reklama - zainteresowany?

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów - Sensus

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów
Autor: Ślifirska Aleksandra
ISBN: 978-8-3011-8005-8
stron: 200, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)

Dodaj do koszyka Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy.

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:

 

  • Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,
  • Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,
  • Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,
  • Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,
  • Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,
  • Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,
  • Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,
  • Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,
  • Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,
  • Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,
  • Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.

 

Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Książka otrzymała Nagrodę Czytelników dla polskiego autora konkursu Książka dla trenera!

Dodaj do koszyka Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

 

Osoby które kupowały "Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Spis treści

Dodaj do koszyka Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.