reklama - zainteresowany?

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie - Sensus

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie
Autor: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska
ISBN: 9788365648655
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 37,34 zł (poprzednio: 48,49 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,15 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Tagi: Komunikacja międzyludzka

UmiÄ™dzynarodowienie dziaÅ‚alnoÅ›ci polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujÄ…cych w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczynÄ… trudnoÅ›ci w komunikacji. WspóÅ‚praca z osobami zachowujÄ…cymi siÄ™ w inny sposób, problemy z komunikacjÄ… werbalnÄ… i niewerbalnÄ… mogÄ… powodować dyskomfort, poczucie wyobcowania, a nawet niepowodzenie przedsiÄ™wziÄ™cia biznesowego. Zrozumienie innej kultury jest zadaniem bardzo trudnym. Należy wyzbyć siÄ™ wÅ‚asnych przyzwyczajeÅ„, nawyków i paradygmatów, aby z peÅ‚nÄ… otwartoÅ›ciÄ… przyjąć inne, nieznane wczeÅ›niej zachowanie drugiej osoby. Jednym z elementów, które mogÄ… pomóc menedżerom w pokonaniu bariery kulturowej, jest zebrana przez Autorów wiedza o zachowaniach innych narodowoÅ›ci.

Dodaj do koszyka Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Spis treści

Dodaj do koszyka Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.