reklama - zainteresowany?

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu - Sensus

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Autor: Joe Vitale
TÅ‚umaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-246-9107-4
stron: 272, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2008-01-23
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy

  • Stosuj perswazjÄ™ jednego zdania
  • Poznaj siÅ‚Ä™ hipnotyzujÄ…cych nagÅ‚ówków
  • Upajaj chÄ™ciÄ… posiadania
  • Twórz rzeczywistość sukcesu

Obsesja posiadania Twojego produktu
to jedyny właściwy stan umysłu klienta.
Wywołaj go!

Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolnoÅ›ci komunikacyjne. JesteÅ› zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciÄ…gle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje siÄ™ niczym oszukać. To gÅ‚ód sukcesu!

A teraz wyobraź sobie, co by byÅ‚o, gdybyÅ› nauczyÅ‚ siÄ™ sposobu sprzedaży, który dziaÅ‚a niczym magia. Co by byÅ‚o, gdybyÅ› potrafiÅ‚ zmieniać peÅ‚nych wÄ…tpliwoÅ›ci sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadajÄ…c wÅ‚aÅ›ciwe sÅ‚owa we wÅ‚aÅ›ciwym czasie? Co by byÅ‚o, gdybyÅ› mógÅ‚ kontrolować to, jak klienci postrzegajÄ… Ciebie i Twój produkt? GdybyÅ› znaÅ‚ sekrety marketingowego guru Joe Vitale"go dotyczÄ…ce transu kupowania, mógÅ‚byÅ› mieć to wszystko, a nawet jeszcze wiÄ™cej!

CzÅ‚owiek poÅ›wiÄ™cajÄ…cy siÄ™ jakiejÅ› czynnoÅ›ci zamyka siÄ™ na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzÄ… wszyscy, ale tylko wybrani potrafiÄ… ten stan wywoÅ‚ać i wygodnie rozgoÅ›cić siÄ™ w Å›wiadomoÅ›ci odbiorcy. Możesz do nich doÅ‚Ä…czyć, ponieważ zrobiÅ‚eÅ› już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysÅ‚ów swoich klientów -- za pomocÄ… tej książki poÅ‚Ä…czyÅ‚eÅ› siÄ™ z kimÅ› takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

Niech klienci walÄ…, walÄ…, walÄ… do drzwi!

  • Wprowadzaj odbiorcÄ™ w "trans kupowania".
  • Twórz magiczne komunikaty marketingowe i reklamowe.
  • WywoÅ‚uj kompulsywne pragnienie zakupu.
  • Zacznij z impetem podbijać rynek.

"Geniusz Joego nigdy nie bÅ‚yszczaÅ‚ bardziej. Jego skrupulatnie udokumentowana i napisana lekkim jÄ™zykiem książka jest jedyna w swoim rodzaju. Vitale daje Ci klucze do ich umysÅ‚ów. Ty musisz tylko przekrÄ™cić je w zamku. Oni powiedzieli »tak« dÅ‚ugo przed tym, zanim Ty powiedziaÅ‚eÅ› pierwsze sÅ‚owo. BÅ‚agali CiÄ™ o możliwość kupienia czegoÅ› od Ciebie, ledwie wypowiedziaÅ‚eÅ› pierwsze zdanie. Trans kupowania to ekscytujÄ…ca wycieczka po zakamarkach umysÅ‚u. Jak dotÄ…d jest to najlepsza ze wszystkich prac Vitale"go."
Kevin Hogan, autor książki Ukryta perswazja

"Ta książka wyznacza ostatecznÄ… granicÄ™ marketingu -- umysÅ‚ klienta -- i wyjaÅ›nia, czym jest »trans kupowania«. CaÅ‚kiem możliwe, że jest to najlepsza książka na temat marketingu, jakÄ… kiedykolwiek napisano."
Dave Lakhani,
wspóÅ‚autor książki Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz

 

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

 

Osoby które kupowały "Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Spis treści

