Jak mniej kupowa - Sensus
ebook
Autor: Tomasz BarISBN: 9788396183149
stron: 173, Format: ebook
Data wydania: 2023-10-13
Ksi臋garnia: Sensus
Cena ksi膮偶ki: 34,90 z艂
Osoby kt贸re kupowa艂y "Jak mniej kupowa", wybiera艂y tak偶e:
- Saga rodu z Lipowej - tom 1. Mi艂o艣膰 i wr贸偶by 0,00 z艂
- Tajemnice sieci 39,50 z艂, (7,90 z艂 -80%)
- Przeczucie 44,50 z艂, (8,90 z艂 -80%)
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 z艂, (12,90 z艂 -78%)
- Szef, kt贸ry my艣li, bo warto i si臋 op艂aca 58,64 z艂, (12,90 z艂 -78%)
Spis tre艣ci
Jak mniej kupowa膰. Uwolnij si臋 ze szpon贸w konsumpcjonizmu eBook -- spis tre艣ci
- Wst臋p
- Sk膮d pomys艂 na ksi膮偶k臋?
- Cz臋艣膰 I
- 1. Konsumpcjonizm vs minimalizm Czy naprawd臋 nie ma z艂otego 艣rodka?
- 2. Si艂a nabywcza Na ile tak naprawd臋 nas sta膰?
- 3. Demografia Dlaczego obecne negatywne trendy w strukturze wiekowej Polak贸w maj膮 znaczenie?
- 4. Bud偶et domowy Dlaczego ka偶dy powinien prowadzi膰 chocia偶by najprostsz膮 jego wersj臋?
- 5. Dlaczego kupujemy? Co tak naprawd臋 wp艂ywa na to, 偶e kupujemy te, a nie inne produkty?
- 6. Zakupoholizm Problem, o kt贸rym praktycznie si臋 nie m贸wi i nie pisze, pomimo 偶e dotyczy kilku procent spo艂ecze艅stwa
- 7. Kupowanie impulsywne vs kompulsywne Czym si臋 r贸偶ni膮 i jak wiedza o nich mo偶e nam pom贸c?
- Cz臋艣膰 II
- 8. Na tropie klienta O sytuacji, kiedy sklep wie o nas wi臋cej ni偶 nasi najbli偶si, i o namawianiu do nieskr臋powanej konsumpcji nawet kosztem utraty oszcz臋dno艣ci
- 9. Google, Facebook, Instagram To one coraz cz臋艣ciej inicjuj膮 proces zakupowy
- 10. Big data, algorytmy Jak gromadzone o nas dane decyduj膮 o tym, co kupujemy?
- 11. Chciwo艣膰 jest dobra Jak firmy pr贸buj膮 dotrze膰 do klient贸w?
- 12. O pot臋dze za darmo Dlaczego tracimy g艂ow臋, gdy widzimy, 偶e co艣 jest za darmo?
- 13. Postarzanie fizyczne i psychologiczne Co robi膮 firmy, aby zniech臋ci膰 nas do ju偶 posiadanych przedmiot贸w?
- 14. Na艣ladownictwo Czy neurony lustrzane wp艂ywaj膮 na nasze decyzje zakupowe?
- 15. Przywi膮zywanie si臋 do przedmiot贸w Co takiego si臋 dzieje w naszych g艂owach, 偶e przedmioty, kt贸re staj膮 si臋 nasz膮 w艂asno艣ci膮, niebywale zyskuj膮 na warto艣ci?
- 16. Fetyszyzm towarowy Jak marki nadaj膮 swoim produktom mistyczn膮 warto艣膰?
- 17. Jak zmniejszy膰 b贸l p艂acenia? Karty p艂atnicze, karty kredytowe, BLIK, p艂atno艣ci odroczone, darmowe zwroty
- 18. Adaptacja Dlaczego tak szybko przestaje nas cieszy膰 to, co jeszcze niedawno nas zachwyca艂o?
- 19. Poczucie w艂asnej warto艣ci Jak marki wykorzystuj膮 nasz negatywny obraz samych siebie do sprzedawania nam swoich produkt贸w?
- 20. Grywalizacja Poznaj jej ciemn膮 stron臋. Czyli jak firmy wykorzystuj膮 perswazj臋 w grach i aplikacjach, 偶eby konsument si臋gn膮艂 do kieszeni?
- 21. Kr贸tka lista trik贸w sklepowych Wyprzeda偶, efekt wabika, darmowe zwroty. Po jakie techniki si臋gaj膮 sklepy, aby klient ch臋tniej i cz臋艣ciej rozstawa艂 si臋 ze swoimi pieni臋dzmi?
- Cz臋艣膰 III
- 22. Jak stawi膰 op贸r przekazowi reklamowemu? Nasza kondycja psychiczna i fizyczna ma udzia艂 w tym, jak reagujemy na r贸偶nego rodzaju pokusy czyhaj膮ce na konsument贸w
- 23. Por贸wnywanie si臋 do innych Jak walczy膰 z prawdziw膮 zmor膮 wsp贸艂czesnych czas贸w?
- 24. Prokrastynacja Jak j膮 wykorzysta膰 podczas decyzji zakupowych?
- 25. Pot臋ga nawyk贸w Jak wykorzysta膰 nawyki do zminimalizowania nieprzemy艣lanych zakup贸w?
- 26. Na czym nie warto oszcz臋dza膰 Materac, wygodne buty, regularne badania
- 27. Zbuduj fundament do trwa艂ej zmiany Sen, od偶ywianie, ruch i suplementacja
- 28. Auto偶yczliwo艣膰
- 29. Szuflada z pomys艂ami i inspiracjami
- Pos艂owie