reklama - zainteresowany?

Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem - Sensus

Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem
Autor: Łada Drozda
ISBN: 978-83-283-7414-0
stron: 128, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2021-02-01
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 22,20 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-14,80 zł)

Dodaj do koszyka Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem

Wszystko zaczyna się od... rozmowy

Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa.
To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef – podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy.

Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami?

  • Odważnie
  • Mądrze
  • Życzliwie
  • Odpowiedzialnie

Dodaj do koszyka Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem

 

Osoby które kupowały "Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw
  • Szef, kt

Dodaj do koszyka Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem

Spis treści

Jak to powiedzie? Rozmawiaj z odwag, yczliwoci i zaangaowaniem -- spis treci

 

Wstp 9

 

Rozdzia 1. Kontakt 15

  • Kiedy zaczyna si kontakt 19
  • Kontakt oparty na wspóczuciu 22
  • Odwaga 23
  • Mdro 24
  • yczliwo 26
  • Odpowiedzialno 28
  • Sia zaoe 30
  • Jak si uczy bycia w kontakcie - wiczenie 32

Rozdzia 2. Znaczenie intencji 35

  • Model intencja - uwaga - nastawienie 38
  • Manipulacja kontra dobra relacja 41
  • Jak masz intencj - wiczenie 45

Rozdzia 3. Rozmowy w pracy 47

  • Porzuceni przez szefów 50
  • Kwestionujcy sens rozmów z menederami 54
  • Dlaczego tu pracujesz? 56
  • Rozmawiaj z ludmi, menederze 61
  • Gdy masz pytania 74
  • Tematy przemilczane 75
  • Co pokazaa pandemia w sprawie rozmów szefów z pracownikami 77
  • Nie mam narzdzi do motywowania 86
  • Wspóczucie a empatia 86
  • Jak zbudowa empatyczne podejcie w kontakcie z drug osob 89
  • Przygotuj si do rozmowy - wiczenie 94

Rozdzia 4. Jakie rozmowy kalecz relacje zawodowe 97

  • Czego nie robi - krytyka, która zabija 99
  • Suchanie donosów to nie miara zainteresowania 103
  • Pojedynczo tak, razem nie 104
  • Obrazi si 109
  • Obieca, ale nie dotrzyma sowa 111
  • Co ci niepokoi, menederze? - wiczenie 111
  • Czym jest superwizja 112

Rozdzia 5. Praktyka rozmawiania w sytuacjach zawodowych 115

  • Sposób mówienia 117
  • Zadawanie pyta 119
  • Czego unika 121
  • Waga sowa 126
  • Powiedz jak w radio - wiczenie 128

Rozdzia 6. Jak bdziemy rozmawia w przyszoci 129

  • Zmie wektor 134
  • Znaczenie wasnej odrbnoci 136
  • Pytaj o sens 137
  • Kompetencje i zaangaowanie wida w zachowaniach 142
  • Miejsce na wspóczucie 145
  • Co milenialsi sysz inaczej 147
  • Porozmawiaj z milenialsem - wiczenie 149

Zakoczenie 151

  • Po co by odwanym szefem 154
  • Jaka mdro ma znaczenie w relacji szef - pracownik 156
  • Miejsce yczliwoci w relacjach zawodowych 157
  • Od czego zaley odpowiedzialno w funkcjonowaniu zawodowym 157
  • Jak rozwija wspóczucie, by suyo relacjom 158

Dodaj do koszyka Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.