reklama - zainteresowany?

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone - Sensus

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
mp3
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-283-4418-1
stron: 288, Format: mp3
Data wydania: 2018-05-29
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 13,90 zł (poprzednio: 34,75 zł)
Oszczędzasz: 60% (-20,85 zł)

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Tagi: Komunikacja międzyludzka

By odpowiednie dać rzeczy słowo

W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie! Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że "pisarz to brzmi dumnie". Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.

Dzięki tej książce poznasz wiele pisarskich sztuczek, które sprawią, że Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dowiesz się, które czasowniki są dynamiczne i w jaki sposób konkretne rzeczowniki pobudzają wyobraźnię. Nauczysz się tworzyć krótkie i długie świetnie brzmiące zdania oraz eksponować w nich wybrane wyrazy. Zgłębisz fascynujące tajniki storytellingu, czyli opowiadania historii w taki sposób, by inni chcieli ich słuchać. Nauczysz się, jak budować napięcie, grać na emocjach i malować słowami... Autorka stawia przed Tobą jeszcze jeden cel: pragnie, by jej książka pomogła wykształcić indywidualny styl - głos, który wyróżni Cię spośród grona innych autorów.

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Spis treści

Magia sw. Jak pisa teksty, ktre porw tumy. Wydanie 2 rozszerzone Audiobook -- spis treci

Wstp (7)

Rozdzia 1. Przejd do konkretów (11)

  • Magia szczegóu (13)
  • Kolekcjonuj nazwy (16)
  • Nadawaj imiona (19)
  • Porównuj (22)
  • A co z abstrakcj? (23)

Rozdzia 2. Oyw tekst (27)

  • Jaki czasownik jest dynamiczny? (29)
  • Wampir energetyczny nr 1: Nominalizacja (31)
  • Wampir energetyczny nr 2: Strona bierna (36)
  • Wampir energetyczny nr 3: Czasowniki modalne (41)
  • Wampir energetyczny nr 4: Mie i by (43)

Rozdzia 3. Lekcja Iana Fleminga (49)

Rozdzia 4. Eksponuj to, co wane (59)

  • Utnij niepotrzebn kocówk (63)
  • Nie komentuj tego, co napisae (63)
  • Rozup zdanie na dwie czci (64)
  • Przejd od informacji starej do nowej (65)
  • A jak rozpocz zdanie? (65)
  • Uó wyrazy w zdaniu (66)

Rozdzia 5. Zaciekawiaj od pierwszego zdania (73)

  • Wrzu czytelnika w wir wydarze (74)
  • Zacznij od czego niezwykego (75)
  • Wprowad intrygujcego bohatera (76)
  • Oddaj gos bohaterowi (77)
  • Wybierz znaczcy szczegó (78)
  • Zmu czytelnika do refleksji (79)

Rozdzia 6. Pozbd si sów-mieci (81)

  • Tiki (82)
  • Skamieliny (83)
  • Papugi (85)
  • Koturny (86)
  • Urzdasy (89)
  • Snoby (90)
  • Tasiemce (91)
  • Usypiacze (92)
  • Podróbki (94)
  • Gaduy (94)
  • Tchórze (96)
  • Zuchwalcy (96)
  • Instrukcje (97)
  • Sobki (97)
  • Anonimy (98)
  • Zrzdy (98)
  • Gmatwaniny (100)

Rozdzia 7. Lekcja Ernesta Hemingwaya (103)

Rozdzia 8. Uwolnij si od kltwy wiedzy (111)

  • Co zakadasz, piszc tekst? (112)
  • Trzymaj si tematu (113)
  • Zwolnij (117)
  • Wyjaniaj obrazowo (119)
  • Podaj przykad (120)
  • Ale czy specjalici si nie obra? (122)

Rozdzia 9. Wykorzystaj moc interpunkcji (125)

  • By stopniowa (125)
  • By uwydatnia (126)
  • By ukry (127)
  • By zaciekawi (128)
  • By ostrzec (129)

Rozdzia 10. Nie bój si dugiego zdania (131)

  • Pocz zdania (133)
  • Wyliczaj (135)
  • Powtarzaj (137)
  • Podsumuj (141)
  • Wtrcaj (142)

Rozdzia 11. Opowiedz histori (145)

  • Pocztek (sytuacja) (149)
  • rodek (komplikacja) (156)
  • Koniec (rozwizanie) (162)

Rozdzia 12. Lekcja braci Grimm (167)

Rozdzia 13. Pokazuj, nie opisuj (175)

  • Nie wyrczaj czytelnika (175)
  • Mniej znaczy wicej (178)
  • Zmu bohatera do dziaania (179)
  • Zadbaj o towarzystwo dla bohatera (180)
  • Walcz o czytelnika (181)

Rozdzia 14. Graj na emocjach (183)

  • Pisz sercem (183)
  • Porywajce opowieci (186)
  • Poruszajce reklamy (192)

Rozdzia 15. Buduj napicie (197)

  • Zawieszenie akcji (200)
  • Strzelba Czechowa (203)
  • Zwrot akcji (210)

Rozdzia 16. Lekcja Agathy Christie (217)

Rozdzia 17. Odwa si pisa dialogi (231)

  • Naturalne, czyli jakie? (231)
  • Co wyapywa? (232)
  • Powiedzia, krzykn czy wycedzi? (236)
  • Mowa ciaa (238)
  • I znowu mniej znaczy wicej (240)

Rozdzia 18. Maluj sowami (243)

  • Kolor (243)
  • wiato i cie (246)
  • Kadr (248)

Rozdzia 19. Pobudzaj zmysy (251)

  • Zapach (252)
  • Dwik (253)
  • Smak (255)
  • Dotyk (256)
  • A teraz wszystko wymieszaj (257)

Rozdzia 20. Lekcja Vincenta van Gogha (259)

Rozdzia 21. Przemów wasnym gosem (267)

Zakoczenie (273)

Lista dynamicznych czasowników (279)

Bibliografia (285)

  • Blogi (287)

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.