reklama - zainteresowany?

Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ - Sensus

Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ
ebook
Autor: Robert B. Cialdini
Tytuł oryginału: The small big: small changes that spark big influence
TÅ‚umaczenie: Agnieszka Cioch
ISBN: 9788374896498
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2019-06-24
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 49,90 zł

Dodaj do koszyka Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ

Książka otrzymała wyróżnienie w kategorii Autor zagraniczny w konkursie "Książka dla Trenera 2015"

Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próbami wywarcia na nas wpływu przez innych. Co zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel? Jak skutecznie przekonywać? Jaka mała, z pozoru nieistotna, zmiana ułatwi nam uzyskanie lepszego efektu?

Dodaj do koszyka Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ

 

Osoby które kupowały "Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ

Spis treści

Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ eBook -- spis treści

  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Dedykacja
  • WstÄ™p
  • RozdziaÅ‚ 1. MaÅ‚a-wielka zmiana, która przekona ludzi do pÅ‚acenia podatków w terminie
  • RozdziaÅ‚ 2. MaÅ‚a-wielka zmiana, która skÅ‚oni ludzi do pójÅ›cia pod prÄ…d
  • RozdziaÅ‚ 3. MaÅ‚a zmiana w ujÄ™ciu przekazu, która skutkuje wielkÄ… różnicÄ…
  • RozdziaÅ‚ 4. MaÅ‚e-wielkie zmiany, które pomogÄ… wykorzenić zÅ‚o
  • RozdziaÅ‚ 5. MaÅ‚e zmiany w nazwie, które mogÄ… mieć rewolucyjne konsekwencje
  • RozdziaÅ‚ 6. MaÅ‚a-wielka zmiana, która prowadzi do przeÅ‚omu w budowaniu dobrych relacji i współpracy
  • RozdziaÅ‚ 7. MaÅ‚e-wielkie zmiany, które pomogÄ… ci czerpać mÄ…drość z doÅ›wiadczenia
  • RozdziaÅ‚ 8. MaÅ‚a-wielka zmiana, która zobowiąże ludzi do dotrzymania sÅ‚owa
  • RozdziaÅ‚ 9. MaÅ‚e-wielkie zmiany, które zagwarantujÄ… skuteczność twoim próbom perswazji
  • RozdziaÅ‚ 10. MaÅ‚a-wielka zmiana, dziÄ™ki której twoje próby perswazji nie przyniosÄ… odwrotnych skutków
  • RozdziaÅ‚ 11. MaÅ‚a-wielka zmiana, która poprawi wydajność pracowników
  • RozdziaÅ‚ 12. MaÅ‚e-wielkie sprawy, na które trzeba uważać przy podejmowaniu decyzji
  • RozdziaÅ‚ 13. MaÅ‚a-wielka zmiana, która jest kluczem do planowania wywierania wpÅ‚ywu
  • RozdziaÅ‚ 14. MaÅ‚e-wielkie zmiany, które pomogÄ… ci wyegzekwować zobowiÄ…zania odroczone w czasie
  • RozdziaÅ‚ 15. MaÅ‚e-wielkie zmiany, które jesteÅ› winien sobie
  • RozdziaÅ‚ 16. MaÅ‚e-wielkie kroki, które pozwolÄ… ci wytrwać w dążeniu do celu
  • RozdziaÅ‚ 17. MaÅ‚e-wielkie zmiany, które zwiÄ™kszÄ… skuteczność opcji domyÅ›lnej
  • RozdziaÅ‚ 18. MaÅ‚a-wielka zmiana, która osÅ‚abi twojÄ… skÅ‚onność do prokrastynacji
  • RozdziaÅ‚ 19. MaÅ‚e-wielkie zmiany, które pozwolÄ… ci zatrzymać klientów
