reklama - zainteresowany?

Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone - Sensus

Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone
Autor: Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski
ISBN: 978-83-283-3451-9
Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-03-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 20,94 zł (poprzednio: 34,33 zł)
Oszczędzasz: 39% (-13,39 zł)

Dodaj do koszyka Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone

Każdego dnia tysiÄ…ce z nas stajÄ… przed dylematem. Podnieść rÄ™kÄ™? Powiedzieć coÅ› publicznie? Zabrać gÅ‚os w dyskusji, zgÅ‚osić siÄ™ do referatu, zgodzić siÄ™ i prezentować? TysiÄ…ce osób wystÄ™pujÄ… publicznie w pracy, w czasie studiów, na kongresach.

Jak siÄ™ do tego skutecznie przygotować? Gdzie szukać inspiracji? To ważne pytania, szczególnie kiedy zdasz sobie sprawÄ™, że podobno wiÄ™cej ludzi boi siÄ™ wystÄ…pieÅ„ publicznych niż Å›mierci.

  • Jakim jesteÅ› mówcÄ… — i jak możesz być mówcÄ… jeszcze lepszym?
  • Jak przygotować przemówienie, prezentacjÄ™ biznesowÄ…, wykÅ‚ad i inne typy wystÄ…pieÅ„?
  • Jak rozpocząć i zakoÅ„czyć swoje wystÄ…pienie?
  • Czym jest storytelling — jak opowiadać historie?
  • Jak radzić sobie z tremÄ…?
  • Jak wystÄ™pować w mediach?

Agata RzÄ™dowska — trenerka i publicystka gospodarcza, na co dzieÅ„ z pasjÄ… pisze o innowacjach i nowych technologiach, znajdujÄ…c w nich miejsce dla czÅ‚owieka. W pracy trenera wykorzystuje doÅ›wiadczenia teatralne. „Skuteczne narzÄ™dzie pracy, jakim jest gÅ‚os, oddech i celowe wykorzystanie technologii, to klucz do udanej prezentacji. W tej kolejnoÅ›ci”.

Jerzy RzÄ™dowski — trener wystÄ…pieÅ„ publicznych, historyk, mówca. SzkoliÅ‚ niemal wszystkie grupy zawodowe. Menedżerowie, sprzedawcy, politycy, duchowni, lekarze, nauczyciele i trenerzy (oraz wielu innych) uczÄ… siÄ™ od Jerzego, jak mówić publicznie. „Czy każdy może być porywajÄ…cym mówcÄ…? Nie! Tak samo jak nie każdy zostanie kierowcÄ… rajdowym. Jednak tak jak w życiu każdemu potrzebne jest prawo jazdy, tak każdy, kto pracuje z ludźmi, powinien siÄ™ nauczyć dobrze prezentować”.

 

Dodaj do koszyka Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone

Spis treści

Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone -- spis treści

Czy możesz zostać doskonaÅ‚ym mówcÄ…? (9)

CZĘŚĆ I Pięć umiejÄ™tnoÅ›ci doskonaÅ‚ego mówcy (13)

  • UmiejÄ™tność nr 1. Profesjonalne Przygotowanie (15)
    • Do kogo mówić? (16)
    • Po co mówić? - czyli GÅ‚ówny Przekaz (18)
    • Co mówić? (24)
    • Jak mówić? (26)
    • Dlaczego tylko niektórzy mówcy nie narzekajÄ… na gÅ‚os (34)
    • Jak wyglÄ…da profesjonalista (39)
    • O mowie ciaÅ‚a - trochÄ™ inaczej (44)
    • Trema (dlaczego na koÅ„cu?) (48)
  • UmiejÄ™tność nr 2. PrzyciÄ…gajÄ…ce RozpoczÄ™cie (55)
    • "Tak po prostu wyjść i zacząć" (56)
    • Kont(r)akt z grupÄ… (65)
    • WczeÅ›niej poznaj miejsce (70)
  • UmiejÄ™tność nr 3. Przejrzysty Przekaz (77)
    • Jak napisać konspekt wystÄ…pienia? (78)
    • Lejek perswazyjny (82)
    • Konspekt - wskazówki techniczne (86)
  • UmiejÄ™tność nr 4. Perswazyjny JÄ™zyk (91)
    • ZmysÅ‚y (92)
    • Ale dlaczego by nie spróbować strzelić sobie w stopÄ™? (96)
  • UmiejÄ™tność nr 5. PorywajÄ…ce ZakoÅ„czenie (105)
    • Co dalej, czyli jak odpowiadać na pytania (106)
    • Sześć mocnych zakoÅ„czeÅ„ (112)

