reklama - zainteresowany?

Jak stać się entuzjastycznym - Sensus

Jak stać się entuzjastycznym
mp3
Autor: Zespół autorski: Andrew Moszczynski Institute LLC
ISBN: 978-83-65873-00-2
Format: mp3
Data wydania: 2020-09-16
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,00 zł (poprzednio: 27,94 zł)
Oszczędzasz: 32% (-8,94 zł)

Dodaj do koszyka Jak stać się entuzjastycznym

Tagi: Rozwój osobisty

Działanie z entuzjazmem to źródło radości. Jednak radość życia i nieskażona niczym wola, by natychmiast wcielać w życie inspirujące pomysły, jest głównie domeną dzieci. Wielu dorosłych ulega stereotypom i zatraca tę cechę pod naciskiem środowiska. Ale życie bez entuzjazmu na dłuższą metę okazuje się bardzo smutne i trudne. Czy tak musi być?

Entuzjazm pozwala otwierać się na nowe propozycje i budzić kreatywność w sobie oraz w ludziach z naszego otoczenia. Pozwala cieszyć się nie tylko z osiągnięcia celu, lecz także z drogi, która do niego prowadzi. Wykład przedstawia metody umożliwiające rozwijanie i utrzymywanie entuzjazmu. Zwraca uwagę na znaczenie w tym procesie planowania i przygotowywania działań. Opisuje, jak można wzbudzić w sobie kreatywność i wizjonerstwo. Podpowiada także, jak radzić sobie ze zniechęcaniem ze strony innych, stresem i innymi przeszkodami, które potrafią wygasić nawet największy entuzjazm. W podręczniku dołączonym do nagrania poza tekstem wykładu znajdziemy fotografie, cytaty oraz bogatą część utrwalającą.

Dodaj do koszyka Jak stać się entuzjastycznym

 

Osoby które kupowały "Jak stać się entuzjastycznym", wybierały także:

  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Kompetencje menedżera
  • Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
  • Handlowanie to gra

Dodaj do koszyka Jak stać się entuzjastycznym

Spis treści

Jak sta si entuzjastycznym Audiobook -- spis treci

Dodaj do koszyka Jak stać się entuzjastycznym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.