reklama - zainteresowany?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak być kreatywnym? - Sensus

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak być kreatywnym?
ebook
Autor: Michael Michalko
ISBN: 9788376805955
stron: 5, Format: ebook
Data wydania: 2012-07-11
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 1,70 zł

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak być kreatywnym?

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Kreatywność jest paradoksalna. Aby stworzyć dzieło, jego twórca musi posiadać wiedzę. By jednak zobaczyć nieoczekiwane i wyjątkowe połączenia, musi zapomnieć, że wiedzę posiada to jedna z myśli Michaela Michalko, najbardziej inspirującego dziś autora zgłębiającego temat kreatywnego myślenia. Podaje warunki skutecznej, dobrej kreacji. Ożywcze, warte refleksji.


""

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

www.marketingnarracyjny.pl

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak być kreatywnym?

 

Osoby które kupowały "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak być kreatywnym?", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak być kreatywnym?

Spis treści

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak być kreatywnym?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.