reklama - zainteresowany?

Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone - Sensus

Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone
ebook
Autor: Aleksander Binsztok
ISBN: 978-83-246-7238-7
stron: 376, Format: ebook
Data wydania: 2013-03-11
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Komunikacja międzyludzka

SÅ‚owa, które majÄ… MOC

Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj nastÄ™pujÄ…ce ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamiÄ™ci osoby, z którymi na co dzieÅ„ wspóÅ‚pracujesz, i wybierz te, których proÅ›by realizujesz w pierwszej kolejnoÅ›ci. Czy sÄ… to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa siÄ™, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej zaÅ‚atwiasz sprawy najbardziej namolnych? Tych, którzy bÄ™dÄ… marudzić, wisieć Ci nad gÅ‚owÄ…, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalÄ… projekt. JeÅ›li nie masz bardzo przekornej natury, robotÄ™ dla nich wykonasz najprÄ™dzej — po to, by mieć ich z gÅ‚owy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpÅ‚ywajÄ… na Twoje dziaÅ‚ania, tak Ty możesz kierować dziaÅ‚aniami innych ludzi?

JeÅ›li tak jest, siÄ™gnij po książkÄ™ Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpÅ‚ywać na otoczenie i ksztaÅ‚tować je tak, by uÅ‚atwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnieÅ„ komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częściÄ… strategii, metod i technik, które wchodzÄ… w skÅ‚ad Modelu Permanentnego Rozwoju SpoÅ‚ecznego (Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze wspóÅ‚pracownikami. Pod tym modelem podpisuje siÄ™ obiema rÄ™kami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyÅ›leÅ„ i wÅ‚asnych wniosków.

 


 

Aleksander Binsztok jest doktorem nauk ekonomicznych, wykÅ‚adowcÄ… Uniwersytetu Ekonomicznego we WrocÅ‚awiu oraz wspóÅ‚pracownikiem innych renomowanych uczelni w kraju i za granicÄ…. Przede wszystkim jednak jest trenerem komunikacji i biznesu. W gronie osób korzystajÄ…cych z jego usÅ‚ug znaleźli siÄ™ ludzie, którzy zdali sobie sprawÄ™ z tego, jak wielkÄ… rolÄ™ w biznesie odgrywa niewidoczne, skuteczne oddziaÅ‚ywanie na ludzkie emocje, myÅ›li i zachowania, a sÄ… wÅ›ród nich m.in. prawnicy, politycy, agenci ubezpieczeniowi, sprzedawcy luksusowych dóbr oraz menedżerowie miÄ™dzynarodowych korporacji. Przeczytaj wiÄ™cej na www.binsztok.pl.

Dodaj do koszyka Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywnÄ… sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywnÄ… sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa

Dodaj do koszyka Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Kiedy kropla dr±¿y ska³ê, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone eBook -- spis tre¶ci

O autorze (13)

Kilka wskazówek przed startem... (15)

Czy wiesz ju¿, kiedy kropla dr±¿y ska³ê? (19)

Legenda do mapy perswazji, czyli JAK CZYTAÆ TÊ KSI¡¯KÊ? (21)

Czê¶æ I. Efektywna komunikacja interpersonalna (25)

¯EBY NIE "GADA£ DZIAD DO OBRAZU...", CZYLI JAK KOMUNIKOWAÆ SIÊ EFEKTYWNIEJ? (27)

  • Pro¶ciej, ja¶niej, lepiej! (27)
  • Zrozum ró¿nice w komunikowaniu siê pomiêdzy mê¿czyznami a kobietami (29)
  • "Miej dwie pary uszu i tylko jedne usta", czyli na czym polega aktywne s³uchanie? (31)
  • "Zanim zacznie siê ¶ciemniaæ", czyli nieoceniona si³a parafrazy (34)
  • "Ochy" i "achy", czyli sztuka wyra¿ania zainteresowania (40)
  • W lustrze emocji, czyli sztuka odzwierciedlania (43)
  • "Do brzegu, panie, do brzegu!", czyli po co komu klaryfikacja? (47)
  • "Co, kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego", czyli jak w³a¶ciwie spo¿ytkowaæ pracê sze¶ciu s³u¿±cych cz³owieka (48)
  • "Dlaczego tak drogo?", czyli jak odpowiadaæ na k³opotliwe pytania? (53)

