reklama - zainteresowany?

Jak być asertywnym? Trening - Sensus

Jak być asertywnym? Trening
Autor: Randy J. Paterson
Tytuł oryginału: The Assertiveness Workbook
Tłumaczenie: Ewa Borówka
ISBN: 83-246-0691-2
stron: 312, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-05-08
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Jak być asertywnym? Trening

Tagi: Rozwiązywanie problemów

Uważasz, że życie to ciągła rywalizacja? Zmęczony trwającym wyścigiem z rozkoszą chowasz się w swojej skorupie? Wolisz pozostać przezroczysty dla otoczenia, tracąc przy tym możliwość osiągnięcia zawodowej satysfakcji, osobistego spełnienia czy choćby zabrania głosu w dyskusji?

W takim przypadku jesteś tylko biernym widzem, zza szyby przyglądającym się prawdziwemu światu. Znajdź wreszcie sposób na zwiększenie pewności siebie, budowanie szacunku, odzyskanie kontroli nad własnym życiem i ograniczanie konfliktów. Jeśli chcesz wyjść z cienia, a asertywność uczynić jednym ze swoich priorytetów, ten poradnik jest właśnie dla Ciebie.

Asertywność co coś więcej niż metoda komunikacji. To aktywna postawa, za sprawą której przestaniesz ukrywać swoje pomysły i pragnienia, wyzbędziesz się chęci zadowalania innych i wtapiania w tło, zaczniesz otwarcie wygłaszać swoje opinie i zaznaczać własną obecność. Bądź sobą, nie bój się eksponować swojej indywidualności i naucz się wyznaczać granice. Niech ludzie, którzy stają na Twojej drodze, nie będą dla Ciebie przeszkodą, tylko inspiracją.

Dodaj do koszyka Jak być asertywnym? Trening

 

Osoby które kupowały "Jak być asertywnym? Trening", wybierały także:

  • Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiÄ…zywanie problemów w każdym biznesie
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • KsiÄ™ga zwiÄ…zków, podrywu i seksu dla mężczyzn. Wydanie II
  • Trening superkreatywnoÅ›ci dla dzieci
  • Pieprz uczucia. Jak rozwiÄ…zywać nierozwiÄ…zywalne problemy

Dodaj do koszyka Jak być asertywnym? Trening

Spis treści

Jak by

Dodaj do koszyka Jak być asertywnym? Trening

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.