reklama - zainteresowany?

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe - Sensus

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe
ebook
Autor: Jakub Woźniak
ISBN: 978-83-246-4616-6
stron: 136, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-08
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,45 zł (poprzednio: 24,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-12,45 zł)

Dodaj do koszyka HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

Pojedynek z ofertami:

  • Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej
  • Najchętniej czytane tematy
  • Efektywne komunikaty reklamowe -- neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania
  • Wpływ metafor i technik autoperswazji
  • Budowanie zdań i akapitów, przykuwających uwagę Twoich czytelników

Hiperswazja -- od greckiego hypér (nad) i łacińskiego persuasio (namawiać, przekonywać). Hiperswazja wykracza poza lingwistyczne sztuczki i ślepe rzucanie sugestiami. Skupia się na Twojej postawie, autentyczności i emocjach.

Marketerze, copywriterze, handlowcu! Szykuj się do walki. Podnieś rękawicę rzuconą przez rynek i wygraj zadowolenie swojego klienta. Zacznij toczyć bitwy i wygrywać wojny. Sięgaj po sztylety nowych rozwiązań. Zrywaj zawleczki z najpoczytniejszych tematów. Wytaczaj działa skutecznych tekstów. Odbezpieczaj właściwe podejście do odbiorcy. Formuj perswazyjne szyki.

Dobry twórca tekstów reklamowych trzyma zawsze rękę na... spuście.

Słowa, choć same budowane zaledwie z trzydziestu dwóch liter, tworzą nieomal nieskończoną liczbę kombinacji. A ponieważ również litery możesz zestawiać niemal tak, jak chcesz -- otrzymujesz potężną broń. Jest to kod dostępu do ludzkich głów. Cel, pal!

Dodaj do koszyka HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

 

Osoby które kupowały "HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przyw
  • Szef, kt

Dodaj do koszyka HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

Spis treści

HIPERswazja, czyli jak pisa zabjczo skuteczne teksty reklamowe eBook -- spis treci

Wstp (7)

1. Wane pojcia (9)

  • Czym jest oferta reklamowa? (9)
  • Czym jest Najbardziej Oczekiwana Akcja (NOA)? (10)
  • Kim jest klient idealny? (13)
  • Nastrj klienta idealnego (20)

2. Jak traktowa czytelnika? (25)

3. Rola Twojego emocjonalnego nastawienia w pisaniu tekstw (31)

4. Kim bdziesz w oczach klienta? (37)

  • Ekspert (38)
  • Dziennikarz (42)
  • Przyjaciel (49)

5. Tematyka, ktra niemal zawsze przyciga uwag (53)

  • Rewolucja (53)
  • Mody i trendy (55)
  • Wsplny wrg (57)
  • Aktualnoci (58)
  • Kontrowersyjne i nietypowe stwierdzenia (60)
  • Elity i zadowolone spoecznoci (62)
  • Konflikty spoeczne (64)
  • Tajemnice (65)
  • Zakazany owoc (68)
  • Wezwanie do buntu (71)
  • Praktyczne porady (73)
  • Granice (75)
  • To, co nam si naley (76)
  • Dowody na to, e ludzie to idioci, a ja jestem lepszy (78)
  • Niedostpno i wyjtkowe okazje (80)
  • Ekskluzywno (83)
  • Podnoszenie standardw (85)
  • Normy i ich przestrzeganie (86)

6. Struktura dobrego tekstu (91)

  • Metastrategia - dopasowanie i prowadzenie (91)
  • Przeszo - teraniejszo - przyszo (93)
  • Problem - rozwizanie (95)
  • Bierny - aktywny (97)
  • Znane - nieznane (99)
  • Og - szczeg (100)
  • Ty - ja (101)
  • Konieczno - moliwo (102)
  • Chaos - porzdek (104)
  • Podsumowanie (106)

7. Historie (107)

  • Historia dwch kolegw (110)
  • Od zera do bohatera (111)
  • Dawid i Goliat (112)
  • Eksperymenty (114)
  • Kaway (115)
  • Historia z ycia wzita (117)

8. Wybrane techniki wpywu (119)

  • Metafora produktu (119)
  • Techniki prezentowania korzyci (123)
  • Autoperswazja (125)
  • Rozwiewanie wtpliwoci (128)
  • Dawanie przykadu (131)

9. Budowanie zda i akapitw (133)

Zakoczenie (135)

Dodaj do koszyka HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.