reklama - zainteresowany?

Jak stać się wytrwałym - Sensus

Jak stać się wytrwałym
mp3
Autor: Zespół autorski: Andrew Moszczynski Institute LLC
ISBN: 978-83-65552-99-0
Format: mp3
Data wydania: 2020-09-16
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,00 zł (poprzednio: 27,94 zł)
Oszczędzasz: 32% (-8,94 zł)

Dodaj do koszyka Jak stać się wytrwałym

Tagi: Rozwój osobisty

Jakie uczucia budzi w Tobie słowo „wytrwałość”? Podziw? Radość? Znużenie? Zniechęcenie? A może lekceważenie? Wytrwałość, która wydaje się stać nieco na uboczu istotnych cech człowieka, w rzeczywistości jest jedną z najważniejszych! Mówi się o niej, że jest cechą zwycięzców. Od tego, czy ją w sobie wykształcimy, zależy nasza życiowa satysfakcja i poczucie szczęścia.

Wytrwałość to wymagająca cecha. Nie chcemy więc zaakceptować faktu, że tak wiele od niej zależy. Więcej niż od talentu, środowiska, szczęśliwego zbiegu okoliczności. Niełatwo ją rozwinąć. A jednak można podać wiele przykładów ludzi wytrwałych, którzy szli do celu, opierając się przeciwnościom i rozwiązując kolejne problemy, niekiedy bardzo trudne. Jak to zrobili? Na to pytanie odpowiada niniejszy wykład. Wskazuje on, jak pokonywać zniechęcenie i pokusę rezygnacji, gdy mnożą się przeszkody, a cel jest jeszcze daleko. Podpowiada, jak powiązać wytrwałość z wyobraźnią i marzeniami. Proponuje również skuteczne sposoby wykorzystywania podświadomości do rozwijania wytrwałości i kształtowania nawyków, które będą ją wspomagać. W podręczniku dołączonym do nagrania poza tekstem wykładu znajdziemy fotografie, cytaty oraz bogatą część utrwalającą.

Dodaj do koszyka Jak stać się wytrwałym

 

Osoby które kupowały "Jak stać się wytrwałym", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Jak stać się wytrwałym

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak stać się wytrwałym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.