reklama - zainteresowany?

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - Sensus

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
ISBN: 978-8-3808-8078-8
stron: 266, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 34,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,87 zł)

Dodaj do koszyka Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Książka zawiera studia przypadków dotyczące problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone częścią teoretyczną odnoszącą się do kwestii omawianych w case studies. Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego służący sformułowaniu wniosków na temat jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się go jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.

Dodaj do koszyka Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

 

Osoby które kupowały "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Spis treści

Dodaj do koszyka Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.