reklama - zainteresowany?

Jak być szczęśliwym - Sensus

Jak być szczęśliwym
ebook
Autor: Zespół autorski: Andrew Moszczynski Institute LLC
ISBN: 978-83-65873-66-8
Format: ebook
Data wydania: 2020-08-25
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 19,00 zł (poprzednio: 27,94 zł)
Oszczędzasz: 32% (-8,94 zł)

Dodaj do koszyka Jak być szczęśliwym

Tagi: Rozwój osobisty

Jak być szczęśliwym? Prezentowany wykÅ‚ad zabiera czytelnika w fascynujÄ…cÄ… podróż. Celem jest zdefiniowanie wÅ‚asnego pojÄ™cia szczęścia. To podstawa, na której można dokonać takich zmian w swoim życiu, aby odczuwać satysfakcjÄ™ we wszystkich jego sferach: osobistej, rodzinnej i zawodowej.

Różnimy siÄ™ od siebie, wiÄ™c trudno wymagać, żebyÅ›my tak samo rozumieli szczęście. Ponieważ jest to pojÄ™cie abstrakcyjne i bardzo pojemne, każdy dla wÅ‚asnych potrzeb powinien siÄ™ zastanowić, co musiaÅ‚by osiÄ…gnąć, żeby móc powiedzieć: jestem szczęśliwy. Zazwyczaj wiąże siÄ™ to z zaspokojeniem potrzeb w różnych sferach życia. Warto wiÄ™c te potrzeby sobie uzmysÅ‚owić i nazwać. Ten pierwszy krok jest bardzo ważny, bo porzÄ…dkuje nasze myÅ›lenie o szczęściu i pozwala wyobrazić sobie przyszÅ‚ość w ksztaÅ‚cie, który najbardziej nam odpowiada, a potem zająć siÄ™ wypeÅ‚nieniem tego ksztaÅ‚tu szczegóÅ‚ami. Szczęście nie jest cudem ani przypadkiem. O swoim szczęściu w znaczniej mierze możemy decydować sami, wykorzystajmy wiÄ™c tÄ™ szansÄ™.

„Jak być szczęśliwym” to inspirujÄ…cy wykÅ‚ad, który przeczytasz w dwie godziny. Jednak te dwie godziny mogÄ… doprowadzić do przewartoÅ›ciowania caÅ‚ego Twojego życia.

Dodaj do koszyka Jak być szczęśliwym

 

Osoby które kupowały "Jak być szczęśliwym", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen maÅ‚ej grupy
  • Handlowanie to gra
  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"

Dodaj do koszyka Jak być szczęśliwym

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak być szczęśliwym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.