reklama - zainteresowany?

Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych - Sensus

Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych
mp3
Autor: Maciej Czekaj
ISBN: 978-83-283-1553-2
stron: 256, Format: mp3
Data wydania: 2015-09-29
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 35,83 zł)
Oszczędzasz: 64% (-22,93 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

Tagi: Komunikacja międzyludzka | Psychologia pracy

  • Naturalna komunikacja, daleka od sztuczności i nieumiejętnej perswazji
  • Łatwe odnajdowanie się w otoczeniu społecznym
  • Kształtowanie relacji, w których się znajdujemy
  • Dopasowanie stylu komunikacyjnego do rozmówcy
  • Praktyczne klucze do obiecującego świata networkingu

Od chwili swych narodzin człowiek staje się częścią społeczeństwa - i to nie tylko w sensie formalnym. Jesteśmy istotami stadnymi, potrzebujemy kontaktu z przedstawicielami naszego gatunku. Możemy normalnie funkcjonować głównie dzięki pozytywnym relacjom i współpracy z innymi ludźmi.

Pewnie także Twoja babcia od małego mówiła Ci, że kto z kim przestaje, takim się staje. Miała rację. A chodziło jej o umiejętności społeczne, komunikacyjne i wzajemny wpływ, jaki ludzie wywierają na siebie. Myślała o tych umiejętnościach, które możesz teraz szlifować dzięki metodzie DSR, czyli Dynamic Social Relations (Dynamiczne Relacje Społeczne). Jest to autorski model, zapewniający naturalny sposób prowadzenia rozmowy oraz charakteryzujący się elastycznością w zmienianiu stylów komunikacyjnych i rozwojem inteligencji społecznej w oparciu o większą świadomość działania sieci społecznych.

Przekonaj się, że praktyczne zastosowanie wiedzy zawartej w tej książce przełoży się na Twoje lepsze wyniki w:

  • sprzedaży,
  • promowaniu marki, produktu lub firmy,
  • relacjach towarzyskich,
  • relacjach rodzinnych,
  • coachingu, doradztwie czy terapii,
  • wychowywaniu oraz socjalizacji.

Maciej Czekaj - nim osiągnął wiek trzydziestu lat, pracował na kontrakcie menedżerskim, był członkiem rady nadzorczej oraz założył własną firmę szkoleniową. Kolejne lata przyniosły dalsze sukcesy: dwie książki, własny model komunikacyjny i jeszcze więcej zadowolonych klientów, zarówno prywatnych, jak i biznesowych. DSR powstało jako efekt współpracy z klientami w ciągu pięciu lat. Sytuacje życiowe wymagają sprawnego reagowania i skutecznego rozwiązywania problemów komunikacyjnych. Klienci z jednej strony potrzebują szybkiego udzielenia pomocy, a z drugiej wyposażenia ich w narzędzia zapobiegające przyszłym konfliktom w relacjach. Sama nauka zaś ma przebiegać jak najbardziej naturalnie odnosić się do tego, co klienci już potrafią i czego używają. Lata eksperymentów i stosowania pozornie sprzecznych systemów komunikacji zaowocowały syntezą - spójnym i skutecznym modelem komunikacji oraz doskonałą metodą jego przekazu.

Książka napisana niezwykle potocznym i luźnym językiem. Maciek nie tylko zadbał o fenomenalny przekaz merytoryczny, a także daje nam proste wyjaśnienia rzeczy, które wydają się trudne. Jestem pod wrażeniem i dziękuję za wiele nowości - nie miałem pojęcia, że istnieją!
Mariusz Szuba, mówca motywacyjny i trener NLP
W jaki sposób zrobić korzystne pierwsze wrażenie? O czym i jak rozmawiać z dopiero co poznaną osobą? Jak przekształcić przygodną znajomość w głęboką więź emocjonalną? Jak odnaleźć się w grupie ludzi i sprawić, by wszyscy cię lubili oraz cenili? Książka Maćka nie tylko udziela odpowiedzi na te pytania, ale daje gotowe rozwiązania, które można od razu stosować wszędzie tam, gdzie kontaktujesz się z innymi ludźmi. Korzystając z odkryć NLP, prowokatywnych stylów komunikacji, metaforycznych metod porozumiewania, behawioralnych sposobów modyfikacji zachowań, a nawet zasad pracy agentów wywiadu, Maciej stworzył całościowy model skutecznej komunikacji. Całościowy - czyli opisujący wszystko, zaczynając od pierwszego uśmiechu, a kończąc na czterech stylach komunikacji, a także obejmujący zarówno drobne szczegóły techniczne, jak i ogólne strategie komunikacyjne. I, co dla mnie najważniejsze, od razu dający się zastosować w praktyce. Niezależnie od tego, czy jesteś pewnym siebie ekstrawertykiem, czy zupełnie nie radzisz sobie w kontaktach społecznych, książka Maćka otworzy przed Tobą nowe możliwości. Przede mną otworzyła.
Lech Dębski, lekarz medycyny i trener NLP

