reklama - zainteresowany?

Mózg i błazen. Rozmowa z Jerzym Vetulanim - Sensus

Mózg i błazen. Rozmowa z Jerzym Vetulanim
Autor: Rotkiewicz Marcin
ISBN: 9788380490925
stron: 192, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 30,40 zł (poprzednio: 39,48 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,08 zł)

Dodaj do koszyka Mózg i błazen. Rozmowa z Jerzym Vetulanim

Po prostu zawsze byłem błaznem. Dla mnie posągowość często jest podejrzana, sztuczna i nadęta mówi o sobie jeden z najbardziej oryginalnych polskich uczonych i popularyzatorów nauki. W rozmowie Marcina Rotkiewicza z profesorem Jerzym Vetulanim spotkamy zatem nie tylko znanego naukowca, ale także artystę i współzałożyciela Piwnicy pod Baranami, showmana, młodego buntownika, ulubieńca kobiet i ojca palącego z synem skręta. W trakcie naszych spotkań mówił pan fascynujące, ale i bardzo kontrowersyjne rzeczy o sobie, o nauce, narkotykach, krakowskich artystach i Janie Pawle II, którego znał pan osobiście. Dlatego boję się, że sporo z tego wyleci podczas autoryzacji. Niech się pan nie martwi. Niczego nie będę wykreślał. Potraktuję naszą książkę jako dzieło pośmiertne, kiedy autora już nie obchodzi, co o nim pomyślą (śmiech). JERZY VETULANI (ur. 1936), neurobiolog, profesor Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie, członek Polskiej Akademii Nauk i Polskiej Akademii Umiejętności, jeden ze współzałożycieli Piwnicy pod Baranami. Odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi i Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.

Dodaj do koszyka Mózg i błazen. Rozmowa z Jerzym Vetulanim

 

Osoby które kupowały "Mózg i błazen. Rozmowa z Jerzym Vetulanim", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Mózg i błazen. Rozmowa z Jerzym Vetulanim

Spis treści

Dodaj do koszyka Mózg i błazen. Rozmowa z Jerzym Vetulanim

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.