Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone - Sensus

ISBN: 978-83-246-7238-7
stron: 376, Format: ebook
Data wydania: 2013-03-11
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)
SÅ‚owa, które majÄ… MOC
Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj nastÄ™pujÄ…ce ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamiÄ™ci osoby, z którymi na co dzieÅ„ wspóÅ‚pracujesz, i wybierz te, których proÅ›by realizujesz w pierwszej kolejnoÅ›ci. Czy sÄ… to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa siÄ™, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej zaÅ‚atwiasz sprawy najbardziej namolnych? Tych, którzy bÄ™dÄ… marudzić, wisieć Ci nad gÅ‚owÄ…, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalÄ… projekt. JeÅ›li nie masz bardzo przekornej natury, robotÄ™ dla nich wykonasz najprÄ™dzej — po to, by mieć ich z gÅ‚owy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpÅ‚ywajÄ… na Twoje dziaÅ‚ania, tak Ty możesz kierować dziaÅ‚aniami innych ludzi?
JeÅ›li tak jest, siÄ™gnij po książkÄ™ Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpÅ‚ywać na otoczenie i ksztaÅ‚tować je tak, by uÅ‚atwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnieÅ„ komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częściÄ… strategii, metod i technik, które wchodzÄ… w skÅ‚ad Modelu Permanentnego Rozwoju SpoÅ‚ecznego (Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze wspóÅ‚pracownikami. Pod tym modelem podpisuje siÄ™ obiema rÄ™kami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyÅ›leÅ„ i wÅ‚asnych wniosków.
Aleksander Binsztok jest doktorem nauk ekonomicznych, wykÅ‚adowcÄ… Uniwersytetu Ekonomicznego we WrocÅ‚awiu oraz wspóÅ‚pracownikiem innych renomowanych uczelni w kraju i za granicÄ…. Przede wszystkim jednak jest trenerem komunikacji i biznesu. W gronie osób korzystajÄ…cych z jego usÅ‚ug znaleźli siÄ™ ludzie, którzy zdali sobie sprawÄ™ z tego, jak wielkÄ… rolÄ™ w biznesie odgrywa niewidoczne, skuteczne oddziaÅ‚ywanie na ludzkie emocje, myÅ›li i zachowania, a sÄ… wÅ›ród nich m.in. prawnicy, politycy, agenci ubezpieczeniowi, sprzedawcy luksusowych dóbr oraz menedżerowie miÄ™dzynarodowych korporacji. Przeczytaj wiÄ™cej na www.binsztok.pl.
Osoby które kupowały "Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Kiedy kropla dr±¿y ska³ê, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone eBook -- spis tre¶ci
O autorze (13)
Kilka wskazówek przed startem... (15)
Czy wiesz ju¿, kiedy kropla dr±¿y ska³ê? (19)
Legenda do mapy perswazji, czyli JAK CZYTAÆ TÊ KSI¡¯KÊ? (21)
Czê¶æ I. Efektywna komunikacja interpersonalna (25)
¯EBY NIE "GADA£ DZIAD DO OBRAZU...", CZYLI JAK KOMUNIKOWAÆ SIÊ EFEKTYWNIEJ? (27)
- Pro¶ciej, ja¶niej, lepiej! (27)
- Zrozum ró¿nice w komunikowaniu siê pomiêdzy mê¿czyznami a kobietami (29)
- "Miej dwie pary uszu i tylko jedne usta", czyli na czym polega aktywne s³uchanie? (31)
- "Zanim zacznie siê ¶ciemniaæ", czyli nieoceniona si³a parafrazy (34)
- "Ochy" i "achy", czyli sztuka wyra¿ania zainteresowania (40)
- W lustrze emocji, czyli sztuka odzwierciedlania (43)
- "Do brzegu, panie, do brzegu!", czyli po co komu klaryfikacja? (47)
- "Co, kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego", czyli jak w³a¶ciwie spo¿ytkowaæ pracê sze¶ciu s³u¿±cych cz³owieka (48)
- "Dlaczego tak drogo?", czyli jak odpowiadaæ na k³opotliwe pytania? (53)