Czê¶æ II. Podstawy perswazji (57)

ZANIM POZNASZ TO, CO UCZYNI CIÊ SKUTECZNIEJSZYM... (59)

  • Co jest wa¿ne? Zanim zaczniesz poznawaæ tajemnice oddzia³ywania na innych... (60)
  • Nie od razu Kraków zbudowano! (62)
  • Czerp z przyk³adu wielkich tego ¶wiata - zostañ Napoleonem swoich czasów! (64)
  • Tylko spokój nas uratuje! (66)
  • B±d¼ elastyczny! (67)
  • Przed jazd± sprawd¼ czysto¶æ filtra! (70)
  • Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (73)
  • Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (73)

PONADCZASOWE REGU£Y PERSWAZJI (75)

  • Poznaj i g³êboko zakoduj pozytywn± moc wp³ywania na innych! (75)
  • Gdzie w³adza, a gdzie oddzia³ywanie? (76)
  • Co to jest to pierwsze wra¿enie? (77)
  • "Dzia³anie na skróty", czyli regu³y wp³ywu spo³ecznego w pigu³ce (80)
  • "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie", czyli czym jest wzajemno¶æ? (82)
  • Czy prawd± jest, ¿e "kto siê czubi, ten siê lubi"? (88)
  • Od s³owa do s³owa i "klei" siê rozmowa..., czyli "do zakochania jeden krok" (89)
  • Nie dla psa kie³basa! (91)
  • "Jak wszyscy, to wszyscy! Babcia te¿!" (93)
  • A tata Marcina powiedzia³, ¿e... (96)
  • Poznaj zadziwiaj±ce prawdy o ludzkim zachowaniu! (97)

Czê¶æ III. Etyczne wp³ywanie na ludzi (101)

KOTWICZENIE PO¯¡DANYCH POSTAW W POD¦WIADOMO¦CI ROZMÓWCÓW (103)

  • O co "zahaczyæ" w rozmowie, czyli sztuka kotwiczenia (103)
  • Kotwiczenie a tzw. "small talk" (110)
  • Puchary, ordery i nagród od cholery, czyli czym otacza siê Twój klient? (111)
  • Najcenniejsze ciacho ¿ycia (115)
  • Nie uda³o siê zakotwiczyæ? No i co z tego? Rzucaj kotwicê dalej! (117)

BUDOWANIE PRZYJAZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM (120)

  • Odmieñ szar± rzeczywisto¶æ! (120)
  • Gdzie ma swoje ¼ród³o samospe³niaj±ca siê przepowiednia? (121)
  • B±d¼ niepoprawnym optymist±! (123)
  • U¶wiadom sobie, kiedy zdobywamy sympatiê innych ludzi (124)
  • Zadbaj o dobre relacje ze swoimi klientami na poziomie niewerbalnym (125)
  • Wyeliminuj swój typowy b³±d w mówieniu (127)
  • Czym zast±piæ wiadro kleju? Znajd¼ wspólny temat do rozmowy (130)
  • Pamiêtaj, by dawaæ wiêcej, ani¿eli wcze¶niej obieca³e¶ (132)
  • Szacunek za szacunek - tym zdobywaj przyja¼ñ i zaufanie innych ludzi (134)
  • Wyrób w sobie podej¶cie empatyczne (136)
  • I choæ podobno "nie szata zdobi cz³owieka"... Dopasuj swój strój do stroju swojego rozmówcy (140)
  • W rozmowie wychwytuj i podkre¶laj to, co wspólne dla Ciebie i rozmówcy (142)
  • Postaw na wyj±tkowo¶æ komplementów! (143)
  • W³ó¿ skórê swojego rozmówcy! (145)
  • "Co nas nie zabije, to nas wzmocni", czyli przyznaj sobie prawo do pope³niania b³êdów (146)

