Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży? - Sensus
ISBN: 978-8-3945-8481-8
stron: 83, Format: ebook
Data wydania: 2016-08-09
Księgarnia: Sensus
Cena książki: 16,22 zł
Pytania są najmocniejszym narzędziem komunikacji sprzedażowej.
Albo wykorzystujesz je świadomie i sprawnie, osiągając zamierzone cele, albo używasz ich przypadkowo i nieporadnie, często rujnując swoje wysiłki sprzedażowe.
Dzięki książce "Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży?" poznasz mechanizmy działania skutecznych pytań oraz nauczysz się ich używać.
Tak, aby móc je wykorzystać w komunikacji z klientem. Do zbierania informacji, budowania relacji i wywierania wpływu. Czy to w sprzedaży, czy negocjacjach, czy też w obsłudze klienta.
Książka zawiera sporą dawkę wiedzy, niezliczone przykłady oraz ćwiczenia, które pozwolą Ci od razu przełożyć to, czego się uczysz na swoje sytuacje sprzedażowe.
Osoby które kupowały "Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży?", wybierały także:
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży? eBook -- spis treści
- Wstęp
- Sześć pytań do Ciebie zanim zaczniesz sprzedawać
- Jakie pytania zadaje sobie klient?
- Jak już pytasz, to uważnie słuchaj
- Psychologia pytań: automatyzm reakcji
- Psychologia pytań: kierowanie myślenia
- Psychologia pytań: kto zadaje pytania, ten prowadzi rozmowę
- Pytania otwarte i zamknięte
- Krótkie (zamkniÄ™te) próbne zamykanie
- DÅ‚ugie (otwarte) próbne zamykanie
- Kieruj klienta na pozytywy
- Kiedy klient mówi "Nie wiem"
- Co jeszcze?
- Co innego...?
- A co jeśli chodzi o...?
- Nie mów, tylko pytaj
- Edukuj klienta
- Taktyka wykorzystywania pytań w sprzedaży
- Jak pracować z materiałem w książce?
- Zakończenie
- O autorze