Czê¶æ II. Podstawy perswazji (57)
ZANIM POZNASZ TO, CO UCZYNI CIÊ SKUTECZNIEJSZYM... (59)
- Co jest wa¿ne? Zanim zaczniesz poznawaæ tajemnice oddzia³ywania na innych... (60)
- Nie od razu Kraków zbudowano! (62)
- Czerp z przyk³adu wielkich tego ¶wiata - zostañ Napoleonem swoich czasów! (64)
- Tylko spokój nas uratuje! (66)
- B±d¼ elastyczny! (67)
- Przed jazd± sprawd¼ czysto¶æ filtra! (70)
- Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (73)
- Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (73)
PONADCZASOWE REGU£Y PERSWAZJI (75)
- Poznaj i g³êboko zakoduj pozytywn± moc wp³ywania na innych! (75)
- Gdzie w³adza, a gdzie oddzia³ywanie? (76)
- Co to jest to pierwsze wra¿enie? (77)
- "Dzia³anie na skróty", czyli regu³y wp³ywu spo³ecznego w pigu³ce (80)
- "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie", czyli czym jest wzajemno¶æ? (82)
- Czy prawd± jest, ¿e "kto siê czubi, ten siê lubi"? (88)
- Od s³owa do s³owa i "klei" siê rozmowa..., czyli "do zakochania jeden krok" (89)
- Nie dla psa kie³basa! (91)
- "Jak wszyscy, to wszyscy! Babcia te¿!" (93)
- A tata Marcina powiedzia³, ¿e... (96)
- Poznaj zadziwiaj±ce prawdy o ludzkim zachowaniu! (97)
Czê¶æ III. Etyczne wp³ywanie na ludzi (101)
KOTWICZENIE PO¯¡DANYCH POSTAW W POD¦WIADOMO¦CI ROZMÓWCÓW (103)
- O co "zahaczyæ" w rozmowie, czyli sztuka kotwiczenia (103)
- Kotwiczenie a tzw. "small talk" (110)
- Puchary, ordery i nagród od cholery, czyli czym otacza siê Twój klient? (111)
- Najcenniejsze ciacho ¿ycia (115)
- Nie uda³o siê zakotwiczyæ? No i co z tego? Rzucaj kotwicê dalej! (117)
BUDOWANIE PRZYJAZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM (120)
- Odmieñ szar± rzeczywisto¶æ! (120)
- Gdzie ma swoje ¼ród³o samospe³niaj±ca siê przepowiednia? (121)
- B±d¼ niepoprawnym optymist±! (123)
- U¶wiadom sobie, kiedy zdobywamy sympatiê innych ludzi (124)
- Zadbaj o dobre relacje ze swoimi klientami na poziomie niewerbalnym (125)
- Wyeliminuj swój typowy b³±d w mówieniu (127)
- Czym zast±piæ wiadro kleju? Znajd¼ wspólny temat do rozmowy (130)
- Pamiêtaj, by dawaæ wiêcej, ani¿eli wcze¶niej obieca³e¶ (132)
- Szacunek za szacunek - tym zdobywaj przyja¼ñ i zaufanie innych ludzi (134)
- Wyrób w sobie podej¶cie empatyczne (136)
- I choæ podobno "nie szata zdobi cz³owieka"... Dopasuj swój strój do stroju swojego rozmówcy (140)
- W rozmowie wychwytuj i podkre¶laj to, co wspólne dla Ciebie i rozmówcy (142)
- Postaw na wyj±tkowo¶æ komplementów! (143)
- W³ó¿ skórê swojego rozmówcy! (145)
- "Co nas nie zabije, to nas wzmocni", czyli przyznaj sobie prawo do pope³niania b³êdów (146)
Czê¶æ IV. Kszta³towanie przyjaznych relacji miêdzyludzkich (147)
ZACIE¦NIANIE WIÊZI Z ROZMÓWC¡ (149)
- Zidentyfikuj wspólnego wroga (149)
- Opowiedz klientowi historiê, w której odnajdzie on siebie (150)
- Zaskocz pozytywnie swojego rozmówcê (152)
- Zrozum znaczenie muzyki w procesie wp³ywu spo³ecznego (152)
- Wp³ywu wywieranie przez zaskakiwanie (154)
- "Jak Ciê widz±...", czyli o kszta³towaniu w³asnego wizerunku i ró¿nych imponderabiliach w³adzy (157)
- Zostañ mistrzem lansu! (160)
- Co daje ludziom atrakcyjno¶æ fizyczna? (162)
- U¶miechaj siê podczas rozmowy telefonicznej! (164)
NATURA LUDZKA A ROZPOZNAWANIE PRAWDZIWYCH INTENCJI ROZMÓWCY (166)
- Informacje ch³oniemy przez skórê! (167)
- Wzrokowiec, s³uchowiec czy kinestetyk? Jaki cechuje Ciê system reprezentacyjny? (173)
