reklama - zainteresowany?

Karmienie dziecka - Sensus

Karmienie dziecka
Autor: Thomas B. Brazelton, Joshua D. Sparrow
TÅ‚umaczenie: Agnieszka Cioch
ISBN: 978-8-3748-9542-2
stron: 216, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 15,35 zł (poprzednio: 19,68 zł)
Oszczędzasz: 22% (-4,33 zł)

Dodaj do koszyka Karmienie dziecka

Dlaczego niektóre dzieci sÄ… niejadkami, a inne zawsze majÄ… apetyt? Co powinny jeść dzieci w wieku 0-6 lat? Jak zachÄ™cić je do zdrowego jedzenia? Czy pozwalać im jeść sÅ‚odycze? Jak uniknąć kÅ‚ótni i awantur przy stole? Jak poradzić sobie z zaburzeniami odżywiania u najmÅ‚odszych?

JeÅ›li ty również zastanawiasz siÄ™ nad odpowiedziami na te pytania, koniecznie przeczytaj tÄ™ książkÄ™! Åšwiatowej sÅ‚awy specjaliÅ›ci: pediatra Thomas B. Brazelton i psychiatra dzieciÄ™cy Joshua D. Sparrow z empatiÄ…, zrozumieniem i ciepÅ‚em pokazujÄ…, jak zadbać o zdrowÄ… i smacznÄ… dietÄ™ dziecka. TÅ‚umaczÄ…, jak dostosować jÄ… do wieku i upodobaÅ„ malucha. PrzedstawiajÄ… wiele skutecznych metod radzenia sobie w nieÅ‚atwych sytuacjach, miÄ™dzy innymi z alergiami na produkty spożywcze, odmowÄ… jedzenia, brakiem apetytu podczas choroby, niepohamowanÄ… chÄ™ciÄ… jedzenia fast foodów, walkÄ… ze zÅ‚ymi nawykami żywieniowymi, wypluwaniem pokarmu, zÅ‚ym zachowaniem przy stole czy oglÄ…daniem telewizji podczas posiÅ‚ków. Ich przystÄ™pne i praktyczne rady pomogÄ… rodzicom i opiekunom uniknąć niepotrzebnego stresu, dodadzÄ… otuchy i siÅ‚ w chwilach zwÄ…tpienia oraz przywrócÄ… radość pÅ‚ynÄ…cÄ… ze wspomagania rozwoju dziecka.

Dodaj do koszyka Karmienie dziecka

 

Osoby które kupowały "Karmienie dziecka", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Karmienie dziecka

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Karmienie dziecka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.