reklama - zainteresowany?

Jak rozwinąć poczucie własnej wartości - Sensus

Jak rozwinąć poczucie własnej wartości
mp3
Autor: Zespół autorski: Andrew Moszczynski Institute LLC
ISBN: 978-83-65552-10-5
Format: mp3
Data wydania: 2020-09-16
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,00 zł (poprzednio: 27,94 zł)
Oszczędzasz: 32% (-8,94 zł)

Dodaj do koszyka Jak rozwinąć poczucie własnej wartości

Tagi: Rozwój osobisty

Poczucie własnej wartości daje siłę wewnętrzną i spokój ducha ważne w podejmowaniu trudnych decyzji oraz utrzymywaniu prawidłowych relacji społecznych. Wykład zawiera opisy wielu skutecznych narzędzi pozwalających uniezależnić się od innych, poprawić poziom samoakceptacji i rozwinąć odwagę przydatną w dążeniu do celu.

Czym jest poczucie własnej wartości? To wewnętrzne przekonanie o nas samych. Jego miejsce znajduje się w przestrzeni pomiędzy dwoma przeciwległymi biegunami: zakompleksieniem a zadufaniem. Stabilne poczucie własnej wartości wzmacnia nasze działania na drodze do osiągnięcia życiowej satysfakcji. Powinniśmy o nie zadbać, ponieważ łatwo ulega obniżeniu w wyniku chwilowych niepowodzeń lub niespodziewanych trudności. Metody wpływania na samoocenę proponowane w wykładzie mogą mieć działanie oczyszczające. Ich stosowanie może także wpłynąć na wzrost motywacji i wzmocnić pozytywne myślenie o własnych możliwościach, wyglądzie i cechach osobowości.

Dodaj do koszyka Jak rozwinąć poczucie własnej wartości

 

Osoby które kupowały "Jak rozwinąć poczucie własnej wartości", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Kompetencje menedżera
  • Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
  • Handlowanie to gra

Dodaj do koszyka Jak rozwinąć poczucie własnej wartości

Spis treści

Jak rozwin poczucie wasnej wartoci Audiobook -- spis treci

Dodaj do koszyka Jak rozwinąć poczucie własnej wartości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.