reklama - zainteresowany?

NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii? - Sensus

NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?
ebook
Autor: Jean-Paul Oury
ISBN: 9788376805870
stron: 5, Format: ebook
Data wydania: 2012-07-11
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 1,70 zł

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Kogo warto obserwować w sieciach społecznościowych? Jak wskazać liderów świata 2.0? Nowy trend w marketingu, który nazywam 3R reputacja, referencje, relacje posiłkuje się pojęciami wcześniej już znanymi, jak kluczowi liderzy opinii. Jean-Paul Oury pisze o technologiach wskazywania liderów w świecie nowych mediów.


""

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

www.marketingnarracyjny.pl

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?

 

Osoby które kupowały "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?

Spis treści

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.