reklama - zainteresowany?

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - Sensus

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy
mp3
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-283-2041-3
stron: 248, Format: mp3
Data wydania: 2015-09-29
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 31,46 zł)
Oszczędzasz: 59% (-18,56 zł)

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Pisać każdy może… tylko jak?

Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów.

Niezależnie od tego, czy tworzysz opowiadanie, bloga, tekst naukowy, e-mail marketingowy czy slogan reklamowy — jesteÅ› pisarzem. Chcesz podzielić siÄ™ z czytelnikiem swoimi przemyÅ›leniami, rozbawić go lub wzruszyć. Chcesz, by czytelnik CiÄ™ zrozumiaÅ‚, ale czy wiesz, jak do niego dotrzeć? Które sÅ‚owa wybrać, a których siÄ™ pozbyć? Marzysz o tym, by Twój tekst czytaÅ‚o siÄ™ tak, jak oglÄ…da siÄ™ przygody Jamesa Bonda? ChciaÅ‚byÅ› budować napiÄ™cie jak Agatha Christie?

MagicznÄ… moc opowieÅ›ci dostrzegajÄ… dziÅ› nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje Å›wiadomość marki. JeÅ›li chcesz nauczyć siÄ™ go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garÅ›ciami z ich doÅ›wiadczenia, pod warunkiem, że zamiast siÄ™ zastanawiać: „Co autor miaÅ‚ na myÅ›li?”, zapytasz: „Jak on to zrobiÅ‚?”. DziÄ™ki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabÅ‚yÅ›nie jak za dotkniÄ™ciem czarodziejskiej różdżki.


Joanna Wrycza-Bekier — jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentkÄ… filologii polskiej i filologii germaÅ„skiej Uniwersytetu GdaÅ„skiego, autorkÄ… książek: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (Onepress, 2010 i 2014), Kreatywna praca dyplomowa (Septem, 2011), SzkoÅ‚a twórczego pisania (Editio, 2011) i Galaktyka jÄ™zyka Internetu (Novae Res, 2008), a także licznych artykułów naukowych poÅ›wiÄ™conych internetowemu sÅ‚owu pisanemu.

Prowadzi dwa blogi: Poradnik pisania (http://poradnikpisania.pl) oraz Niemiecki w pracy (http://niemieckiwpracy.eu/blog).

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

 

Osoby które kupowały "Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywnÄ… sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywnÄ… sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

Spis treści

Magia s³ów. Jak pisaæ teksty, które porw± t³umy Audiobook -- spis tre¶ci

Wstêp (7)

1. Przejd¼ do konkretów (11)

  • Magia szczegó³u (13)
  • Kolekcjonuj nazwy (16)
  • Nadawaj imiona (19)
  • A co z abstrakcj±? (21)

2. O¿yw tekst (25)

  • Jaki czasownik jest dynamiczny? (27)
  • Wampir energetyczny nr 1: Nominalizacja (29)
  • Wampir energetyczny nr 2: Strona bierna (33)
  • Wampir energetyczny nr 3: Czasowniki modalne (38)
  • Wampir energetyczny nr 4: Mieæ i byæ (40)
  • Lista dynamicznych czasowników (44)

3. Lekcja Iana Fleminga (49)

4. Eksponuj to, co wa¿ne (59)

  • Utnij niepotrzebn± koñcówkê (62)
  • Nie komentuj tego, co napisa³e¶ (63)
  • Roz³up zdanie na dwie czê¶ci (63)
  • Przejd¼ od informacji starej do nowej (64)
  • Jak rozpocz±æ zdanie? (65)
  • U³ó¿ wyrazy w zdaniu (66)

5. Zaciekawiaj od pierwszego zdania (73)

  • Wrzuæ czytelnika w wir wydarzeñ (75)
  • Zacznij od czego¶ niezwyk³ego (76)
  • Wprowad¼ intryguj±cego bohatera (76)
  • Przykuj uwagê (77)
  • Wybierz znacz±cy szczegó³ (78)
  • Zmu¶ czytelnika do refleksji (79)

6. Pozb±d¼ siê s³ów-¶mieci (83)

  • Tiki (84)
  • Skamieliny (85)
  • Papugi (87)
  • Koturny (88)
  • Urzêdasy (90)
  • Snoby (92)
  • Tasiemce (93)
  • Usypiacze (94)
  • Podróbki (95)
  • Gadu³y (96)
  • Tchórze (97)
  • Zuchwalcy (98)
  • Instrukcje (98)
  • Sobki (99)
  • Anonimy (100)
  • Zrzêdy (100)
  • Gmatwaniny (101)

7. Lekcja Ernesta Hemingwaya (105)

8. Nie bój siê d³ugiego zdania (113)

  • Po³±cz zdania (115)
  • Wyliczaj (117)
  • Powtarzaj (119)
  • Podsumuj (123)
  • Wtr±caj (124)

9. Opowiedz historiê (127)

  • Pocz±tek (sytuacja) (131)
  • ¦rodek (komplikacja) (138)
  • Koniec (rozwi±zanie) (145)

10. Lekcja braci Grimm (149)

11. Pokazuj, nie opisuj (157)

  • Nie wyrêczaj czytelnika (157)
  • Mniej znaczy wiêcej (160)
  • Zmu¶ bohatera do dzia³ania (161)
  • Zadbaj o towarzystwo dla bohatera (162)
  • Walcz o czytelnika (163)

12. Graj na emocjach (165)

  • Pisz sercem (165)
  • Porywaj±ce opowie¶ci (168)
  • Poruszaj±ce reklamy (174)

13. Buduj napiêcie (179)

  • Zawieszenie akcji (181)
  • Strzelba Czechowa (183)
  • Zwrot akcji (188)

14. Lekcja Agathy Christie (195)

15. Maluj s³owami (209)

  • Kolor (209)
  • ¦wiat³o i cieñ (212)
  • Kadr (213)

16. Pobudzaj zmys³y (217)

  • Zapach (218)
  • D¼wiêk (219)
  • Smak (220)
  • Dotyk (221)
  • A teraz wszystko wymieszaj (222)

17. Lekcja van Gogha (225)

18. Przemów w³asnym g³osem (233)

19. Zakoñczenie (239)

Bibliografia (245)

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.