  • RozdziaÅ‚ 20. MaÅ‚a-wielka zmiana, która urzeczywistni twój potencjaÅ‚
  • RozdziaÅ‚ 21. MaÅ‚e-wielkie zmiany, które pomogÄ… ci usprawnić przebieg zebraÅ„
  • RozdziaÅ‚ 22. MaÅ‚e-wielkie zmiany, dziÄ™ki którym twój strój zapewni ci sukces
  • RozdziaÅ‚ 23. MaÅ‚e-wielkie zmiany, które pomogÄ… ci przedstawić siÄ™ jako ekspert
  • RozdziaÅ‚ 24. MaÅ‚a-wielka zmiana, która wzmocni siÅ‚Ä™ przekazu niepewnego eksperta
  • RozdziaÅ‚ 25. MaÅ‚a-wielka zmiana, dziÄ™ki której nie zostaniesz najsÅ‚abszym ogniwem
  • RozdziaÅ‚ 26. MaÅ‚a-wielka zmiana, która zachÄ™ca do twórczego myÅ›lenia
  • RozdziaÅ‚ 27. MaÅ‚a-wielka zmiana, która wzmocni twojÄ… pozycjÄ™ podczas negocjacji
  • RozdziaÅ‚ 28. MaÅ‚a-wielka zmiana, która doda ci pewnoÅ›ci siebie
  • RozdziaÅ‚ 29. MaÅ‚a-wielka zmiana a miÅ‚ość
  • RozdziaÅ‚ 30. MaÅ‚y-wielki krok, który pomoże ci wybrać idealny prezent
  • RozdziaÅ‚ 31. MaÅ‚a zmiana, która prowadzi do wielkich korzyÅ›ci z uczynnoÅ›ci w pracy
  • RozdziaÅ‚ 32. MaÅ‚y akt wdziÄ™cznoÅ›ci, który prowadzi do zdobycia wielkiego wpÅ‚ywu na innych
  • RozdziaÅ‚ 33. Element zaskoczenia maÅ‚e ziarenko, które daje wielki plon
  • RozdziaÅ‚ 34. MaÅ‚y-wielki krok zapewniajÄ…cy niezbÄ™dnÄ… pomoc
  • RozdziaÅ‚ 35. MaÅ‚a-wielka zmiana, która pomoże ci skuteczniej negocjować
  • RozdziaÅ‚ 36. Precyzja maÅ‚y-wielki czynnik, gdy targujesz siÄ™ o cenÄ™
  • RozdziaÅ‚ 37. MaÅ‚a zmiana koÅ„cówki ceny, która ma wielki wpÅ‚yw na decyzjÄ™ o zakupie
  • RozdziaÅ‚ 38. MaÅ‚a zmiana kolejnoÅ›ci prezentacji informacji, która da wielki efekt
  • RozdziaÅ‚ 39. MaÅ‚a-wielka zmiana, dziÄ™ki której dostaniesz dużo wiÄ™cej za mniej
  • RozdziaÅ‚ 40. MaÅ‚a zmiana akcentu, która zwiÄ™kszy odzew na twojÄ… proÅ›bÄ™
  • RozdziaÅ‚ 41. Rozpoznawalność maÅ‚a-wielka zmiana, która zwiÄ™kszy skuteczność twojej kampanii
  • RozdziaÅ‚ 42. MaÅ‚a-wielka zmiana, dziÄ™ki której podkreÅ›lisz alternatywne koszty decyzji
  • RozdziaÅ‚ 43. MaÅ‚a-wielka zmiana motywujÄ…ca do koÅ„czenia rozpoczÄ™tych zadaÅ„
  • RozdziaÅ‚ 44. MaÅ‚a-wielka zmiana, która wzmocni lojalność klientów
  • RozdziaÅ‚ 45. MaÅ‚a-wielka zmiana, dziÄ™ki której 1 plus 1 da wiÄ™cej niż 2
  • RozdziaÅ‚ 46. MaÅ‚y krok w tyÅ‚, który poprzedza wielki skok naprzód
  • RozdziaÅ‚ 47. MaÅ‚e potkniÄ™cia innych, które przeÅ‚ożysz na swój wielki sukces
  • RozdziaÅ‚ 48. Od wystrzegania siÄ™ bÅ‚Ä™dów do zarzÄ…dzania bÅ‚Ä™dami maÅ‚a zmiana prowadzÄ…ca do wielkiego sukcesu
  • RozdziaÅ‚ 49. MaÅ‚a-wielka zmiana a najlepszy moment na pisanie recenzji w internecie
  • RozdziaÅ‚ 50. MaÅ‚a zmiana w treÅ›ci e-maila, która bardzo uÅ‚atwi ci negocjowanie w biznesie
  • RozdziaÅ‚ 51. MaÅ‚e dotkniÄ™cie, które prowadzi do wielkiego wzrostu wartoÅ›ci przedmiotu
  • RozdziaÅ‚ 52. Wisienka na torcie: maÅ‚a-wielka zmiana, która ma najwiÄ™ksze znaczenie
  • RozdziaÅ‚ bonusowy
  • PodziÄ™kowania
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.