reklama - zainteresowany?

Jak poradzić sobie z narcyzem i toksycznymi relacjami - Sensus

Jak poradzić sobie z narcyzem i toksycznymi relacjami
ebook
Autor: Marta Pawlikowska-Olszta
ISBN: 978-83-958735-2-2
stron: 75, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-03
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 22,02 zł (poprzednio: 25,60 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,58 zł)

Dodaj do koszyka Jak poradzić sobie z narcyzem i toksycznymi relacjami

Tagi: Rozwój osobisty

E-book „Jak poradzić sobie z narcyzem i toksycznymi relacjami” zawiera prawdopodobnie wszystko to, co potrzebujesz wiedzieć o toksycznej relacji, żeby zacząć się z niej uwalniać!


Jeśli:
- cierpisz zamiast mieć satysfakcję z relacji w pracy lub życiu prywatnym
- chcesz lepiej wykrywać potencjalnie toksyczne relacje
- chcesz zrozumieć ryzyko wchodzenia w relację z narcyzem  
- chcesz pomóc swoim bliskim zrozumieć lepiej rozpoznawać nisko-empatycznych (narystycznych) partnerów i współpracowników 
- chcesz lepiej rozumieć i wzmocnić się w batalii z narcyzem, który jest w Twoim życiu od dłuższego czasu,
- chcesz lepiej bronić się przed manipulacją w pracy lub w domu
warto, żebyś przeczytał ten ebook!

E-book to pigułka złożona z wiedzy psychologicznej i metod radzenia sobie z mobberami i narcyzami, którą autorka stosuje i rozwija w pracy z nisko-empatycznym i ich ofiarami od ponad 15 lat.

Dodaj do koszyka Jak poradzić sobie z narcyzem i toksycznymi relacjami

 

Osoby które kupowały "Jak poradzić sobie z narcyzem i toksycznymi relacjami", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Handlowanie to gra
  • Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Jak poradzić sobie z narcyzem i toksycznymi relacjami

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak poradzić sobie z narcyzem i toksycznymi relacjami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.