reklama - zainteresowany?

Jak odnaleźć wartości nadrzędne - Sensus

Jak odnaleźć wartości nadrzędne
ebook
Autor: Zespół autorski - Andrew Moszczynski Institute
ISBN: 978-83-65873-70-5
stron: 138, Format: ebook
Data wydania: 2020-08-26
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 28,00 zł

Dodaj do koszyka Jak odnaleźć wartości nadrzędne

Tagi: Rozwój osobisty

Jak odnaleźć wartoÅ›ci nadrzÄ™dne? Podstawowym warunkiem harmonii wewnÄ™trznej jest kierowanie siÄ™ wartoÅ›ciami nadrzÄ™dnymi. WykÅ‚ad zawiera praktycznÄ… wiedzÄ™, która umożliwia zdefiniowanie swojego systemu wartoÅ›ci, wyznaczenie zgodnych z nim celów i uÅ‚atwia podejmowanie optymalnych decyzji.

Jak odnaleźć wartości nadrzędne? Jakie cechy charakteru mogą w nas wytworzyć wartości nadrzędne?

DojrzaÅ‚y system wartoÅ›ci kieruje naszym postÄ™powaniem. WartoÅ›ci nadrzÄ™dne wraz z najważniejszÄ… z nich – nadwartoÅ›ciÄ… – oddziaÅ‚ujÄ… na naszÄ… podÅ›wiadomość i pokazujÄ… nam drogÄ™. PeÅ‚niÄ… w życiu takÄ… samÄ… funkcjÄ™ jak przepisy ruchu drogowego na ulicach. Bez ich respektowania unikniÄ™cie kolizji byÅ‚oby niemożliwe. TreÅ›ci wykÅ‚adu mogÄ… nam pomóc osiÄ…gnąć zgodność miÄ™dzy tym, co myÅ›limy i czujemy, a tym, co mówimy i robimy. BÄ™dziemy mogli nabyć umiejÄ™tność sterowania wÅ‚asnym potencjaÅ‚em i zachowaniami w różnych sferach życia. To pozwoli osiÄ…gać zaÅ‚ożone cele i radzić sobie z zagrożeniami, takimi jak zniechÄ™cenie, poczucie odrzucenia oraz wypalenie zawodowe

 

Dodaj do koszyka Jak odnaleźć wartości nadrzędne

 

Osoby które kupowały "Jak odnaleźć wartości nadrzędne", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Jak odnaleźć wartości nadrzędne

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak odnaleźć wartości nadrzędne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.