Mistrz efektywnej nauki. Zaawansowane metody przyswajania wiedzy i doskonalenia umiejętności - Sensus
Autor: Peter Hollins
Tytuł oryginału: Super Learning: Advanced Strategies for Quicker Comprehension, Greater Retention, and Systematic Expertise
ISBN: 978-83-283-8603-7
okładka: miękka
Księgarnia: Sensus
Tytuł oryginału: Super Learning: Advanced Strategies for Quicker Comprehension, Greater Retention, and Systematic Expertise
ISBN: 978-83-283-8603-7
okładka: miękka
Księgarnia: Sensus
Książka będzie dostępna od listopada 2021
Zobacz także:
- Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby 0,00 zł
- Tajemnice sieci 39,50 zł, (7,90 zł -80%)
- Przeczucie 44,50 zł, (8,90 zł -80%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Mistrz efektywnej nauki. Zaawansowane metody przyswajania wiedzy i doskonalenia umiejętności -- spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Żyzny grunt dla nauki
- ZAKRES NASZEJ UWAGI
- UCZENIE SIĘ W KRÓTKICH ODCINKACH CZASU
- KONCEPCJE PRZED FAKTAMI, ZROZUMIENIE PRZED ZAPAMIĘTANIEM
- DĄŻ DO FRUSTRACJI (TAK, DOBRZE PRZECZYTAŁEŚ)
- POMOC DZIECIOM W. PORAŻCE?
- ZAPAMIĘTAJ
Rozdział 2. Zapamiętywanie
- ZAPOMINANIE
- KRZYWA ZAPOMINANIA
- CYKL NAUKI
- PRAKTYKA ODTWARZANIA MATERIAŁU
- PRAKTYKA ODTWARZANIA NA CO DZIEŃ
- REGULARNE POWTARZANIE W INTERWAŁACH
- NAJLEPSZE PRAKTYKI DLA WKUWANIA
- ZAPAMIĘTAJ
Rozdział 3. Techniki aktywnego uczenia się
- PIĘĆ SKUTECZNYCH TECHNIK
- ROZBUDOWANA ANALIZA
- TECHNIKA FEYNMANA
- ĆWICZENIA PRZEPLATANE
- ZAPAMIĘTAJ
Rozdział 4. Nauka jako cel drugorzędny
- SZEŚĆ ASPEKTÓW ZROZUMIENIA
- NAUKA W OPARCIU O PROBLEM
- GRYWALIZACJA
- ZAPAMIĘTAJ
Rozdział 5. Nauczanie uczenia
- PIRAMIDA UCZENIA SIĘ
- EFEKT PODOPIECZNEGO
- OFERUJ DOBRĄ INFORMACJĘ ZWROTNĄ
- UZYSKIWANIE INFORMACJI ZWROTNEJ OD INNYCH
- GŁĘBSZE PRZETWARZANIE INFORMACJI
- GŁĘBSZE PYTANIA
- METODA PQ4R
- ZAPAMIĘTAJ
Rozdział 6. Pomyłki w uczeniu się
- LENIWE CZYTANIE
- NIEZMIENNA CZY ROZWOJOWA: JAKĄ POSTAWĘ PRZYJĄĆ?
- MIT DOSTOSOWANIA SIĘ DO STYLÓW NAUKI
- STYLE UMYSŁU KONTRA STYLE UCZENIA SIĘ
- ROBIENIE LENIWYCH NOTATEK
- ZAPAMIĘTAJ
Podsumowanie