reklama - zainteresowany?

Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone - Sensus

Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone
ebook
Autor: Aleksander Binsztok
ISBN: 978-83-246-7238-7
stron: 376, Format: ebook
Data wydania: 2013-03-11
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Słowa, które mają MOC

Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej namolnych? Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej — po to, by mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz kierować działaniami innych ludzi?

Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego (Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków.

 


 

Aleksander Binsztok jest doktorem nauk ekonomicznych, wykładowcą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz współpracownikiem innych renomowanych uczelni w kraju i za granicą. Przede wszystkim jednak jest trenerem komunikacji i biznesu. W gronie osób korzystających z jego usług znaleźli się ludzie, którzy zdali sobie sprawę z tego, jak wielką rolę w biznesie odgrywa niewidoczne, skuteczne oddziaływanie na ludzkie emocje, myśli i zachowania, a są wśród nich m.in. prawnicy, politycy, agenci ubezpieczeniowi, sprzedawcy luksusowych dóbr oraz menedżerowie międzynarodowych korporacji. Przeczytaj więcej na www.binsztok.pl.

Dodaj do koszyka Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa

Dodaj do koszyka Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Kiedy kropla dry ska, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone eBook -- spis treci

O autorze (13)

Kilka wskazówek przed startem... (15)

Czy wiesz ju, kiedy kropla dry ska? (19)

Legenda do mapy perswazji, czyli JAK CZYTA T KSIK? (21)

Cz I. Efektywna komunikacja interpersonalna (25)

EBY NIE "GADA DZIAD DO OBRAZU...", CZYLI JAK KOMUNIKOWA SI EFEKTYWNIEJ? (27)

  • Prociej, janiej, lepiej! (27)
  • Zrozum rónice w komunikowaniu si pomidzy mczyznami a kobietami (29)
  • "Miej dwie pary uszu i tylko jedne usta", czyli na czym polega aktywne suchanie? (31)
  • "Zanim zacznie si ciemnia", czyli nieoceniona sia parafrazy (34)
  • "Ochy" i "achy", czyli sztuka wyraania zainteresowania (40)
  • W lustrze emocji, czyli sztuka odzwierciedlania (43)
  • "Do brzegu, panie, do brzegu!", czyli po co komu klaryfikacja? (47)
  • "Co, kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego", czyli jak waciwie spoytkowa prac szeciu sucych czowieka (48)
  • "Dlaczego tak drogo?", czyli jak odpowiada na kopotliwe pytania? (53)

Cz II. Podstawy perswazji (57)

ZANIM POZNASZ TO, CO UCZYNI CI SKUTECZNIEJSZYM... (59)

  • Co jest wane? Zanim zaczniesz poznawa tajemnice oddziaywania na innych... (60)
  • Nie od razu Kraków zbudowano! (62)
  • Czerp z przykadu wielkich tego wiata - zosta Napoleonem swoich czasów! (64)
  • Tylko spokój nas uratuje! (66)
  • Bd elastyczny! (67)
  • Przed jazd sprawd czysto filtra! (70)
  • Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (73)
  • Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (73)

PONADCZASOWE REGUY PERSWAZJI (75)

  • Poznaj i gboko zakoduj pozytywn moc wpywania na innych! (75)
  • Gdzie wadza, a gdzie oddziaywanie? (76)
  • Co to jest to pierwsze wraenie? (77)
  • "Dziaanie na skróty", czyli reguy wpywu spoecznego w piguce (80)
  • "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie", czyli czym jest wzajemno? (82)
  • Czy prawd jest, e "kto si czubi, ten si lubi"? (88)
  • Od sowa do sowa i "klei" si rozmowa..., czyli "do zakochania jeden krok" (89)
  • Nie dla psa kiebasa! (91)
  • "Jak wszyscy, to wszyscy! Babcia te!" (93)
  • A tata Marcina powiedzia, e... (96)
  • Poznaj zadziwiajce prawdy o ludzkim zachowaniu! (97)

Cz III. Etyczne wpywanie na ludzi (101)

