reklama - zainteresowany?

Logodydaktyka. Droga rozwoju - Sensus

Logodydaktyka. Droga rozwoju
Autor: Iwona Majewska-Opiełka
ISBN: 978-8-3748-9502-6
stron: 450, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 53,63 zł (poprzednio: 59,59 zł)
Oszczędzasz: 10% (-5,96 zł)

Dodaj do koszyka Logodydaktyka. Droga rozwoju

Logodydaktyka to autorska koncepcja Iwony Majewskiej-Opiełki, zajmująca się całościowo wspieraniem rozwoju człowieka, a przez to także firm. Pozwala łączyć dobro jednostki z dobrem firmy. Jest to formuła dochodzenia do zadowolenia z życia i poczucia spełnienia bez odwoływania się do terapii i psychicznych obnażeń, przeznaczona dla ludzi odczuwających potrzebę zmian w życiu, ale także dla tych, którzy po prostu chcą czegoś więcej niż to, co już osiągnęli. Opiera się na właściwie rozumianej skuteczności działania i stałym rozwoju.

Logodydaktyka pozwala na znalezienie własnego unikatowego pomysłu na siebie, pomaga ustalić wizję i misję życia, zakłada doskonalenie charakteru i niezbędnych do skutecznego działania kompetencji psychologicznych. Posługując się wieloma specjalnie dobranymi zadaniami, ćwiczeniami i szkoleniami, pozwala nadać życiu własny sens (logos) oraz działać na podstawie wizji i misji życia. Główne metody logodydaktyki to szkolenia, trening osobisty jeden na jeden, coaching, mentoring, konsultacje i indywidualna praca z zadaniami. Celem tej książki jest nauczenie, jak wspierać własny rozwój i nadawać mu właściwy kierunek oraz jak wspierać rozwój innych ludzi, a także organizacji i firm.

Dodaj do koszyka Logodydaktyka. Droga rozwoju

 

Osoby które kupowały "Logodydaktyka. Droga rozwoju", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Logodydaktyka. Droga rozwoju

Spis treści

Dodaj do koszyka Logodydaktyka. Droga rozwoju

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.