reklama - zainteresowany?

Komunikacja marketingowa 2030 - Sensus

Komunikacja marketingowa 2030
Autor: Stępowski Robert
ISBN: 978-8-3635-6655-5
stron: 207, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 26,66 zł (poprzednio: 34,62 zł)
Oszczędzasz: 23% (-7,96 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa 2030

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek, a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz.

Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego Klienta? Zarówno Autor, jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany.

Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z nich Autor opisuje aktualne trendy w marketingu, m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów, które zmienią komunikację marketingową w latach 2016-2030.

Swoją wizją przyszłości dzielą się:
- Jakub Bierzyński
- Sebastian Hejnowski
- Paweł Kastory
- Norbert Ofmański
- Włodzimierz Schmidt
- Marek Staniszewski
- Paweł Trochimiuk
- Tadeusz Żórawski

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa 2030

Spis treści

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa 2030

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.