reklama - zainteresowany?

Jak stać się wytrwałym - Sensus

Jak stać się wytrwałym
ebook
Autor: Zespół autorski - Andrew Moszczynski Institute
ISBN: 978-83-65873-74-3
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2020-08-26
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 28,00 zł

Dodaj do koszyka Jak stać się wytrwałym

Tagi: Rozwój osobisty

Jak stać siÄ™ wytrwaÅ‚ym? Ebook, dziÄ™ki któremu dowiesz siÄ™ na czym polega wytrwaÅ‚ość

Jakie uczucia budzi w Tobie sÅ‚owo „wytrwaÅ‚ość”? Podziw? Radość? Znużenie? ZniechÄ™cenie? A może lekceważenie? WytrwaÅ‚ość, która wydaje siÄ™ stać nieco na uboczu istotnych cech czÅ‚owieka, w rzeczywistoÅ›ci jest jednÄ… z najważniejszych! Mówi siÄ™ o niej, że jest cechÄ… zwyciÄ™zców. Od tego, czy jÄ… w sobie wyksztaÅ‚cimy, zależy nasza życiowa satysfakcja i poczucie szczęścia.

Wytrwałość to wymagająca cecha.

Nie chcemy wiÄ™c zaakceptować faktu, że tak wiele od niej zależy. WiÄ™cej niż od talentu, Å›rodowiska, szczęśliwego zbiegu okolicznoÅ›ci. NieÅ‚atwo jÄ… rozwinąć. A jednak można podać wiele przykÅ‚adów ludzi wytrwaÅ‚ych, którzy szli do celu, opierajÄ…c siÄ™ przeciwnoÅ›ciom i rozwiÄ…zujÄ…c kolejne problemy, niekiedy bardzo trudne. Jak to zrobili? Na to pytanie odpowiada niniejszy wykÅ‚ad. Wskazuje on, jak pokonywać zniechÄ™cenie i pokusÄ™ rezygnacji, gdy mnożą siÄ™ przeszkody, a cel jest jeszcze daleko. Podpowiada, jak powiÄ…zać wytrwaÅ‚ość z wyobraźniÄ… i marzeniami. Proponuje również skuteczne sposoby wykorzystywania podÅ›wiadomoÅ›ci do rozwijania wytrwaÅ‚oÅ›ci i ksztaÅ‚towania nawyków, które bÄ™dÄ… jÄ… wspomagać.

Dodaj do koszyka Jak stać się wytrwałym

 

Osoby które kupowały "Jak stać się wytrwałym", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Jak stać się wytrwałym

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak stać się wytrwałym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.