- Mów jêzykiem cia³a swojego rozmówcy! (176)
- Naucz siê rozpoznawaæ podstawowe emocje cz³owieka (179)
- "Czy te oczy mog± k³amaæ?". Z pewno¶ci± nie! (182)
MISTRZOSTWO W PRZEKONYWANIU (186)
- Statystyki morderstw a zmiana pierwotnych przekonañ (186)
- Miej ¶wiadomo¶æ tego, jak dzia³a na ludzi konkretyzacja (187)
- Opanuj emocje w kontakcie z trudnym klientem (189)
- Utrwalaj oczekiwane postawy! (190)
- Wyobra¼nia to iskra zapalna! Wzniecaj p³omienie! (191)
Czê¶æ V. Uwaga! Manipulacja (193)
NIEUCZCIWE MANIPULACJE (195)
- Uwa¿aj na oszustów, czyli s³ów kilka o tym, jak "zarz±dzaæ" emocjami (195)
- Zaakceptuj mo¿liwo¶æ pope³nienia b³êdu, lecz wystrzegaj siê g³upoty (200)
- Negatywna gra na emocjach (200)
- "Bla, bla, bla...", czyli zgrabna ucieczka od meritum (202)
- Jak umiejêtniej przebijaæ "emocjonalne balony"? (203)
- Jaki wp³yw ma technika ju-jitsu nie tylko na tatami? (205)
RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM (209)
- "Biæ albo nie biæ?". Oto jest pytanie! (209)
- Jak podej¶æ do problemu agresji klienta? (212)
- Znajd¼ i w miarê mo¿liwo¶ci precyzyjnie okre¶l swoje granice wytrzyma³o¶ci (213)
- Jak radziæ sobie z emocjami trudnego klienta? (213)
- B±d¼ asertywny, kiedy jest to potrzebne, czyli jak odmawiaæ z gracj± i szacunkiem dla innych i samego siebie (214)
- Pamiêtaj: sytuacje bywaj± wymagaj±ce! (217)
Czê¶æ VI. Lingwistyka w praktyce nie tylko biznesowej (219)
LINGWISTYCZNE TECHNIKI HIPNOTYZUJ¡CE LUDZKI UMYS£ (221)
- "Tylko niech pan nie my¶li, ¿e chcia³bym pana oszukaæ!" (221)
- Jaki produkt potrafisz stworzyæ z niespe³na 1,5 kg szarej masy? (222)
- "Kocham ciê, ALE...!", czyli jak wp³ywa na nas zabójcza si³a szyku zdañ? (230)
- Spróbuj nie czytaæ tego, co jest napisane poni¿ej! (233)
- Co¶, o czym wiedz± tylko wybrañcy! [Lepiej nie zagl±daj na tê stronê!] (235)
- Argumentuj, to zwyciê¿ysz! Spytasz: dlaczego? BO tak! :) (237)
- Obna¿ona tajemnica konia trojañskiego, czyli presupozycje zaprzêgniête do dzia³ania (239)
- Kawa czy herbata? (240)
- Zanim zaczniesz odnosiæ spektakularne sukcesy, zrób jeszcze tylko jedno... (242)
- Zauwa¿, jak skuteczne jest malowanie obrazów w wyobra¼ni Twoich rozmówców (244)
- To Twój pierwszy i ostatni raz! (246)
- Zbieranie "TAK-ów", czyli czego naprawdê dotyka kotwica rzucona przez polityka? (247)
- "I co ty na to, kochanie?", czyli "domowe" kotwice werbalne (250)
- "Pan Pytanko" atakuje tylko raz! (252)
INNE REGU£Y LINGWISTYCZNE WP£YWU SPO£ECZNEGO (254)
- Poznaj magiczn± moc pytañ kierunkowych (254)
- Co to znaczy: "odpowiednie daæ rzeczy s³owo"? (256)
- Zrozum rolê narracji w strukturalizowaniu faktów i dowodów (257)
- Personalizuj polecenia (257)
- Dostosuj s³ownictwo do odbiorcy (259)
- Przestrzegaj zakaziku u¿ywanka zdrobnionek! (260)
- Pomy¶l, czy to, co mówisz, jest tak samo rozumiane przez osobê, która Ciê s³ucha (262)
- Miej ¶wiadomo¶æ mo¿liwo¶ci rozszerzania lub zawê¿ania skali odpowiedzi! (262)
- "Ale plama", czyli kiedy "zwróæ uwagê = odwróæ uwagê"? (263)
- Niedoceniana si³a akcentowania (264)
- "Szybkostrzelny" sprzedawca - czy to siê op³aca? (266)
- Kiedy s³uchaj± nas jak zgaszonego radia? (266)
WYBRANE TECHNIKI LINGWISTYCZNE W SPRZEDA¯Y (268)
- "Nie chcia³bym, ¿eby podejmowa³ pan decyzjê o kupnie ju¿ teraz!", czyli dzia³anie s³owa "NIE" w handlu (268)
- Na klienta "hak"? 3 × TAK! czyli kotwiczenie w negocjacjach handlowych (269)