CZĘŚĆ II Najczęściej stosowane rodzaje wystąpień biznesowych - porady (119)

  • A. Prezentacja handlowa (120)
    • Opis sytuacji (120)
    • Profesjonalne Przygotowanie (121)
    • PrzyciÄ…gajÄ…ce RozpoczÄ™cie (122)
    • Przejrzysty Przekaz (122)
    • Perswazyjny JÄ™zyk (123)
    • PorywajÄ…ce ZakoÅ„czenie (124)
  • B. Prezentacja idei (125)
    • Opis sytuacji (125)
    • Profesjonalne Przygotowanie (126)
    • PrzyciÄ…gajÄ…ce RozpoczÄ™cie (126)
    • Przejrzysty Przekaz (127)
    • Perswazyjny JÄ™zyk (128)
    • PorywajÄ…ce ZakoÅ„czenie (129)
  • C. Deklaracja polityki (130)
    • Opis sytuacji (130)
    • Profesjonalne Przygotowanie (131)
    • PrzyciÄ…gajÄ…ce RozpoczÄ™cie (131)
    • Przejrzysty Przekaz (132)
    • Perswazyjny JÄ™zyk (133)
    • PorywajÄ…ce ZakoÅ„czenie (133)
  • D. Raport (134)
    • Opis sytuacji (134)
    • Profesjonalne Przygotowanie (135)
    • PrzyciÄ…gajÄ…ce RozpoczÄ™cie (135)
    • Przejrzysty Przekaz (136)
    • Perswazyjny JÄ™zyk (136)
    • PorywajÄ…ce ZakoÅ„czenie (137)
  • E. WykÅ‚ad (prezentacja szkoleniowa) (138)
    • Opis sytuacji (138)
    • Profesjonalne Przygotowanie (139)
    • PrzyciÄ…gajÄ…ce RozpoczÄ™cie (140)
    • Przejrzysty Przekaz (140)
    • Perswazyjny JÄ™zyk (141)
    • PorywajÄ…ce ZakoÅ„czenie (143)
  • F. Przemówienie kryzysowe (144)
    • Opis sytuacji (144)
    • Profesjonalne Przygotowanie (145)
    • PrzyciÄ…gajÄ…ce RozpoczÄ™cie (145)
    • Przejrzysty Przekaz (146)
    • Perswazyjny JÄ™zyk (148)
    • PorywajÄ…ce ZakoÅ„czenie (149)
  • G. Testimonial (Å›wiadectwo) (150)
    • Opis sytuacji (150)
    • Profesjonalne Przygotowanie (151)
    • PrzyciÄ…gajÄ…ce RozpoczÄ™cie (151)
    • Przejrzysty Przekaz (152)
    • Perswazyjny JÄ™zyk (153)
    • PorywajÄ…ce ZakoÅ„czenie (153)

CZĘŚĆ III Coraz bliżej doskonaÅ‚oÅ›ci w publicznym mówieniu (155)

  • Storytelling, czyli jak opowiadać historie (159)
    • Jak uÅ‚ożyć dobrÄ… historiÄ™? (161)
    • Kto? - czyli bohater (162)
    • Po co? - czyli walka z przeciwnikiem (164)
    • Gdzie? - czyli "okolicznoÅ›ci przyrody" (167)
    • Przedstaw siÄ™ jak bohater (168)
    • SiÅ‚a metafory (171)
  • Prosto i po polsku, czyli jÄ™zyk mówcy doskonaÅ‚ego (174)
    • JÄ™zyk pisany a jÄ™zyk mówiony (175)
    • Wyrzuć żargon - mów prosto i po polsku (178)
    • Jak mówić o liczbach? (182)
  • NarzÄ™dzia mówcy doskonaÅ‚ego (188)
    • Metoda ZORRO - czyli co zrobić, gdy masz maÅ‚o czasu (189)
    • WystÄ…pienia w mediach (193)
    • Prezentacja (naprawdÄ™) multimedialna (196)
    • Stary dobry flipchart (198)
  • Czego bojÄ… siÄ™ kiepscy mówcy (a co wielcy - po mistrzowsku wykorzystujÄ…) (203)

Co może się teraz zmienić w Twoim życiu i w Twojej pracy? (209)

Dodaj do koszyka Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.