reklama - zainteresowany?

Jak stać się odważnym - Sensus

Jak stać się odważnym
ebook
Autor: Zespół autorski - Andrew Moszczynski Institute
ISBN: 978-83-65873-72-9
stron: 138, Format: ebook
Data wydania: 2020-08-26
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 28,00 zł

Dodaj do koszyka Jak stać się odważnym

Tagi: Rozwój osobisty

Czy jesteś wystarczająco odważny? Czy masz odwagę snuć śmiałe wizje swojej przyszłości? Czy łatwo decydujesz się na radykalne zmiany? Czy radzisz sobie z lękiem przed niewiadomym? Jeśli zaobserwowałeś, że niekiedy brakuje Ci odwagi, masz okazję nauczyć się, jak ją w sobie wzmocnić, by pełniła pozytywną rolę w Twoim życiu.

Odwaga polega na przyjmowaniu odpowiedzialnoÅ›ci za skutki wÅ‚asnych wyborów oraz na przeÅ‚amywaniu strachu, który może sparaliżować i skÅ‚onić do rezygnacji z marzeÅ„ i planów. Czy niezbÄ™dna jest jedynie tym, którzy wykonujÄ… ryzykowne zajÄ™cie lub oczekujÄ… od życia wiÄ™cej niż przeciÄ™tny czÅ‚owiek? OczywiÅ›cie, że nie. Odwagi potrzebujemy wszyscy. W życiu wielokrotnie stykamy siÄ™ z trudnymi wyzwaniami lub niebezpiecznymi sytuacjami. WykÅ‚ad uczy, jak panować nad strachem i zwyciÄ™sko przechodzić przez przeszkody. Pokazuje, jak w tym celu wykorzystywać afirmacje oraz gdzie szukać źródeÅ‚ odwagi, by czerpać z nich siÅ‚Ä™. Zwraca uwagÄ™, jak inspirujÄ…ce może być poznawanie historii ludzi, którzy zasÅ‚ynÄ™li z odważnych zachowaÅ„.

 

Dodaj do koszyka Jak stać się odważnym

 

Osoby które kupowały "Jak stać się odważnym", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Jak stać się odważnym

Spis treści

Jak stać się odważnym eBook -- spis treści

  • Jak stać siÄ™ odważnym
  • Część utrwalajÄ…ca
  • SÅ‚owniczek
  • ŹródÅ‚a i inspiracje

Dodaj do koszyka Jak stać się odważnym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.