Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów - Sensus
ISBN: 978-8-3011-8005-8
stron: 200, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)
Pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy.
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
- Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,
- Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,
- Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,
- Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,
- Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,
- Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,
- Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,
- Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,
- Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,
- Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,
- Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.
Każdy rozdziaÅ‚ oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolÄ… czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wÅ›ród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiÄ…gnąć sukces.
Książka otrzymaÅ‚a NagrodÄ™ Czytelników dla polskiego autora konkursu Książka dla trenera!
Osoby które kupowały "Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów", wybierały także:
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni 39,67 zł, (11,90 zł -70%)