KOTWICZENIE PODANYCH POSTAW W PODWIADOMOCI ROZMÓWCÓW (103)

  • O co "zahaczy" w rozmowie, czyli sztuka kotwiczenia (103)
  • Kotwiczenie a tzw. "small talk" (110)
  • Puchary, ordery i nagród od cholery, czyli czym otacza si Twój klient? (111)
  • Najcenniejsze ciacho ycia (115)
  • Nie udao si zakotwiczy? No i co z tego? Rzucaj kotwic dalej! (117)

BUDOWANIE PRZYJAZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM (120)

  • Odmie szar rzeczywisto! (120)
  • Gdzie ma swoje ródo samospeniajca si przepowiednia? (121)
  • Bd niepoprawnym optymist! (123)
  • Uwiadom sobie, kiedy zdobywamy sympati innych ludzi (124)
  • Zadbaj o dobre relacje ze swoimi klientami na poziomie niewerbalnym (125)
  • Wyeliminuj swój typowy bd w mówieniu (127)
  • Czym zastpi wiadro kleju? Znajd wspólny temat do rozmowy (130)
  • Pamitaj, by dawa wicej, anieli wczeniej obiecae (132)
  • Szacunek za szacunek - tym zdobywaj przyja i zaufanie innych ludzi (134)
  • Wyrób w sobie podejcie empatyczne (136)
  • I cho podobno "nie szata zdobi czowieka"... Dopasuj swój strój do stroju swojego rozmówcy (140)
  • W rozmowie wychwytuj i podkrelaj to, co wspólne dla Ciebie i rozmówcy (142)
  • Postaw na wyjtkowo komplementów! (143)
  • Wó skór swojego rozmówcy! (145)
  • "Co nas nie zabije, to nas wzmocni", czyli przyznaj sobie prawo do popeniania bdów (146)

Cz IV. Ksztatowanie przyjaznych relacji midzyludzkich (147)

ZACIENIANIE WIZI Z ROZMÓWC (149)

  • Zidentyfikuj wspólnego wroga (149)
  • Opowiedz klientowi histori, w której odnajdzie on siebie (150)
  • Zaskocz pozytywnie swojego rozmówc (152)
  • Zrozum znaczenie muzyki w procesie wpywu spoecznego (152)
  • Wpywu wywieranie przez zaskakiwanie (154)
  • "Jak Ci widz...", czyli o ksztatowaniu wasnego wizerunku i rónych imponderabiliach wadzy (157)
  • Zosta mistrzem lansu! (160)
  • Co daje ludziom atrakcyjno fizyczna? (162)
  • Umiechaj si podczas rozmowy telefonicznej! (164)

NATURA LUDZKA A ROZPOZNAWANIE PRAWDZIWYCH INTENCJI ROZMÓWCY (166)

  • Informacje choniemy przez skór! (167)
  • Wzrokowiec, suchowiec czy kinestetyk? Jaki cechuje Ci system reprezentacyjny? (173)
  • Mów jzykiem ciaa swojego rozmówcy! (176)
  • Naucz si rozpoznawa podstawowe emocje czowieka (179)
  • "Czy te oczy mog kama?". Z pewnoci nie! (182)

MISTRZOSTWO W PRZEKONYWANIU (186)

  • Statystyki morderstw a zmiana pierwotnych przekona (186)
  • Miej wiadomo tego, jak dziaa na ludzi konkretyzacja (187)
  • Opanuj emocje w kontakcie z trudnym klientem (189)
  • Utrwalaj oczekiwane postawy! (190)
  • Wyobrania to iskra zapalna! Wzniecaj pomienie! (191)

Cz V. Uwaga! Manipulacja (193)

NIEUCZCIWE MANIPULACJE (195)

  • Uwaaj na oszustów, czyli sów kilka o tym, jak "zarzdza" emocjami (195)
  • Zaakceptuj moliwo popenienia bdu, lecz wystrzegaj si gupoty (200)
  • Negatywna gra na emocjach (200)
  • "Bla, bla, bla...", czyli zgrabna ucieczka od meritum (202)
  • Jak umiejtniej przebija "emocjonalne balony"? (203)
  • Jaki wpyw ma technika ju-jitsu nie tylko na tatami? (205)

RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM (209)

  • "Bi albo nie bi?". Oto jest pytanie! (209)
  • Jak podej do problemu agresji klienta? (212)
  • Znajd i w miar moliwoci precyzyjnie okrel swoje granice wytrzymaoci (213)
  • Jak radzi sobie z emocjami trudnego klienta? (213)
  • Bd asertywny, kiedy jest to potrzebne, czyli jak odmawia z gracj i szacunkiem dla innych i samego siebie (214)
  • Pamitaj: sytuacje bywaj wymagajce! (217)

Cz VI. Lingwistyka w praktyce nie tylko biznesowej (219)

LINGWISTYCZNE TECHNIKI HIPNOTYZUJCE LUDZKI UMYS (221)

  • "Tylko niech pan nie myli, e chciabym pana oszuka!" (221)
  • Jaki produkt potrafisz stworzy z niespena 1,5 kg szarej masy? (222)
  • "Kocham ci, ALE...!", czyli jak wpywa na nas zabójcza sia szyku zda? (230)
  • Spróbuj nie czyta tego, co jest napisane poniej! (233)
  • Co, o czym wiedz tylko wybracy! [Lepiej nie zagldaj na t stron!] (235)
  • Argumentuj, to zwyciysz! Spytasz: dlaczego? BO tak! :) (237)
  • Obnaona tajemnica konia trojaskiego, czyli presupozycje zaprzgnite do dziaania (239)
  • Kawa czy herbata? (240)
  • Zanim zaczniesz odnosi spektakularne sukcesy, zrób jeszcze tylko jedno... (242)
  • Zauwa, jak skuteczne jest malowanie obrazów w wyobrani Twoich rozmówców (244)
  • To Twój pierwszy i ostatni raz! (246)
  • Zbieranie "TAK-ów", czyli czego naprawd dotyka kotwica rzucona przez polityka? (247)
  • "I co ty na to, kochanie?", czyli "domowe" kotwice werbalne (250)
  • "Pan Pytanko" atakuje tylko raz! (252)

INNE REGUY LINGWISTYCZNE WPYWU SPOECZNEGO (254)

  • Poznaj magiczn moc pyta kierunkowych (254)
  • Co to znaczy: "odpowiednie da rzeczy sowo"? (256)
  • Zrozum rol narracji w strukturalizowaniu faktów i dowodów (257)
  • Personalizuj polecenia (257)
  • Dostosuj sownictwo do odbiorcy (259)
  • Przestrzegaj zakaziku uywanka zdrobnionek! (260)
  • Pomyl, czy to, co mówisz, jest tak samo rozumiane przez osob, która Ci sucha (262)
  • Miej wiadomo moliwoci rozszerzania lub zawania skali odpowiedzi! (262)
  • "Ale plama", czyli kiedy "zwró uwag = odwró uwag"? (263)
  • Niedoceniana sia akcentowania (264)
  • "Szybkostrzelny" sprzedawca - czy to si opaca? (266)
  • Kiedy suchaj nas jak zgaszonego radia? (266)

WYBRANE TECHNIKI LINGWISTYCZNE W SPRZEDAY (268)

  • "Nie chciabym, eby podejmowa pan decyzj o kupnie ju teraz!", czyli dziaanie sowa "NIE" w handlu (268)
  • Na klienta "hak"? 3 × TAK! czyli kotwiczenie w negocjacjach handlowych (269)
  • Wsid do ekspresu relacji "podanie - posiadanie" (270)
  • Otrzyjmy si o up-selling, czyli jak si ma zadawanie dodatkowych pyta w sprzeday (272)
  • Jak dziaa na nas reklama? Przetestuj swoj wiedz! (273)

Cz VII. Sztuka skutecznej sprzeday (289)

TECHNIKI WYWIERANIA WPYWU W SPRZEDAY (291)

