reklama - zainteresowany?

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów - Sensus

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów
ebook
Autor: Joe Vitale
Tytuł oryginału: Hypnotic Writing: How to Seduce and Persuade Customers with Only Your Words
Tłumaczenie: Przemysław Janicki
ISBN: 978-83-246-5882-4
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2012-08-14
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 23,50 zł (poprzednio: 47,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-23,50 zł)

Dodaj do koszyka Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Pisać - jak to łatwo powiedzieć...

  • Twórz teksty estetyczne i niewiarygodnie skuteczne!
  • Dowiedź się, jak dzięki Twoim słowom znaleźć się w umysłach Twoich odbiorców!
  • Pisz i urzekaj, urzekaj i przekonuj, przekonuj i zdobywaj serce klienta!

Hipnoza jest stanem umysłu, który osiągasz w normalnych warunkach spontanicznie i stosunkowo często, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.

Bądź nie tylko copywriterem - zostań superwriterem!

Są piękne, tajemnicze, zupełnie inne od tych, które znałeś wcześniej. Niepostrzeżenie rzucają na Ciebie urok, sączą się do serca i umysłu, na stałe znajdują miejsce w Twojej pamięci. Czujesz, że nie możesz bez nich żyć, chcesz ich ciągle więcej i nic innego nie jest w stanie zawładnąć Twoją uwagą. SŁOWA. Umiejętnie użyte mają niesamowitą moc.

Zapewne nie raz spotkałeś się w praktyce z hipnotycznym pisarstwem. Cofnij się myślami do czasów, kiedy ostatni raz byłeś zafascynowany jakąś książką czy innym tekstem. Czy zdarzyło Ci się wtedy stracić poczucie czasu? Może ktoś Cię wołał, a Ty nie słyszałeś? Czy czytany tekst tak Cię wciągnął, że w danym momencie nic więcej się dla Ciebie nie liczyło? William Shakespeare, Agatha Christie, Stephan King, John Keppling - ich dzieła angażują wszystkie Twoje zmysły i wciągają do opisanego świata.

Jeśli marzysz o byciu charyzmatycznym copywriterem, marketingowcem, powieściopisarzem, dziennikarzem, autorem newsletterów, twórcą stron internetowych a nawet blogerem, czy nie powinieneś tworzyć tekstów, które zdobywają i utrzymują zainteresowanie czytelnika? Tekstów, które nie pozwalają oderwać wzroku od czytanej strony. Tekstów na tyle efektownych, zwięzłych i klarownych, że czytelnik nie może oprzeć się pragnieniu przeczytania całości. Tekstów hipnotyzujących.

Rozpocznij kurs pisarstwa Joe Vitalego:
  • zasady sprawdzające się w komponowaniu listów, tekstów reklamowych, raportów i książek;
  • wywoływanie za pomocą tekstów określonych zachowań czytelnika;
  • samodzielne odnajdywanie własnego stylu.

O książce możesz przeczytać także tutaj.

Dodaj do koszyka Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

 

Osoby które kupowały "Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca

Dodaj do koszyka Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Spis treści

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów eBook -- spis treści

Ostrzeżenie (17)

Podziękowania (23)

Wprowadzenie. John Burton (25)

1. Czas się obudzić (29)

2. Uwaga! Najpierw zrób to... (36)

3. Czy naprawdę są rzeczy niemożliwe? (38)

4. Słowo wyjaśnienia (41)

5. Początek (43)

6. Przypadek Agathy Christie dowodzi, że pisarstwo hipnotyczne istnieje (47)

7. Mój sekret dotyczący pisania hipnotycznego (51)

8. Nie zdołasz mnie namówić do przeczytania kiepskiej oferty! (56)

9. Czym jest pisarstwo hipnotyczne? (61)

10. Pisarstwo hipnotyczne: studium przypadku (66)

11. Tajemnica wielkiej zażyłości (74)

12. Czy jest coś ważniejszego niż tekst oferty? (77)

13. Ćwiczenie kontrolne (82)

14. Jak poznałem tajniki pisarstwa hipnotycznego (93)

15. Czym jest hipnoza? (99)

16. Dwa sposoby na wywołanie reakcji (101)

17. A co z Twoją stroną internetową? (114)

18. Kiedy tekstu jest zbyt wiele (120)

19. Co każdy czytelnik chciałby przeczytać (122)

20. Hipnotyczna moc powtarzania (127)

21. Pisarstwo hipnotyczne jako wewnętrzna gra (131)

22. Substytuty cukru także są słodkie w smaku! (140)

23. Jak przywołać muzę? (147)

24. Jak przykuć uwagę czytelnika (150)

25. Jak ożywić swój tekst (156)

26. Zadbaj o odpowiedni budulec! (165)

27. Lekcja pisarstwa u największego hipnotyzera (170)

28. Elektryzujące wskazówki, jak stworzyć przełomowe teksty (173)

29. Argument przeciwko dążeniu do perfekcji (177)

30. Jak przeciągnąć czytelników na swoją stronę (181)

31. Tajemnice błyskawicznej redakcji tekstów warte ofiary (189)

32. Jak sprawić, by Twoje teksty były bardziej pociągające? (198)

33. Jak ludzie myślą (203)

34. Jak tworzyć hipnotyczne opowieści (205)

35. Jak przejąć kontrolę nad "centrum dowodzenia" Twoich klientów (212)

36. Polecenie hipnotyczne, które nigdy nie zawodzi (217)

37. Czego nauczył mnie Wilk morski (223)

38. Przesłanie punktu zwrotnego (227)

39. Co ludzie zawsze będą czytać (231)

40. Twoją konotacją jest pokazywanie (233)

41. Jakie są moje sekrety pisania hipnotycznych historii sprzedażowych? (239)

42. Hipnotyczne blogowanie (241)

43. Przypomnienia jako wyzwalacze (251)

44. Jak zmienić przeciętny tekst w tekst hipnotyczny? (254)

45. 30 pomysłów na hipnotyczny nagłówek (257)

46. Hipnotyczne wstępy (273)

47. Quiz hipnotyczny (277)

48. Moje trzy największe tajemnice (279)

49. Ile kosztuje ten piesek przy oknie? (284)

50. Jak zmienić sposób percepcji innych ludzi (286)

51. Nareszcie! Formuła hipnotyczna Joe Vitalego (294)

52. Moja lista kontrolna (306)

53. Pięć sekretnych praw hipnotycznej perswazji (309)

54. Siedem najbardziej hipnotycznych książek wszech czasów (311)

55. Przepis na hipnotyczny tekst (316)

56. Teraz kolej na Ciebie (318)

Dodatek (320)

Hipnotyczne e-maile (320)

Bibliografia (347)

Skorowidz (355)

O autorze (361)

Dodaj do koszyka Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.