Czê¶æ IV. Kszta³towanie przyjaznych relacji miêdzyludzkich (147)

ZACIE¦NIANIE WIÊZI Z ROZMÓWC¡ (149)

  • Zidentyfikuj wspólnego wroga (149)
  • Opowiedz klientowi historiê, w której odnajdzie on siebie (150)
  • Zaskocz pozytywnie swojego rozmówcê (152)
  • Zrozum znaczenie muzyki w procesie wp³ywu spo³ecznego (152)
  • Wp³ywu wywieranie przez zaskakiwanie (154)
  • "Jak Ciê widz±...", czyli o kszta³towaniu w³asnego wizerunku i ró¿nych imponderabiliach w³adzy (157)
  • Zostañ mistrzem lansu! (160)
  • Co daje ludziom atrakcyjno¶æ fizyczna? (162)
  • U¶miechaj siê podczas rozmowy telefonicznej! (164)

NATURA LUDZKA A ROZPOZNAWANIE PRAWDZIWYCH INTENCJI ROZMÓWCY (166)

  • Informacje ch³oniemy przez skórê! (167)
  • Wzrokowiec, s³uchowiec czy kinestetyk? Jaki cechuje Ciê system reprezentacyjny? (173)
  • Mów jêzykiem cia³a swojego rozmówcy! (176)
  • Naucz siê rozpoznawaæ podstawowe emocje cz³owieka (179)
  • "Czy te oczy mog± k³amaæ?". Z pewno¶ci± nie! (182)

MISTRZOSTWO W PRZEKONYWANIU (186)

  • Statystyki morderstw a zmiana pierwotnych przekonañ (186)
  • Miej ¶wiadomo¶æ tego, jak dzia³a na ludzi konkretyzacja (187)
  • Opanuj emocje w kontakcie z trudnym klientem (189)
  • Utrwalaj oczekiwane postawy! (190)
  • Wyobra¼nia to iskra zapalna! Wzniecaj p³omienie! (191)

Czê¶æ V. Uwaga! Manipulacja (193)

NIEUCZCIWE MANIPULACJE (195)

  • Uwa¿aj na oszustów, czyli s³ów kilka o tym, jak "zarz±dzaæ" emocjami (195)
  • Zaakceptuj mo¿liwo¶æ pope³nienia b³êdu, lecz wystrzegaj siê g³upoty (200)
  • Negatywna gra na emocjach (200)
  • "Bla, bla, bla...", czyli zgrabna ucieczka od meritum (202)
  • Jak umiejêtniej przebijaæ "emocjonalne balony"? (203)
  • Jaki wp³yw ma technika ju-jitsu nie tylko na tatami? (205)

RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM (209)

  • "Biæ albo nie biæ?". Oto jest pytanie! (209)
  • Jak podej¶æ do problemu agresji klienta? (212)
  • Znajd¼ i w miarê mo¿liwo¶ci precyzyjnie okre¶l swoje granice wytrzyma³o¶ci (213)
  • Jak radziæ sobie z emocjami trudnego klienta? (213)
  • B±d¼ asertywny, kiedy jest to potrzebne, czyli jak odmawiaæ z gracj± i szacunkiem dla innych i samego siebie (214)
  • Pamiêtaj: sytuacje bywaj± wymagaj±ce! (217)

Czê¶æ VI. Lingwistyka w praktyce nie tylko biznesowej (219)

LINGWISTYCZNE TECHNIKI HIPNOTYZUJ¡CE LUDZKI UMYS£ (221)