  • Czas na zmiany! Zakasaj rkawy i do dziea! (291)
  • Natural Born Killers? (292)
  • Buduj baz wiedzy nt. swojego produktu (usugi), konkurencji i brany (293)
  • Emocje w sprzeday (296)
  • Sprzeda to entuzjazm i zaangaowanie w to, co robisz (297)
  • Zastanów si: co waciwie sprzedajesz? (299)
  • Poznaj najkrótsz recept na sukces w sprzeday (299)
  • Rozkad si, czyli co wpywa na wyniki sprzedaowe (301)
  • Co silniejsze? "Dlaczego?" czy "Jak?"? (301)
  • Wykorzystuj magiczn zasad handlowania - suchaj! (302)
  • Unikaj zadawania gupich pyta (303)
  • Pamitaj o tym, e ludzie nie kupuj produktów, ale korzyci, jakie one ze sob nios (305)
  • Model AIDA w sprzeday (308)
  • Staraj si postawi w sytuacji, w jakiej znajduje si Twój klient (310)
  • Odkrywaj prawdziwe intencje klientów! (311)
  • Zosta konsultantem swojego klienta! (313)
  • Na kadym poziomie obsugi su pomoc swojemu klientowi! (315)
  • Pamitaj, e niedopuszczalne jest sprzedawanie klientowi "na si" (316)
  • Cena nie jest celem sprzeday! (325)
  • Dlaczego nie wygrywa si tylko cen? (327)
  • "Szczliwa siódemka", czyli kilka sów o tym, jak ksztatowa ceny (327)
  • Wpywanie poprzez dowiadczanie (328)
  • Jak zwikszy sprzeda i przywiza do siebie klienta? (329)
  • Zapomnie? To niemoliwe!!! (330)
  • Zapisane = zaklepane! (331)
  • Bd precyzyjny i... jeszcze bardziej precyzyjny! (331)
  • O jeden most za daleko, czyli co robi, by nie przegada prezentacji handlowej (333)
  • "Wash and go", czyli z jednej strony suchaj, a z drugiej wyraaj zniecierpliwienie (334)
  • Zachowaj umiar w zayociach z klientami (335)
  • Uwaaj! Mog chcie Ci wypróbowa! (335)
  • Po raz kolejny powtarzam: wska na ludzi podobnych do klienta! (336)
  • Przekaz na temat swojego produktu opieraj na zasadzie kontrastów (337)
  • Odwieczny dylemat: promocja czy prewencja? (338)
  • "Sodki niezdara", czyli dlaczego ludzie uwielbiaj, gdy innym co nie wychodzi (340)
  • "Nie-skrywane" saboci, czyli co zrobi, aby Twoje saboci pracoway dla Ciebie (340)
  • Buduj stosunki lojalnociowe z klientami (341)
  • Znów ten sam problem: taszy czy droszy? (343)
  • Przywi do siebie klienta jeszcze mocniej! (344)
  • Ostatni wygrywa, czyli co liczy si w sprzeday nie tylko nieruchomoci? (345)
  • Ograniczaj palet barw! (345)
  • "Pod boki wzici pseudodecydenci", czyli kto decyduje o zakupie? (347)
  • Koncentruj si na pomocy klientowi, a nie na zarabianiu pienidzy! (348)
  • Zarzdzaj czasem (lepiej!)! (349)
  • Podno efektywno swojej pracy! (351)
  • Poznaj 7 zasad pracy z celem! (352)
  • Wnikliwie obserwuj zachowanie klienta! (355)
  • 3, 2, 1, 0... start! (356)

Cz VIII. róda inspiracji (359)

  • "Na poegnanie wszyscy razem...", czyli ZAMIAST PODSUMOWANIA (361)
  • POSOWIE (365)
  • róda, z których zaczerpnem take krople energii, czyli BIBLIOGRAFIA (367)
  • Spojrzenie w kierunku moich osobistych róde energii, czyli PODZIKOWANIA (369)
  • Jak dalej podlewa i pielgnowa Ogród Efektywnej Perswazji, czyli KONTAKT Z AUTOREM (371)

Dodaj do koszyka Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.