reklama - zainteresowany?

Hardkorowy romans - Sensus

Hardkorowy romans
ebook
Autor: Eva Illouz
ISBN: 978-8-3011-8192-5
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2020-06-05
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Hardkorowy romans

Pięćdziesiąt twarzy Greya od momentu publikacji stało się światowym bestsellerem miliony sprzedanych kopii w kilkudziesięciu tłumaczeniach na wszystkie języki świata sprawiają, że mamy tu do czynienia nie tylko ze świetnym marketingiem, ale przede wszystkim z trendem kulturowym. Socjolożka Eva Illouz, od lat badająca emocje w świecie kapitalizmu, zastanawia się nad tym, w jaki sposób książka, której daleko do dobrej literatury, mogła rozpalić serca tak wielu czytelników w różnych zakątkach globu. Na jaką potrzebę odpowiada przedstawiony w niej romans? Jest to analiza z zakresu socjologii literatury, pokazująca od nowej strony relacje między literaturą a społeczeństwem.

Dodaj do koszyka Hardkorowy romans

 

Osoby które kupowały "Hardkorowy romans", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca

Dodaj do koszyka Hardkorowy romans

Spis treści

Hardkorowy romans eBook -- spis treści

Przedmowa do polskiego wydania (Alicja DÅ‚ugoÅ‚Ä™cka)     VII
PodziÄ™kowania     2

1. Bestsellery i nasza społeczna nieświadomość 3

Bestseller: definicja     11
SiÅ‚a wspóÅ‚grania kulturowego          22
Popularne opowieÅ›ci jako kody doÅ›wiadczenia spoÅ‚ecznego         40

2. Jak znaleźć emocjonalnÄ… pewność w Å›wiecie seksualnej niepewnoÅ›ci     51

Powieść dla kobiet     52
Seksualność: wielka niepewność     65
Podsumowanie. Sadomasochizm jako romantyczna utopia     105
BDSM lub nowy porzÄ…dek miÅ‚oÅ›ci     108
Erotyka poradnikowa     122

Epilog. BDSM i immanentność     131
Bibliografia     135

Dodaj do koszyka Hardkorowy romans

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.