reklama - zainteresowany?

Jak uwierzyć w siebie - Sensus

Jak uwierzyć w siebie
ebook
Autor: Zespół autorski - Andrew Moszczynski Institute
ISBN: 978-83-65873-75-0
stron: 146, Format: ebook
Data wydania: 2020-08-26
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 28,00 zł

Dodaj do koszyka Jak uwierzyć w siebie

Tagi: Rozwój osobisty

„Wiara w siebie to cecha o niezwykÅ‚ej mocy sprawczej, która może przeobrazić życie. Wynika z gÅ‚Ä™bokiego przekonania, że zdoÅ‚amy zrealizować każdy cel, który wytyczymy. Jest istotnym elementem dojrzaÅ‚ej i stabilnej osobowoÅ›ci, zwiÄ™ksza chęć dziaÅ‚ania i pomaga przetrwać kÅ‚opoty. Na czym polega? Dlaczego tak czÄ™sto odczuwamy jej niedosyt i… co z tym zrobić?

WykÅ‚ad wskazuje czynniki, które osÅ‚abiajÄ… wewnÄ™trznÄ… ufność we wÅ‚asne możliwoÅ›ci, oraz przedstawia sposoby pozwalajÄ…ce jÄ… wzmocnić. Zwraca naszÄ… uwagÄ™ na tak ważne elementy wpÅ‚ywajÄ…ce na wiarÄ™ w siebie jak: wiedza (ogólna i branżowa), kompetencje miÄ™kkie, zaangażowanie, relacje z ludźmi, niezależność, pasja, impulsy motywujÄ…ce (na przykÅ‚ad inspirujÄ…ce programy i książki). Opisuje metody ksztaÅ‚cenia umiejÄ™tnoÅ›ci dostrzegania wÅ‚asnych talentów oraz Å‚Ä…czenia ich z wizjÄ… życia. Podpowiada, jak radzić sobie z pojawiajÄ…cymi siÄ™ przeciwnoÅ›ciami, wÅ›ród których sÄ… lÄ™ki i poczucie winy, majÄ…ce szczególnie destrukcyjnÄ… moc. Zawiera liczne pytania angażujÄ…ce odbiorcÄ™ oraz odniesienia do biografii sÅ‚awnych osób, które dziÄ™ki wierze w siebie osiÄ…gnęły zaÅ‚ożone cele.

Dodaj do koszyka Jak uwierzyć w siebie

 

Osoby które kupowały "Jak uwierzyć w siebie", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Jak uwierzyć w siebie

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak uwierzyć w siebie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.