reklama - zainteresowany?

Liga (nie)złych mam. Egoistki z miłości - Sensus

Liga (nie)złych mam. Egoistki z miłości
ebook
Autor: Avital Norman Nathman
Tłumaczenie: Kinga Markiewicz
ISBN: 978-83-65740-28-1
stron: 384, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-19
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 26,90 zł

Dodaj do koszyka Liga (nie)złych mam. Egoistki z miłości

 

Wszystkie chcemy szczęśliwych, zdrowych dzieci… oraz świętego spokoju od czasu do czasu

Kochasz swoje dziecko miłością nieskończoną, ale średnio czternaście razy w tygodniu masz ochotę posłać je w kosmos i zastanawiasz się, co brałaś, kiedy zdecydowałaś się na kolejne? Dość już masz czytania o tych perfekcyjnych mamusiach, które zawsze są fit, prowadzą trzy firmy, a ich idealne maluchy deklamują „Pana Tadeusza” z pamięci? Jeśli tak, ta książka jest dla ciebie.

W czasach popularnych blogów i Facebooka wszyscy stali się ekspertami od wychowania. Matki zaczęły prześcigać się w byciu idealnymi. I bez względu na twoje wybory – niezależnie, czy chodzi o jedzenie, szkołę czy pieluchy – zawsze znajdzie się ktoś, kto powie, że robisz to źle.

Ten zbiór esejów napisanych przez mamy odbiegające od idealnego stereotypu rozprawia się ze szkodliwym mitem dobrej matki i przywraca wiarę w twoje rodzicielskie kompetencje. Jeśli kochasz swoje dzieci, a jednocześnie nie masz zamiaru rezygnować z siebie, witamy w lidze (nie)złych mam.

Bo nie ma znaczenia, jak oceniają Cię inni. Ważne, jak widzi Cię twoje dziecko!

Dodaj do koszyka Liga (nie)złych mam. Egoistki z miłości

 

Osoby które kupowały "Liga (nie)złych mam. Egoistki z miłości", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Liga (nie)złych mam. Egoistki z miłości

Spis treści

Dodaj do koszyka Liga (nie)złych mam. Egoistki z miłości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.