- Wsi±d¼ do ekspresu relacji "po¿±danie - posiadanie" (270)
- Otrzyjmy siê o up-selling, czyli jak± si³ê ma zadawanie dodatkowych pytañ w sprzeda¿y (272)
- Jak dzia³a na nas reklama? Przetestuj swoj± wiedzê! (273)
Czê¶æ VII. Sztuka skutecznej sprzeda¿y (289)
TECHNIKI WYWIERANIA WP£YWU W SPRZEDA¯Y (291)
- Czas na zmiany! Zakasaj rêkawy i do dzie³a! (291)
- Natural Born Killers? (292)
- Buduj bazê wiedzy nt. swojego produktu (us³ugi), konkurencji i bran¿y (293)
- Emocje w sprzeda¿y (296)
- Sprzeda¿ to entuzjazm i zaanga¿owanie w to, co robisz (297)
- Zastanów siê: co w³a¶ciwie sprzedajesz? (299)
- Poznaj najkrótsz± receptê na sukces w sprzeda¿y (299)
- Rozk³ad si³, czyli co wp³ywa na wyniki sprzeda¿owe (301)
- Co silniejsze? "Dlaczego?" czy "Jak?"? (301)
- Wykorzystuj magiczn± zasadê handlowania - s³uchaj! (302)
- Unikaj zadawania g³upich pytañ (303)
- Pamiêtaj o tym, ¿e ludzie nie kupuj± produktów, ale korzy¶ci, jakie one ze sob± nios± (305)
- Model AIDA w sprzeda¿y (308)
- Staraj siê postawiæ w sytuacji, w jakiej znajduje siê Twój klient (310)
- Odkrywaj prawdziwe intencje klientów! (311)
- Zostañ konsultantem swojego klienta! (313)
- Na ka¿dym poziomie obs³ugi s³u¿ pomoc± swojemu klientowi! (315)
- Pamiêtaj, ¿e niedopuszczalne jest sprzedawanie klientowi "na si³ê" (316)
- Cena nie jest celem sprzeda¿y! (325)
- Dlaczego nie wygrywa siê tylko cen±? (327)
- "Szczê¶liwa siódemka", czyli kilka s³ów o tym, jak kszta³towaæ ceny (327)
- Wp³ywanie poprzez do¶wiadczanie (328)
- Jak zwiêkszyæ sprzeda¿ i przywi±zaæ do siebie klienta? (329)
- Zapomnieæ? To niemo¿liwe!!! (330)
- Zapisane = zaklepane! (331)
- B±d¼ precyzyjny i... jeszcze bardziej precyzyjny! (331)
- O jeden most za daleko, czyli co robiæ, by nie przegadaæ prezentacji handlowej (333)
- "Wash and go", czyli z jednej strony s³uchaj, a z drugiej wyra¿aj zniecierpliwienie (334)
- Zachowaj umiar w za¿y³o¶ciach z klientami (335)
- Uwa¿aj! Mog± chcieæ Ciê wypróbowaæ! (335)
- Po raz kolejny powtarzam: wska¿ na ludzi podobnych do klienta! (336)
- Przekaz na temat swojego produktu opieraj na zasadzie kontrastów (337)
- Odwieczny dylemat: promocja czy prewencja? (338)
- "S³odki niezdara", czyli dlaczego ludzie uwielbiaj±, gdy innym co¶ nie wychodzi (340)
- "Nie-skrywane" s³abo¶ci, czyli co zrobiæ, aby Twoje s³abo¶ci pracowa³y dla Ciebie (340)
- Buduj stosunki lojalno¶ciowe z klientami (341)
- Znów ten sam problem: tañszy czy dro¿szy? (343)
- Przywi±¿ do siebie klienta jeszcze mocniej! (344)
- Ostatni wygrywa, czyli co liczy siê w sprzeda¿y nie tylko nieruchomo¶ci? (345)
- Ograniczaj paletê barw! (345)
- "Pod boki wziêci pseudodecydenci", czyli kto decyduje o zakupie? (347)
- Koncentruj siê na pomocy klientowi, a nie na zarabianiu pieniêdzy! (348)
- Zarz±dzaj czasem (lepiej!)! (349)
- Podno¶ efektywno¶æ swojej pracy! (351)
- Poznaj 7 zasad pracy z celem! (352)
- Wnikliwie obserwuj zachowanie klienta! (355)
- 3, 2, 1, 0... start! (356)
Czê¶æ VIII. ¬ród³a inspiracji (359)
- "Na po¿egnanie wszyscy razem...", czyli ZAMIAST PODSUMOWANIA (361)
- POS£OWIE (365)
- ¬ród³a, z których zaczerpn±³em tak¿e krople energii, czyli BIBLIOGRAFIA (367)
- Spojrzenie w kierunku moich osobistych ¼róde³ energii, czyli PODZIÊKOWANIA (369)
- Jak dalej podlewaæ i pielêgnowaæ Ogród Efektywnej Perswazji, czyli KONTAKT Z AUTOREM (371)