reklama - zainteresowany?

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu - Sensus

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
ebook
Autor: Joe Vitale
Tłumaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-246-9108-1
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2014-02-05
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy

  • Stosuj perswazjÄ™ jednego zdania
  • Poznaj siłę hipnotyzujÄ…cych nagÅ‚ówków
  • Upajaj chÄ™ciÄ… posiadania
  • Twórz rzeczywistość sukcesu

Obsesja posiadania Twojego produktu
to jedyny właściwy stan umysłu klienta.
Wywołaj go!

Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolnoÅ›ci komunikacyjne. JesteÅ› zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciÄ…gle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje siÄ™ niczym oszukać. To gÅ‚ód sukcesu!

A teraz wyobraź sobie, co by byÅ‚o, gdybyÅ› nauczyÅ‚ siÄ™ sposobu sprzedaży, który dziaÅ‚a niczym magia. Co by byÅ‚o, gdybyÅ› potrafiÅ‚ zmieniać peÅ‚nych wÄ…tpliwoÅ›ci sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadajÄ…c wÅ‚aÅ›ciwe sÅ‚owa we wÅ‚aÅ›ciwym czasie? Co by byÅ‚o, gdybyÅ› mógÅ‚ kontrolować to, jak klienci postrzegajÄ… Ciebie i Twój produkt? GdybyÅ› znaÅ‚ sekrety marketingowego guru Joe Vitale"go dotyczÄ…ce transu kupowania, mógÅ‚byÅ› mieć to wszystko, a nawet jeszcze wiÄ™cej!

CzÅ‚owiek poÅ›wiÄ™cajÄ…cy siÄ™ jakiejÅ› czynnoÅ›ci zamyka siÄ™ na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzÄ… wszyscy, ale tylko wybrani potrafiÄ… ten stan wywoÅ‚ać i wygodnie rozgoÅ›cić siÄ™ w Å›wiadomoÅ›ci odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiÅ‚eÅ› już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysÅ‚ów swoich klientów -- za pomocÄ… tej książki połączyÅ‚eÅ› siÄ™ z kimÅ› takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

Niech klienci walÄ…, walÄ…, walÄ… do drzwi!

  • Wprowadzaj odbiorcÄ™ w "trans kupowania".
  • Twórz magiczne komunikaty marketingowe i reklamowe.
  • WywoÅ‚uj kompulsywne pragnienie zakupu.
  • Zacznij z impetem podbijać rynek.

"Geniusz Joego nigdy nie bÅ‚yszczaÅ‚ bardziej. Jego skrupulatnie udokumentowana i napisana lekkim jÄ™zykiem książka jest jedyna w swoim rodzaju. Vitale daje Ci klucze do ich umysÅ‚ów. Ty musisz tylko przekrÄ™cić je w zamku. Oni powiedzieli »tak« dÅ‚ugo przed tym, zanim Ty powiedziaÅ‚eÅ› pierwsze sÅ‚owo. BÅ‚agali CiÄ™ o możliwość kupienia czegoÅ› od Ciebie, ledwie wypowiedziaÅ‚eÅ› pierwsze zdanie. Trans kupowania to ekscytujÄ…ca wycieczka po zakamarkach umysÅ‚u. Jak dotÄ…d jest to najlepsza ze wszystkich prac Vitale"go."
Kevin Hogan, autor książki Ukryta perswazja

"Ta książka wyznacza ostatecznÄ… granicÄ™ marketingu -- umysÅ‚ klienta -- i wyjaÅ›nia, czym jest »trans kupowania«. CaÅ‚kiem możliwe, że jest to najlepsza książka na temat marketingu, jakÄ… kiedykolwiek napisano."
Dave Lakhani,
wspóÅ‚autor książki Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz

 

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

 

Osoby które kupowały "Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw
  • Szef, kt

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Spis treści

Jak wprowadziæ klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzeda¿y i marketingu eBook -- spis tre¶ci