  • "Tylko niech pan nie my¶li, ¿e chcia³bym pana oszukaæ!" (221)
  • Jaki produkt potrafisz stworzyæ z niespe³na 1,5 kg szarej masy? (222)
  • "Kocham ciê, ALE...!", czyli jak wp³ywa na nas zabójcza si³a szyku zdañ? (230)
  • Spróbuj nie czytaæ tego, co jest napisane poni¿ej! (233)
  • Co¶, o czym wiedz± tylko wybrañcy! [Lepiej nie zagl±daj na tê stronê!] (235)
  • Argumentuj, to zwyciê¿ysz! Spytasz: dlaczego? BO tak! :) (237)
  • Obna¿ona tajemnica konia trojañskiego, czyli presupozycje zaprzêgniête do dzia³ania (239)
  • Kawa czy herbata? (240)
  • Zanim zaczniesz odnosiæ spektakularne sukcesy, zrób jeszcze tylko jedno... (242)
  • Zauwa¿, jak skuteczne jest malowanie obrazów w wyobra¼ni Twoich rozmówców (244)
  • To Twój pierwszy i ostatni raz! (246)
  • Zbieranie "TAK-ów", czyli czego naprawdê dotyka kotwica rzucona przez polityka? (247)
  • "I co ty na to, kochanie?", czyli "domowe" kotwice werbalne (250)
  • "Pan Pytanko" atakuje tylko raz! (252)

INNE REGU£Y LINGWISTYCZNE WP£YWU SPO£ECZNEGO (254)

  • Poznaj magiczn± moc pytañ kierunkowych (254)
  • Co to znaczy: "odpowiednie daæ rzeczy s³owo"? (256)
  • Zrozum rolê narracji w strukturalizowaniu faktów i dowodów (257)
  • Personalizuj polecenia (257)
  • Dostosuj s³ownictwo do odbiorcy (259)
  • Przestrzegaj zakaziku u¿ywanka zdrobnionek! (260)
  • Pomy¶l, czy to, co mówisz, jest tak samo rozumiane przez osobê, która Ciê s³ucha (262)
  • Miej ¶wiadomo¶æ mo¿liwo¶ci rozszerzania lub zawê¿ania skali odpowiedzi! (262)
  • "Ale plama", czyli kiedy "zwróæ uwagê = odwróæ uwagê"? (263)
  • Niedoceniana si³a akcentowania (264)
  • "Szybkostrzelny" sprzedawca - czy to siê op³aca? (266)
  • Kiedy s³uchaj± nas jak zgaszonego radia? (266)

WYBRANE TECHNIKI LINGWISTYCZNE W SPRZEDA¯Y (268)

  • "Nie chcia³bym, ¿eby podejmowa³ pan decyzjê o kupnie ju¿ teraz!", czyli dzia³anie s³owa "NIE" w handlu (268)
  • Na klienta "hak"? 3 × TAK! czyli kotwiczenie w negocjacjach handlowych (269)
  • Wsi±d¼ do ekspresu relacji "po¿±danie - posiadanie" (270)
  • Otrzyjmy siê o up-selling, czyli jak± si³ê ma zadawanie dodatkowych pytañ w sprzeda¿y (272)
  • Jak dzia³a na nas reklama? Przetestuj swoj± wiedzê! (273)

Czê¶æ VII. Sztuka skutecznej sprzeda¿y (289)

TECHNIKI WYWIERANIA WP£YWU W SPRZEDA¯Y (291)