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu -- spis treści

  • SÅ‚owo wstÄ™pne
  • PodziÄ™kowania
  • Dziwny wstÄ™p autora
  • JesteÅ› w transie?
    • Twój trans na jawie
    • Nowa psychologia
    • Dlaczego tego potrzebujesz?
    • Musi być jakiÅ› lepszy sposób!
    • BÄ…dź gotowy do nauki
    • Miej otwarty umysÅ‚
  • NajwiÄ™ksza na Å›wiecie prywatna kolekcja książek o hipnozie
  • Mężczyzna w zÅ‚otym heÅ‚mie
    • Książka
    • KÅ‚amstwo Blotnicka
    • Wielcy kÅ‚amcy
    • NajwiÄ™kszy sekret
    • Nowa psychologia
    • Podsumowanie
    • Pozytywne oczekiwania
    • Twoje wyzwanie
  • Prawda na temat tego, dlaczego ludzie kupujÄ…
    • Maslow siÄ™ pomyliÅ‚
    • Pięć głównych powodów
    • Kto potrzebuje wanny?
    • 26 powodów, dla których ludzie kupujÄ…
  • Nagi mÄ™drzec pokazuje, jak zarobić wiÄ™cej pieniÄ™dzy
    • Magia Roya Garna
    • Sprzedawanie emocjom
    • Fatalna czwórka
      • Instynkt samozachowawczy
      • Romans
      • PieniÄ…dze
      • Uznanie
  • Jak odkryÅ‚em trans kupowania
  • Jak siÄ™ dowiedzieć, w jakim transie znajduje siÄ™ dana osoba?
  • Historia przenoÅ›nego imperium
    • DaÅ‚em plamÄ™
    • Wyjdź poza swoje ego
  • Trans konwersacyjny: cztery stany umysÅ‚u
    • Trans mówienia
    • Sekret
  • Jak radzić sobie z opornymi klientami?
    • Trzy etapy Miltona Ericksona
    • Napotykanie oporu
  • WywoÅ‚anie transu w 10 sekund
    • Hipnotyczny chwyt reklamowy
    • Testowy Instytut Reklamowy
    • Prezentuj i bogać siÄ™
    • MogÄ™ zobaczyć pani dÅ‚oÅ„?
    • Jakie hasÅ‚a sÄ… najskuteczniejsze?
      • Zadawaj pytania otwarte
      • Pytaj który, a nie co
      • Pytania skierowane do wnÄ™trza
      • Rzuć niezwykÅ‚e wyzwanie
      • Zadaj klientowi pytanie, na które nie potrafi odpowiedzieć
      • Powiedz coÅ›, w co trudno uwierzyć
  • Kto jeszcze chce nauczyć siÄ™ pisać nagłówki, które zawsze dajÄ… efekt?
    • Daj mi pięć dni, a!
    • Dlaczego niektóre teksty eksplodujÄ… w Twojej gÅ‚owie?
  • Jaki jest najskuteczniejszy czynnik wywoÅ‚ujÄ…cy trans?
    • Mój najwiÄ™kszy hipnotyczny sekret pisania
    • Mój najwiÄ™kszy sekret pisania:Niecodzienne wyznanie
  • Jak skÅ‚onić ludzi do kupienia prawie wszystkiego?
  • Jak wywoÅ‚ać magiczny, natychmiastowy trans kupowania?
  • Najważniejszy rozdziaÅ‚ w caÅ‚ej książce
    • System
    • mrfiremeltdown.com
      • Kto jeszcze chce poznać sekrety Melting Mr. Fire dotyczÄ…ce marketingu i fitness?
    • Twoje sprawne ciaÅ‚o
  • Hipnotyczna potÄ™ga zgody
    • Nowy samochód Nerissy
    • Wyrażanie zgody bez słów
  • Nie czytaj tego rozdziaÅ‚u
  • PosÅ‚uchaj tego:Jak wywoÅ‚ać trans kupowania przez radio?
    • PosÅ‚uchaj Wendi
    • PrzyciÄ…ganie sukcesu
  • Popatrz na to: Jak wywoÅ‚ać trans kupowania przez telewizjÄ™?
    • Trans w telewizji
    • Cholernie dobra zabawa
    • Sekret
  • Sekret wywoÅ‚ywania transu kupowania
    • Sekret: zagnieżdżone pÄ™tle
    • PrzykÅ‚ad paranormalnego żądania
    • WyjaÅ›nienie
    • Twój dziadek miaÅ‚ racjÄ™
  • Prezenty-niespodzianki: odkrywcze podsumowanie
  • Bonus: raport specjalny
    • Kurs perswazji w jednym zdaniu:27 słów, które rzucÄ… Å›wiat do Twoich stóp - Blair Warren
    • Perswazja w jednym zdaniu?
    • Nastawienie
    • Zdanie
    • WyjaÅ›nienie
    • Czego brakuje?
    • PrzykÅ‚ady
      • PrzykÅ‚ad 1. Pelmanizm
      • PrzykÅ‚ad 2. Depresja, wspomaganie odchudzania i projektowanie ogrodów
      • PrzykÅ‚ad 3. Mój raport specjalny
    • I co teraz?
  • Bibliografia
  • O dr. Joem Vitale

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.