reklama - zainteresowany?

Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać - Sensus

Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać
Autor: Gregory Hartley, Maryann Karinch
Tytuł oryginału: How to Spot a Liar
TÅ‚umaczenie: Emilia Hahn
ISBN: 978-83-246-0961-1
stron: 312, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-05-31
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 33,00 zł

Dodaj do koszyka Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Nie pozwalaj się okłamywać

  • Jak Å›ledczy US Army Å‚amiÄ… psychikÄ™ jeÅ„ców?
  • Jak wydobywać z rozmówcy prawdÄ™? Od gÅ‚askania ego do prowokacji i zastraszania
  • Jak stany emocjonalne i bodźce zewnÄ™trzne wpÅ‚ywajÄ… na prawdomówność?

Ostrzeliwanie gradem pytań, niepokojenie, rozbrajanie, przypieranie do muru, dezorientowanie... A może stawianie rozmówcy przed trudnym wyborem czy stymulowanie jego instynktownych reakcji? Takie techniki śledcze każdy z nas kiedyś stosował, ale zapewne nie całkiem świadomie. Gregory Hartley, wywiadowca na usługach US Army, używa ich w stu procentach świadomie i -- jak każdy dobry detektyw -- wyczuwa kłamstwo na odległość. W tej książce Hartley dzieli się z Tobą naukowymi metodami wykrywania fałszu.

Nie pozwalaj się okłamywać. Jak często wierzysz komuś na słowo i ponosisz tego bolesne konsekwencje? Być może zdradził Cię ktoś bliski. Być może kontrahent, przełożony lub współpracownik z premedytacją wprowadził Cię w błąd i wpędził w poważne kłopoty. Być może masz nastoletnie dzieci i chcesz wiedzieć, co dzieje się w ich umysłach. Czas najwyższy wprowadzić bardziej przejrzyste zasady gry w relacjach międzyludzkich.

Z tej książki dowiesz się, jak:

  • kÅ‚amiÄ… kobiety, mężczyźni i osoby o poszczególnych typach osobowoÅ›ci;
  • rozpoznać widoczne i trudno dostrzegalne objawy mówienia nieprawdy;
  • przezwyciężyć logikÄ™ nakazujÄ…cÄ… drugiej stronie oszukiwać;
  • kontrolować przebieg rozmowy i wkraczać na teren rozmówcy;
  • sprowokować naturalnÄ…, otwartÄ… wymianÄ™ zdaÅ„;
  • nie dać siÄ™ nabrać innym na techniki wykrywania prawdy.

Zostań żywym wykrywaczem kłamstw.

Dodaj do koszyka Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać

 

Osoby które kupowały "Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać

Spis treści

Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać -- spis treści

Podziękowania (7)

Wstęp (9)

Część I Kontekst

Rozdział 1. Skąd wzięły się te techniki? (15)
(Lub: Co Ty masz wspólnego z więzieniem Abu Ghraib?)

Rozdział 2. Dlaczego i jak ludzie kłamią? (43)

Rozdział 3. Czy mężczyźni, kobiety i dzieci różnią się między sobą? (67)

Część II Narzędzia

Rozdział 4. Planowanie i przygotowanie (91)

Rozdział 5. Ustalanie punktu odniesienia w celu wykrywania i wywoływania stresu (115)

Rozdział 6. Wydobywanie z kogoś informacji (145)

Część III Zastosowanie narzędzi w miłości

Rozdział 7. Odkrycie (179)

Rozdział 8. Wydobądź prawdę (189)

Rozdział 9. Zmień sposób, w jaki walczysz (195)

Rozdział 10. Jesteś zakochany czy jesteś więźniem? (205)

Część IV Zastosowanie narzędzi w biznesie

Rozdział 11. Zyskiwanie przewagi na zebraniu (215)

Rozdział 12. Kontrola nad rozmową (227)

Rozdział 13. Zawieranie transakcji (243)

Część V Samoobrona

Rozdział 14. Jak nie dać się nabrać na te techniki (265)

Zakończenie (287)

SÅ‚owniczek (289)

Skorowidz (293)

O autorach (305)

Dodaj do koszyka Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.