reklama - zainteresowany?

Koniec z dietami. Jedz to co lubisz bez tycia - Sensus

Koniec z dietami. Jedz to co lubisz bez tycia
Autor: Carr Allen
ISBN: 9788392615989
stron: 136, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 13,64 zł (poprzednio: 17,71 zł)
Oszczędzasz: 23% (-4,07 zł)

Dodaj do koszyka Koniec z dietami. Jedz to co lubisz bez tycia

Tagi: Rozwiązywanie problemów | Sport i zdrowie

O książce CiÄ…gle odmawiasz sobie jedzenia by utrzymać wagÄ™ albo schudnąć? CiÄ…gle szukasz cudownej diety - a każda nowa powoduje jedynie, że permanentnie kontrolujesz swój jadlospis? Koniec z dietami! Allen Carr podpowiada jak w zgodzie z naturÄ… żyć i jeść, by zachować zdrowie i dobrÄ… sylwetkÄ™ - nie odmawiajÄ…c sobie jednak jedzenia. Kluczem jest zwrot wÅ‚aÅ›nie ku naturalnym potrzebom żywieniowym czÅ‚owieka, do prostoty żywienia i do spożywania produktów, które nam sÅ‚użą, nie zaÅ› do nie jedzenia lub wiecznego jego ograniczania i kontrolowania. Rady jak jeść to, co lubisz, bez tycia i bez diet, zawarte sÄ… w sposób jasny, przejrzysty i konkretny w kolejnym poradniku Allena Carra, autora genialnej prostej metody o rzucaniu palenia. Argumenty i przykÅ‚ady dziaÅ‚ajÄ… na naszÄ… wyobraźniÄ™ i pozwalajÄ… Å‚atwo zrozumieć, jak przestać 'katować siÄ™' dietami i cieszyć siÄ™ jedzeniem stworzonym wÅ‚aÅ›nie dla nas.

Dodaj do koszyka Koniec z dietami. Jedz to co lubisz bez tycia

 

Osoby które kupowały "Koniec z dietami. Jedz to co lubisz bez tycia", wybierały także:

  • Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiÄ…zywanie problemów w każdym biznesie
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • KsiÄ™ga zwiÄ…zków, podrywu i seksu dla mężczyzn. Wydanie II
  • Pieprz uczucia. Jak rozwiÄ…zywać nierozwiÄ…zywalne problemy
  • E-booki. Poradnik dla poczÄ…tkujÄ…cych e-czytelników

Dodaj do koszyka Koniec z dietami. Jedz to co lubisz bez tycia

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Koniec z dietami. Jedz to co lubisz bez tycia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.