  • S³owo wstêpne
  • Podziêkowania
  • Dziwny wstêp autora
  • Jeste¶ w transie?
    • Twój trans na jawie
    • Nowa psychologia
    • Dlaczego tego potrzebujesz?
    • Musi byæ jaki¶ lepszy sposób!
    • B±d¼ gotowy do nauki
    • Miej otwarty umys³
  • Najwiêksza na ¶wiecie prywatna kolekcja ksi±¿ek o hipnozie
  • Mê¿czyzna w z³otym he³mie
    • Ksi±¿ka
    • K³amstwo Blotnicka
    • Wielcy k³amcy
    • Najwiêkszy sekret
    • Nowa psychologia
    • Podsumowanie
    • Pozytywne oczekiwania
    • Twoje wyzwanie
  • Prawda na temat tego, dlaczego ludzie kupuj±
    • Maslow siê pomyli³
    • Piêæ g³ównych powodów
    • Kto potrzebuje wanny?
    • 26 powodów, dla których ludzie kupuj±
  • Nagi mêdrzec pokazuje, jak zarobiæ wiêcej pieniêdzy
    • Magia Roya Garna
    • Sprzedawanie emocjom
    • Fatalna czwórka
      • Instynkt samozachowawczy
      • Romans
      • Pieni±dze
      • Uznanie
  • Jak odkry³em trans kupowania
  • Jak siê dowiedzieæ, w jakim transie znajduje siê dana osoba?
  • Historia przeno¶nego imperium
    • Da³em plamê
    • Wyjd¼ poza swoje ego
  • Trans konwersacyjny: cztery stany umys³u
    • Trans mówienia
    • Sekret
  • Jak radziæ sobie z opornymi klientami?
    • Trzy etapy Miltona Ericksona
    • Napotykanie oporu
  • Wywo³anie transu w 10 sekund
    • Hipnotyczny chwyt reklamowy
    • Testowy Instytut Reklamowy
    • Prezentuj i bogaæ siê
    • Mogê zobaczyæ pani d³oñ?
    • Jakie has³a s± najskuteczniejsze?
      • Zadawaj pytania otwarte
      • Pytaj który, a nie co
      • Pytania skierowane do wnêtrza
      • Rzuæ niezwyk³e wyzwanie
      • Zadaj klientowi pytanie, na które nie potrafi odpowiedzieæ
      • Powiedz co¶, w co trudno uwierzyæ
  • Kto jeszcze chce nauczyæ siê pisaæ nag³ówki, które zawsze daj± efekt?
    • Daj mi piêæ dni, a!
    • Dlaczego niektóre teksty eksploduj± w Twojej g³owie?
  • Jaki jest najskuteczniejszy czynnik wywo³uj±cy trans?
    • Mój najwiêkszy hipnotyczny sekret pisania
    • Mój najwiêkszy sekret pisania:Niecodzienne wyznanie
  • Jak sk³oniæ ludzi do kupienia prawie wszystkiego?
  • Jak wywo³aæ magiczny, natychmiastowy trans kupowania?
  • Najwa¿niejszy rozdzia³ w ca³ej ksi±¿ce
    • System
    • mrfiremeltdown.com
      • Kto jeszcze chce poznaæ sekrety Melting Mr. Fire dotycz±ce marketingu i fitness?
    • Twoje sprawne cia³o
  • Hipnotyczna potêga zgody
    • Nowy samochód Nerissy
    • Wyra¿anie zgody bez s³ów
  • Nie czytaj tego rozdzia³u
  • Pos³uchaj tego:Jak wywo³aæ trans kupowania przez radio?
    • Pos³uchaj Wendi
    • Przyci±ganie sukcesu
  • Popatrz na to: Jak wywo³aæ trans kupowania przez telewizjê?
    • Trans w telewizji
    • Cholernie dobra zabawa
    • Sekret
  • Sekret wywo³ywania transu kupowania
    • Sekret: zagnie¿d¿one pêtle
    • Przyk³ad paranormalnego ¿±dania
    • Wyja¶nienie
    • Twój dziadek mia³ racjê
  • Prezenty-niespodzianki: odkrywcze podsumowanie
  • Bonus: raport specjalny
    • Kurs perswazji w jednym zdaniu:27 s³ów, które rzuc± ¶wiat do Twoich stóp - Blair Warren
    • Perswazja w jednym zdaniu?
    • Nastawienie
    • Zdanie
    • Wyja¶nienie
    • Czego brakuje?
    • Przyk³ady
      • Przyk³ad 1. Pelmanizm
      • Przyk³ad 2. Depresja, wspomaganie odchudzania i projektowanie ogrodów
      • Przyk³ad 3. Mój raport specjalny
    • I co teraz?
  • Bibliografia
  • O dr. Joem Vitale

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.