reklama - zainteresowany?

Marketing. Podręcznik akademicki - Sensus

Marketing. Podręcznik akademicki
ebook
Autor: Eugeniusz Michalski
ISBN: 978-83-01-19532-8
stron: 648, Format: ebook
Data wydania: 2017-10-05
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 79,20 zł (poprzednio: 99,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-19,80 zł)

Dodaj do koszyka Marketing. Podręcznik akademicki

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.
Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy.
PodrÄ™cznik zostaÅ‚ napisany z myÅ›lÄ… o studentach kierunków zarzÄ…dzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
IstotnÄ… cechÄ… podrÄ™cznika jest poÅ‚Ä…czenie elementów „klasycznego” marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (…) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzglÄ™dniono gÅ‚ówne specyficzne obszary zastosowaÅ„ marketingu: sfera usÅ‚ug, rynki przemysÅ‚owe, organizacje non-profit oraz rynki miÄ™dzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem spoÅ‚ecznym i Å›rodowiskowym. (…) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podrÄ™cznik. Poza przejrzystoÅ›ciÄ… na uwagÄ™ zasÅ‚ugujÄ… wprowadzone na koÅ„cu rozdziaÅ‚ów: pytania, case’y i zadania do wykonania przez czytelnika.
prof. zw. dr hab. Marek Prymon
Prof. dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.

Dodaj do koszyka Marketing. Podręcznik akademicki

 

Osoby które kupowały "Marketing. Podręcznik akademicki", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Marketing. Podręcznik akademicki

Spis treści

Marketing. Podr

Dodaj do koszyka Marketing. Podręcznik akademicki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.