reklama - zainteresowany?

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone - Sensus

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
mp3
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-283-4418-1
stron: 288, Format: mp3
Data wydania: 2018-05-29
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 13,90 zł (poprzednio: 34,75 zł)
Oszczędzasz: 60% (-20,85 zł)

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Tagi: Komunikacja międzyludzka

By odpowiednie dać rzeczy słowo

W jÄ™zyku angielskim sÅ‚owo writer rozumie siÄ™ bardzo szeroko - oznacza wÅ‚aÅ›ciwie każdego, kto pisze. W jÄ™zyku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej majÄ… prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiÄ…zku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napiÄ™cia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie! JeÅ›li zajmujesz siÄ™ pisaniem, to jesteÅ› pisarzem. Poczuj siÄ™ nim nie tylko dlatego, że "pisarz to brzmi dumnie". Także dlatego, że bycie nim zobowiÄ…zuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujÄ…cych treÅ›ci. ChÄ™tniej czytanych. Trafniej przekazujÄ…cych to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcjÄ… podpiszesz siÄ™ wÅ‚asnym nazwiskiem.

DziÄ™ki tej książce poznasz wiele pisarskich sztuczek, które sprawiÄ…, że Twój tekst zabÅ‚yÅ›nie jak za dotkniÄ™ciem czarodziejskiej różdżki. Dowiesz siÄ™, które czasowniki sÄ… dynamiczne i w jaki sposób konkretne rzeczowniki pobudzajÄ… wyobraźniÄ™. Nauczysz siÄ™ tworzyć krótkie i dÅ‚ugie Å›wietnie brzmiÄ…ce zdania oraz eksponować w nich wybrane wyrazy. Zgłębisz fascynujÄ…ce tajniki storytellingu, czyli opowiadania historii w taki sposób, by inni chcieli ich sÅ‚uchać. Nauczysz siÄ™, jak budować napiÄ™cie, grać na emocjach i malować sÅ‚owami... Autorka stawia przed TobÄ… jeszcze jeden cel: pragnie, by jej książka pomogÅ‚a wyksztaÅ‚cić indywidualny styl - gÅ‚os, który wyróżni CiÄ™ spoÅ›ród grona innych autorów.

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywnÄ… sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywnÄ… sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Spis treści

Magia s³ów. Jak pisaæ teksty, które porw± t³umy. Wydanie 2 rozszerzone Audiobook -- spis tre¶ci

Wstêp (7)

Rozdzia³ 1. Przejd¼ do konkretów (11)

  • Magia szczegó³u (13)
  • Kolekcjonuj nazwy (16)
  • Nadawaj imiona (19)
  • Porównuj (22)
  • A co z abstrakcj±? (23)

Rozdzia³ 2. O¿yw tekst (27)

  • Jaki czasownik jest dynamiczny? (29)
  • Wampir energetyczny nr 1: Nominalizacja (31)
  • Wampir energetyczny nr 2: Strona bierna (36)
  • Wampir energetyczny nr 3: Czasowniki modalne (41)
  • Wampir energetyczny nr 4: Mieæ i byæ (43)

Rozdzia³ 3. Lekcja Iana Fleminga (49)

Rozdzia³ 4. Eksponuj to, co wa¿ne (59)

  • Utnij niepotrzebn± koñcówkê (63)
  • Nie komentuj tego, co napisa³e¶ (63)
  • Roz³up zdanie na dwie czê¶ci (64)
  • Przejd¼ od informacji starej do nowej (65)
  • A jak rozpocz±æ zdanie? (65)
  • U³ó¿ wyrazy w zdaniu (66)

Rozdzia³ 5. Zaciekawiaj od pierwszego zdania (73)

  • Wrzuæ czytelnika w wir wydarzeñ (74)
  • Zacznij od czego¶ niezwyk³ego (75)
  • Wprowad¼ intryguj±cego bohatera (76)
  • Oddaj g³os bohaterowi (77)
  • Wybierz znacz±cy szczegó³ (78)
  • Zmu¶ czytelnika do refleksji (79)

Rozdzia³ 6. Pozb±d¼ siê s³ów-¶mieci (81)

  • Tiki (82)
  • Skamieliny (83)
  • Papugi (85)
  • Koturny (86)
  • Urzêdasy (89)
  • Snoby (90)
  • Tasiemce (91)
  • Usypiacze (92)
  • Podróbki (94)
  • Gadu³y (94)
  • Tchórze (96)
  • Zuchwalcy (96)
  • Instrukcje (97)
  • Sobki (97)
  • Anonimy (98)
  • Zrzêdy (98)
  • Gmatwaniny (100)

Rozdzia³ 7. Lekcja Ernesta Hemingwaya (103)

Rozdzia³ 8. Uwolnij siê od kl±twy wiedzy (111)

  • Co zak³adasz, pisz±c tekst? (112)
  • Trzymaj siê tematu (113)
  • Zwolnij (117)
  • Wyja¶niaj obrazowo (119)
  • Podaj przyk³ad (120)
  • Ale czy specjali¶ci siê nie obra¿±? (122)

Rozdzia³ 9. Wykorzystaj moc interpunkcji (125)

  • By stopniowaæ (125)
  • By uwydatniaæ (126)
  • By ukryæ (127)
  • By zaciekawiæ (128)
  • By ostrzec (129)

Rozdzia³ 10. Nie bój siê d³ugiego zdania (131)

  • Po³±cz zdania (133)
  • Wyliczaj (135)
  • Powtarzaj (137)
  • Podsumuj (141)
  • Wtr±caj (142)

Rozdzia³ 11. Opowiedz historiê (145)

  • Pocz±tek (sytuacja) (149)
  • ¦rodek (komplikacja) (156)
  • Koniec (rozwi±zanie) (162)

Rozdzia³ 12. Lekcja braci Grimm (167)

Rozdzia³ 13. Pokazuj, nie opisuj (175)

  • Nie wyrêczaj czytelnika (175)
  • Mniej znaczy wiêcej (178)
  • Zmu¶ bohatera do dzia³ania (179)
  • Zadbaj o towarzystwo dla bohatera (180)
  • Walcz o czytelnika (181)

Rozdzia³ 14. Graj na emocjach (183)

  • Pisz sercem (183)
  • Porywaj±ce opowie¶ci (186)
  • Poruszaj±ce reklamy (192)

Rozdzia³ 15. Buduj napiêcie (197)

  • Zawieszenie akcji (200)
  • Strzelba Czechowa (203)
  • Zwrot akcji (210)

Rozdzia³ 16. Lekcja Agathy Christie (217)

Rozdzia³ 17. Odwa¿ siê pisaæ dialogi (231)

  • Naturalne, czyli jakie? (231)
  • Co wy³apywaæ? (232)
  • Powiedzia³, krzykn±³ czy wycedzi³? (236)
  • Mowa cia³a (238)
  • I znowu mniej znaczy wiêcej (240)

Rozdzia³ 18. Maluj s³owami (243)

  • Kolor (243)
  • ¦wiat³o i cieñ (246)
  • Kadr (248)

Rozdzia³ 19. Pobudzaj zmys³y (251)

  • Zapach (252)
  • D¼wiêk (253)
  • Smak (255)
  • Dotyk (256)
  • A teraz wszystko wymieszaj (257)

Rozdzia³ 20. Lekcja Vincenta van Gogha (259)

Rozdzia³ 21. Przemów w³asnym g³osem (267)

Zakoñczenie (273)

Lista dynamicznych czasowników (279)

Bibliografia (285)

  • Blogi (287)

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.