Dodaj do koszyka Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

 

Osoby które kupowały "Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa

Dodaj do koszyka Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

Spis treści

Komunikacja naprawd skuteczna. Niezawodny sposb dotarcia do klientw, pracownikw i znajomych Audiobook -- spis treci

Podzikowania (11)

Przedmowa (15)

Wstp (17)

Cz I. DSR - dynamiczne relacje spoeczne (21)

Rozdzia 1. Dynamika rozmowy (23)

  • Komunikacja (23)
  • Poziomy komunikacji (26)
  • Pierwsze, drugie i trzecie wraenie (31)
  • Pierwsze wraenie - Twój wygld i Twoje zachowania (33)
  • Drugie wraenie - dynamika rozmowy (37)
  • Wymiana historii (41)
  • Trzecie wraenie - utrzymanie wizi i konsekwencja (43)
  • Podsumowanie rozdziau pierwszego (44)

Rozdzia 2. Sieci spoeczne - rozwi inteligencj spoeczn (45)

  • Krg spoeczny - grupa (46)
  • Krg krgów - wejcie do istniejcej i zorganizowanej sieci spoecznej (48)
  • Krg krgów - tworzenie zorganizowanej sieci spoecznej (58)
  • Podsumowanie rozdziau drugiego (60)

Rozdzia 3. Rodzaje relacji (63)

  • Jak zbudowa podan relacj niezalenie od kontekstu? (66)
  • Cele a grupy tematów (67)
  • Podsumowanie rozdziau trzeciego (68)

Podsumowanie czci I (71)

Cz II. Style komunikacyjne (73)

Rozdzia 4. Elastyczna zmiana stylu komunikacji (75)

  • Gówne parametry (77)
  • Preferencje pracy pókul mózgowych - styl pytaniowy a styl metaforyczny (81)
  • Preferencje energii relacji - styl prowokatywny a styl zjednujcy (84)
  • Elastyczno w przechodzeniu midzy stylami w czasie rozmowy (87)
  • Podsumowanie rozdziau czwartego (91)

Rozdzia 5. Styl zjednujcy (93)

  • Hipotezy stylu zjednujcego (93)
  • Cele komunikacji zjednujcej (94)
  • Zaoenia stylu zjednujcego (94)
  • Spostrzeenia (95)
  • Metody (97)
  • Kilka myli podsumowujcych metody stylu zjednujcego (112)

Rozdzia 6. Styl prowokatywny (115)

  • Dwie najwaniejsze hipotezy stylu prowokatywnego (117)
  • Cele terapii prowokatywnej (122)
  • Dziesi zaoe stylu prowokatywnego (125)
  • Humor (131)
  • Wybrane metody prowokatywne (131)
  • Kilka powodów, dla których ludzie lubi, kiedy stosujesz wobec nich dobr prowokacj (135)
  • Par sów podsumowania (136)

Rozdzia 7. Styl metaforyczny (141)

  • Historia zamiast wstpu (141)
  • Co to jest metafora? (142)
  • Zastosowania metafor (145)
  • Uyteczno metafory (150)
  • Cel stylu metaforycznego (154)
  • Tworzenie metafory w kilku prostych krokach (156)

Rozdzia 8. Styl pytaniowy (163)

  • Sztuka zadawania pyta (163)
  • Rodzaje pyta (164)
  • Pytania o fakty (167)
  • Pytania osobiste (167)
  • Pytania oddziaujce i mylenie pytaniami (171)

Podsumowanie czci II (181)

Cz III. Troch inne zastosowania stylów komunikacyjnych (185)

Rozdzia 9. Zarzdzanie konfrontacj (187)

  • Konfrontacja a zarzdzanie konfliktem (187)
  • Etapy konfrontacji (188)

Rozdzia 10. Wi a ekscytujca wi (197)

Rozdzia 11. Mity - jeszcze mocniej oddziaujce na nas metafory (203)

Rozdzia 12. Wywiad (213)

  • Krok 1. Burza mózgów (214)
  • Krok 2. Grupowanie pyta (215)
  • Krok 3. Strategia wywiadu (216)
  • Krok 4. Spotkania i zadawanie pyta (216)

Podsumowanie czci III (223)

Dodatki (225)

Dodatek A. Moja przygoda z komunikacj (227)

Dodatek B. Rytuay, gry i zabawy - praktyczne korzyci i okazje do wiczenia (233)

  • acuchy (235)
  • Herald (237)
  • Szeherezada (239)
  • Bratnia dusza (241)
  • Trening improwizacji (242)
  • Burza mózgów z pytaniami (244)

Dodatek C. Materiay ródowe (247)

  • Ksiki, które szczególnie polecam (247)
  • Pozostae materiay, które stanowiy dla mnie inspiracj (248)
  • Strony internetowe, na które moesz zajrze (251)

Dodatek D. Formularz osobowy stosowany przez wywiad wojskowy Armii Stanów Zjednoczonych (253)

Dodaj do koszyka Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.