odkrywanie potrzeb klienta (89)

Rozdzia 3. Buduj sie kontaktw jak szpieg (91)

  • Warto dla biznesu (92)
  • Mzg szpiega (94)
  • Forma i funkcja (95)
    • Forma (95)
    • Funkcja (95)
    • Zrozumienie wasnego pooenia (96)
    • Nie jeste szpiegiem (96)
    • Jak model atomu (97)
  • Narzdzia budowania sieci kontaktw (102)
    • Techniki uzyskiwania informacji od rda (102)
  • Motywujce zachowanie (110)
    • Pobudzanie do dziaania (111)
    • Narzdzia wywierania wpywu (114)
    • Interakcja zawodnikw (119)

Rozdzia 4. Prowad rozmow jak przesuchujcy (121)

  • Warto dla biznesu (122)
  • Narzdzia przesuchiwania (122)
    • Przesiewanie (122)
    • Planowanie i przygotowywanie (125)
    • Sprawowanie kontroli (128)
    • Nawizywanie dobrego kontaktu (129)
    • Rne rodzaje podejcia (129)
    • Zadawanie pyta (130)
  • Narzdzia prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej (130)
    • Technika wywiadu behawioralnego - wersja ulepszona (132)
  • Narzdzia zakaczania (136)
    • Mechanizm zakaczania (137)
    • Na uytek spotka w interesach (138)
    • Na uytek rozmw kwalifikacyjnych (138)
    • Ratowanie nieudanego spotkania (138)

Rozdzia 5. Osigaj porozumienie jak negocjator (143)

  • Warto dla biznesu (144)
  • Narzdzia suce negocjacji (145)
    • Zarzdzanie procesem zmiany (145)
    • Przejmowanie kontroli (152)
    • Odpieranie zastrzee (154)
    • Odczytywanie mowy ciaa podczas negocjacji (156)

Rozdzia 6. Gromad informacje jak analityk (159)

  • Warto dla biznesu (161)
  • Narzdzia gromadzenia informacji (163)
    • Rola analityka (163)
    • Identyfikowanie brakujcych elementw (163)
    • Kierunkowanie procesu gromadzenia informacji (164)
    • Okrelanie rde (166)
    • Przekazywanie informacji (168)
    • Weryfikacja rde (169)
    • Tworzenie przyblionej wersji rzeczywistoci (171)
    • Odbiorca informacji a ich posta (172)
  • Filtry wpywajce na analiz (175)

Rozdzia 7. Podejmuj decyzje jak onierz oddziau SEAL (177)

  • Warto dla biznesu (180)
  • Narzdzia podejmowania decyzji (181)
    • Wykorzystywanie mininawykw (181)
    • Mylenie ewentualnociami (183)
    • Planowanie za pomoc wartoci (187)
    • After Action Review (AAR), czyli omwienie zrealizowanych zada (189)

Rozdzia 8. Twrz zesp jak siy specjalne (191)

  • Warto dla biznesu (192)
  • Przepis na zesp (192)
  • Narzdzia tworzenia zespou (193)
    • Rytuay przejcia: przekraczanie progu (193)
    • Proces homogenizacji (195)
    • Top-grading (200)
  • Mechanizm przywdztwa w grupie (202)
    • Zrozum swoj rol (202)
    • Dbaj o spjno zespou (203)
    • Nie sta si ofiar szacunku (204)
    • Jak radzi sobie z rnicami (205)

Wniosek. Czy warto mie mocny charakter? (207)

Sownik (211)

Dodaj do koszyka Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.