reklama - zainteresowany?

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów - Sensus

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów
ebook
Autor: Joe Vitale
Tytuł oryginału: Hypnotic Writing: How to Seduce and Persuade Customers with Only Your Words
Tłumaczenie: Przemysław Janicki
ISBN: 978-83-246-5882-4
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2012-08-14
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,50 zł (poprzednio: 47,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-23,50 zł)

Dodaj do koszyka Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Pisać - jak to łatwo powiedzieć...

  • Twórz teksty estetyczne i niewiarygodnie skuteczne!
  • Dowiedź się, jak dzięki Twoim słowom znaleźć się w umysłach Twoich odbiorców!
  • Pisz i urzekaj, urzekaj i przekonuj, przekonuj i zdobywaj serce klienta!

Hipnoza jest stanem umysłu, który osiągasz w normalnych warunkach spontanicznie i stosunkowo często, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.

Bądź nie tylko copywriterem - zostań superwriterem!

Są piękne, tajemnicze, zupełnie inne od tych, które znałeś wcześniej. Niepostrzeżenie rzucają na Ciebie urok, sączą się do serca i umysłu, na stałe znajdują miejsce w Twojej pamięci. Czujesz, że nie możesz bez nich żyć, chcesz ich ciągle więcej i nic innego nie jest w stanie zawładnąć Twoją uwagą. SŁOWA. Umiejętnie użyte mają niesamowitą moc.

Zapewne nie raz spotkałeś się w praktyce z hipnotycznym pisarstwem. Cofnij się myślami do czasów, kiedy ostatni raz byłeś zafascynowany jakąś książką czy innym tekstem. Czy zdarzyło Ci się wtedy stracić poczucie czasu? Może ktoś Cię wołał, a Ty nie słyszałeś? Czy czytany tekst tak Cię wciągnął, że w danym momencie nic więcej się dla Ciebie nie liczyło? William Shakespeare, Agatha Christie, Stephan King, John Keppling - ich dzieła angażują wszystkie Twoje zmysły i wciągają do opisanego świata.

Jeśli marzysz o byciu charyzmatycznym copywriterem, marketingowcem, powieściopisarzem, dziennikarzem, autorem newsletterów, twórcą stron internetowych a nawet blogerem, czy nie powinieneś tworzyć tekstów, które zdobywają i utrzymują zainteresowanie czytelnika? Tekstów, które nie pozwalają oderwać wzroku od czytanej strony. Tekstów na tyle efektownych, zwięzłych i klarownych, że czytelnik nie może oprzeć się pragnieniu przeczytania całości. Tekstów hipnotyzujących.

Rozpocznij kurs pisarstwa Joe Vitalego:
  • zasady sprawdzające się w komponowaniu listów, tekstów reklamowych, raportów i książek;
  • wywoływanie za pomocą tekstów określonych zachowań czytelnika;
  • samodzielne odnajdywanie własnego stylu.

O książce możesz przeczytać także tutaj.

Dodaj do koszyka Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

 

Osoby które kupowały "Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie

Dodaj do koszyka Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Spis treści

Hipnotyzm sowa. Jak podbija umysy Twoich klientw za pomoc perswazyjnych tekstw eBook -- spis treci

Ostrzeenie (17)

Podzikowania (23)

Wprowadzenie. John Burton (25)

1. Czas si obudzi (29)

2. Uwaga! Najpierw zrb to... (36)

3. Czy naprawd s rzeczy niemoliwe? (38)

4. Sowo wyjanienia (41)

5. Pocztek (43)

6. Przypadek Agathy Christie dowodzi, e pisarstwo hipnotyczne istnieje (47)

7. Mj sekret dotyczcy pisania hipnotycznego (51)

8. Nie zdoasz mnie namwi do przeczytania kiepskiej oferty! (56)

9. Czym jest pisarstwo hipnotyczne? (61)

10. Pisarstwo hipnotyczne: studium przypadku (66)

11. Tajemnica wielkiej zayoci (74)

12. Czy jest co waniejszego ni tekst oferty? (77)

13. wiczenie kontrolne (82)

14. Jak poznaem tajniki pisarstwa hipnotycznego (93)

15. Czym jest hipnoza? (99)

16. Dwa sposoby na wywoanie reakcji (101)

17. A co z Twoj stron internetow? (114)

18. Kiedy tekstu jest zbyt wiele (120)

19. Co kady czytelnik chciaby przeczyta (122)

20. Hipnotyczna moc powtarzania (127)

21. Pisarstwo hipnotyczne jako wewntrzna gra (131)

22. Substytuty cukru take s sodkie w smaku! (140)

23. Jak przywoa muz? (147)

24. Jak przyku uwag czytelnika (150)

25. Jak oywi swj tekst (156)

26. Zadbaj o odpowiedni budulec! (165)

27. Lekcja pisarstwa u najwikszego hipnotyzera (170)

28. Elektryzujce wskazwki, jak stworzy przeomowe teksty (173)

29. Argument przeciwko deniu do perfekcji (177)

30. Jak przecign czytelnikw na swoj stron (181)

31. Tajemnice byskawicznej redakcji tekstw warte ofiary (189)

32. Jak sprawi, by Twoje teksty byy bardziej pocigajce? (198)

33. Jak ludzie myl (203)

34. Jak tworzy hipnotyczne opowieci (205)

35. Jak przej kontrol nad "centrum dowodzenia" Twoich klientw (212)

36. Polecenie hipnotyczne, ktre nigdy nie zawodzi (217)

37. Czego nauczy mnie Wilk morski (223)

38. Przesanie punktu zwrotnego (227)

39. Co ludzie zawsze bd czyta (231)

40. Twoj konotacj jest pokazywanie (233)

41. Jakie s moje sekrety pisania hipnotycznych historii sprzedaowych? (239)

42. Hipnotyczne blogowanie (241)

43. Przypomnienia jako wyzwalacze (251)

44. Jak zmieni przecitny tekst w tekst hipnotyczny? (254)

45. 30 pomysw na hipnotyczny nagwek (257)

46. Hipnotyczne wstpy (273)

47. Quiz hipnotyczny (277)

48. Moje trzy najwiksze tajemnice (279)

49. Ile kosztuje ten piesek przy oknie? (284)

50. Jak zmieni sposb percepcji innych ludzi (286)

51. Nareszcie! Formua hipnotyczna Joe Vitalego (294)

52. Moja lista kontrolna (306)

53. Pi sekretnych praw hipnotycznej perswazji (309)

54. Siedem najbardziej hipnotycznych ksiek wszech czasw (311)

55. Przepis na hipnotyczny tekst (316)

56. Teraz kolej na Ciebie (318)

Dodatek (320)

Hipnotyczne e-maile (320)

Bibliografia (347)

Skorowidz (355)

O autorze (361)

Dodaj do koszyka Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.