reklama - zainteresowany?

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie - Sensus

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie
Autor: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska
ISBN: 9788365648655
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 37,34 zł (poprzednio: 48,49 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,15 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inny sposób, problemy z komunikacją werbalną i niewerbalną mogą powodować dyskomfort, poczucie wyobcowania, a nawet niepowodzenie przedsięwzięcia biznesowego. Zrozumienie innej kultury jest zadaniem bardzo trudnym. Należy wyzbyć się własnych przyzwyczajeń, nawyków i paradygmatów, aby z pełną otwartością przyjąć inne, nieznane wcześniej zachowanie drugiej osoby. Jednym z elementów, które mogą pomóc menedżerom w pokonaniu bariery kulturowej, jest zebrana przez Autorów wiedza o zachowaniach innych narodowości.

Dodaj do koszyka Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Spis treści

Dodaj do koszyka Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.