  • Czas na zmiany! Zakasaj rêkawy i do dzie³a! (291)
  • Natural Born Killers? (292)
  • Buduj bazê wiedzy nt. swojego produktu (us³ugi), konkurencji i bran¿y (293)
  • Emocje w sprzeda¿y (296)
  • Sprzeda¿ to entuzjazm i zaanga¿owanie w to, co robisz (297)
  • Zastanów siê: co w³a¶ciwie sprzedajesz? (299)
  • Poznaj najkrótsz± receptê na sukces w sprzeda¿y (299)
  • Rozk³ad si³, czyli co wp³ywa na wyniki sprzeda¿owe (301)
  • Co silniejsze? "Dlaczego?" czy "Jak?"? (301)
  • Wykorzystuj magiczn± zasadê handlowania - s³uchaj! (302)
  • Unikaj zadawania g³upich pytañ (303)
  • Pamiêtaj o tym, ¿e ludzie nie kupuj± produktów, ale korzy¶ci, jakie one ze sob± nios± (305)
  • Model AIDA w sprzeda¿y (308)
  • Staraj siê postawiæ w sytuacji, w jakiej znajduje siê Twój klient (310)
  • Odkrywaj prawdziwe intencje klientów! (311)
  • Zostañ konsultantem swojego klienta! (313)
  • Na ka¿dym poziomie obs³ugi s³u¿ pomoc± swojemu klientowi! (315)
  • Pamiêtaj, ¿e niedopuszczalne jest sprzedawanie klientowi "na si³ê" (316)
  • Cena nie jest celem sprzeda¿y! (325)
  • Dlaczego nie wygrywa siê tylko cen±? (327)
  • "Szczê¶liwa siódemka", czyli kilka s³ów o tym, jak kszta³towaæ ceny (327)
  • Wp³ywanie poprzez do¶wiadczanie (328)
  • Jak zwiêkszyæ sprzeda¿ i przywi±zaæ do siebie klienta? (329)
  • Zapomnieæ? To niemo¿liwe!!! (330)
  • Zapisane = zaklepane! (331)
  • B±d¼ precyzyjny i... jeszcze bardziej precyzyjny! (331)
  • O jeden most za daleko, czyli co robiæ, by nie przegadaæ prezentacji handlowej (333)
  • "Wash and go", czyli z jednej strony s³uchaj, a z drugiej wyra¿aj zniecierpliwienie (334)
  • Zachowaj umiar w za¿y³o¶ciach z klientami (335)
  • Uwa¿aj! Mog± chcieæ Ciê wypróbowaæ! (335)
  • Po raz kolejny powtarzam: wska¿ na ludzi podobnych do klienta! (336)
  • Przekaz na temat swojego produktu opieraj na zasadzie kontrastów (337)
  • Odwieczny dylemat: promocja czy prewencja? (338)
  • "S³odki niezdara", czyli dlaczego ludzie uwielbiaj±, gdy innym co¶ nie wychodzi (340)
  • "Nie-skrywane" s³abo¶ci, czyli co zrobiæ, aby Twoje s³abo¶ci pracowa³y dla Ciebie (340)
  • Buduj stosunki lojalno¶ciowe z klientami (341)
  • Znów ten sam problem: tañszy czy dro¿szy? (343)
  • Przywi±¿ do siebie klienta jeszcze mocniej! (344)
  • Ostatni wygrywa, czyli co liczy siê w sprzeda¿y nie tylko nieruchomo¶ci? (345)
  • Ograniczaj paletê barw! (345)
  • "Pod boki wziêci pseudodecydenci", czyli kto decyduje o zakupie? (347)
  • Koncentruj siê na pomocy klientowi, a nie na zarabianiu pieniêdzy! (348)
  • Zarz±dzaj czasem (lepiej!)! (349)
  • Podno¶ efektywno¶æ swojej pracy! (351)
  • Poznaj 7 zasad pracy z celem! (352)
  • Wnikliwie obserwuj zachowanie klienta! (355)
  • 3, 2, 1, 0... start! (356)

Czê¶æ VIII. ¬ród³a inspiracji (359)

  • "Na po¿egnanie wszyscy razem...", czyli ZAMIAST PODSUMOWANIA (361)
  • POS£OWIE (365)
  • ¬ród³a, z których zaczerpn±³em tak¿e krople energii, czyli BIBLIOGRAFIA (367)
  • Spojrzenie w kierunku moich osobistych ¼róde³ energii, czyli PODZIÊKOWANIA (369)
  • Jak dalej podlewaæ i pielêgnowaæ Ogród Efektywnej Perswazji, czyli KONTAKT Z AUTOREM (371)

Dodaj do koszyka Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.