reklama - zainteresowany?

Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie - Sensus

Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie
mp3
Autor: Simon Sinek
Tytuł oryginału: Leaders Eat Last: Why Some Teams Pull Together and Others Don't
Tłumaczenie: Marcin Machnik, Magda Witkowska
ISBN: 978-83-283-3904-0
stron: 272, Format: mp3
Data wydania: 2018-02-27
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 39,21 zł)
Oszczędzasz: 62% (-24,31 zł)

Dodaj do koszyka Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Psychologia pracy | Rozwój intelektualny | Rozwój osobisty

Inspiruj ludzi, buduj silne zespoły, zostań genialnym przywódcą!

Wyczekiwana kontynuacja światowego bestsellera Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania. Jej autor, Simon Sinek, jest wizjonerem, optymistą i liderem kulturowej rewolucji DLACZEGO. Jego druga książka stanowi naturalną kontynuację "Zaczynaj od DLACZEGO" i przenosi zawarte w niej idee na poziom korporacyjny. W przypadku firmy odpowiedź na pytanie DLACZEGO ma także kluczowe znaczenie, ale to dopiero początek. Potem trzeba się zastanowić, jak zarazić członków zarządu swoją wizją. Jak inspirować pracowników do tego, by ufali i byli oddani firmie i sobie nawzajem? Sinek podaje przykład kultury Marines, w której mężczyźni i kobiety są gotowi zaryzykować życie, bo wiedzą, że inni zrobiliby dla nich to samo. Nie jest to wynikiem żadnego prania mózgu, lecz wykorzystania ludzkiej natury, bo istnieją środowiska i kultury, które naturalnie wydobywają z człowieka to, co w nim najlepsze. Jeśli firmie uda się wprowadzić taką mentalność, pracownicy będą chętniej podejmować ryzyko ze świadomością, że ich koledzy i szefowie staną za nimi murem, niezależnie od okoliczności. Sinek wyjaśnia na podstawie barwnych i przekonujących przykładów, jak kultywować firmowe DLACZEGO, uwzględniając w tym równaniu ludzi.

Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi. Współczesne organizacje są zbyt zajęte zarządzaniem zasobami ludzkimi, by dostrzec, że to, czego im potrzeba, to nie sprawny menedżer, ale przywódca z krwi i kości. Ktoś, kto nie tylko rozdzieli obowiązki, ale także pokaże ludziom, że to oni są najcenniejszym kapitałem w firmie.

Ludzie, którzy wierzą, że ich praca ma sens, którzy czują się doceniani i wiedzą, że mogą w każdej sytuacji polegać na swoich kolegach i przełożonych, to pracownicy, którzy z własnej inicjatywy zainwestują czas i wysiłek w naukę czy pracę na rzecz swojej firmy.

Czy to rzeczywiście jest aż takie proste? Ten model wykorzystują najlepsze przedsiębiorstwa na całym świecie - i osiągają dzięki niemu znacznie większe zyski, rozwijają się intensywniej i są znacznie bardziej konkurencyjne na niełatwym współczesnym rynku. Chcesz, by Twoja firma dołączyła do tego grona? Chcesz nadać tempo własnej karierze? Nie czekaj, aż wyprzedzą Cię inni!


Dodaj do koszyka Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie

 

Osoby które kupowały "Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Dodaj do koszyka Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie

Spis treści

Liderzy jedz na kocu. Dlaczego niektre zespoy potrafi wietnie wsppracowa, a inne nie Audiobook -- spis treci

Przedmowa (7)

CZʦ I. NASZA POTRZEBA, BY CZU SI BEZPIECZNIE

1. Ochrona z góry (11)

2. Pracownik te czowiek (17)

3. Poczucie przynalenoci (29)

4. Tak, ale... (37)

CZʦ II. POTʯNE SIY

5. Kiedy powiedzie "dosy"? (47)

6. EDSO (53)

7. Wielki K. (69)

8. Po co nam liderzy (79)

CZʦ III. RZECZYWISTO

9. Odwaga, by postpowa waciwie (91)

10. Skuter nieny na pustyni (97)

CZʦ IV. JAK DO TEGO DOSZO?

11. Boom przed plajt (103)

12. Doroli "baby boomers" (113)

CZʦ V. PROBLEM ZE ZWIKSZONYM DYSTANSEM

13. Zwikszanie dystansu zabija (121)

14. Wspóczesne zwikszanie dystansu (127)

15. Opanuj dystans (135)

16. Nierównowaga (153)

CZʦ VI. DESTRUKCYJNA OBFITO

17. Lekcja przywództwa nr 1. Jaka kultura, taka firma (157)

18. Lekcja przywództwa nr 2. Jaki lider, taka kultura (169)

19. Lekcja przywództwa nr 3. Spójno ma znaczenie (183)

20. Lekcja przywództwa nr 4. Przyja ma znaczenie (195)

21. Lekcja przywództwa nr 5. Bd przywódc ludzi, a nie numerków (205)

CZʦ VII. SPOECZESTWO NAOGOWCÓW

22. Jestemy przyczyn wszystkich swoich problemów (223)

23. Za wszelk cen (231)

24. Pokolenie dystansu (239)

CZʦ VIII. STA SI LIDEREM

25. Dwunasty krok (249)

26. Wspólny trud (255)

27. Potrzebujemy wicej liderów (263)

Podzikowania (267)

Bibliografia (271)

Dodaj do koszyka Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.