reklama - zainteresowany?

Mężczyźni są z Marsa kobiety z Wenus - Sensus

Mężczyźni są z Marsa kobiety z Wenus
Autor: Gray John
TÅ‚umaczenie: Waller-Pach Katarzyna
ISBN: 978-8-3751-0312-0
stron: 312, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 25,83 zł (poprzednio: 33,55 zł)
Oszczędzasz: 23% (-7,72 zł)

Dodaj do koszyka Mężczyźni są z Marsa kobiety z Wenus

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Relacje damsko-męskie

J. Gray w swoim bestsellerowym poradniku wyjaśnia, dlaczego kobietom i mężczyznom tak trudno stworzyć szczęśliwy związek. Radzi też, jak mogą oni wykorzystać świadomość dzielących ich różnic, by zbudować harmonijną relację.

Książka ta zapoczątkowała ogromną popularność autora i na stałe weszła do kanonu najbardziej poczytnych poradników podejmujących tematy związków, a jej tytuł w potocznym języku stał się synonimem różnic między kobietami i mężczyznami.

John Gray to ekspert w dziedzinie związków międzyludzkich i autor kilkunastu światowych bestsellerów, które przetłumaczono na 45 języków i wydano w łącznym nakładzie 45 mln egzemplarzy. Przez trzydzieści lat był terapeutą małżeńskim i rodzinnym. Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus to w ciągu ostatnich kilkunastu lat najlepiej się sprzedająca na świecie książka o związkach damsko-męskich.



Dodaj do koszyka Mężczyźni są z Marsa kobiety z Wenus

 

Osoby które kupowały "Mężczyźni są z Marsa kobiety z Wenus", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Mężczyźni są z Marsa kobiety z Wenus

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Mężczyźni są z Marsa kobiety z Wenus

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.