reklama - zainteresowany?

Kuchnia survivalowa bez ekwipunku Gotowanie w terenie Część 2 - Sensus

Kuchnia survivalowa bez ekwipunku Gotowanie w terenie Część 2
ebook
Autor: Katarzyna. Mikulska, Artur Bokła
ISBN: 978-83-8103-157-8
stron: 102, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 25,42 zł (poprzednio: 29,56 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,14 zł)

Dodaj do koszyka Kuchnia survivalowa bez ekwipunku Gotowanie w terenie Część 2

To nie tylko książka, ale stworzone z pasją narzędzie przetrwania. W tej części Kuchni survivalowej prezentujemy różne sposoby wędzenia, krzesania ognia oraz tajniki doboru hubki i rozpałki. Poznasz techniki pieczenia ? w glinie, na spodku, w piecu glinianym i pod kloszem. Bezcenna, sprawdzona w praktyce wiedza, która może uratować zdrowie, a nawet życie. Tylko przygotowani przetrwają! Niezwykły toolbook tym razem wyposażyliśmy w sól ? trudną do zastąpienia w terenie przyprawę, naturalny konserwant, lekarstwo oraz regulator gospodarki wodnej w organizmie. Toolbook zawiera: * przepisy kulinarne z wykorzystaniem roślin łąkowych (np. mąka z kłączy perzu), leśnych (np. mąka z żołędzi) oraz bagiennych (np. ziołowe podpłomyki z mąką z pałki wodnej) * prezentację technik gotowania w terenie (pieczenie w glinie, w glinianym piecu, wędzenie) * techniki krzesania ognia oraz przygotowania hubki i rozpałki * filmy instruktażowe dostępne w aplikacji Pascal AR * sól, linijkę calową i centymetrową

Dodaj do koszyka Kuchnia survivalowa bez ekwipunku Gotowanie w terenie Część 2

 

Osoby które kupowały "Kuchnia survivalowa bez ekwipunku Gotowanie w terenie Część 2", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Kuchnia survivalowa bez ekwipunku Gotowanie w terenie Część 2

Spis treści

Dodaj do koszyka Kuchnia survivalowa bez ekwipunku Gotowanie w terenie Część 2

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.