reklama - zainteresowany?

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe - Sensus

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe
ebook
Autor: Jakub Woźniak
ISBN: 978-83-246-4616-6
stron: 136, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-08
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 12,45 zł (poprzednio: 24,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-12,45 zł)

Dodaj do koszyka HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

Pojedynek z ofertami:

  • Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej
  • Najchętniej czytane tematy
  • Efektywne komunikaty reklamowe -- neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania
  • Wpływ metafor i technik autoperswazji
  • Budowanie zdań i akapitów, przykuwających uwagę Twoich czytelników

Hiperswazja -- od greckiego hypér (nad) i łacińskiego persuasio (namawiać, przekonywać). Hiperswazja wykracza poza lingwistyczne sztuczki i ślepe rzucanie sugestiami. Skupia się na Twojej postawie, autentyczności i emocjach.

Marketerze, copywriterze, handlowcu! Szykuj się do walki. Podnieś rękawicę rzuconą przez rynek i wygraj zadowolenie swojego klienta. Zacznij toczyć bitwy i wygrywać wojny. Sięgaj po sztylety nowych rozwiązań. Zrywaj zawleczki z najpoczytniejszych tematów. Wytaczaj działa skutecznych tekstów. Odbezpieczaj właściwe podejście do odbiorcy. Formuj perswazyjne szyki.

Dobry twórca tekstów reklamowych trzyma zawsze rękę na... spuście.

Słowa, choć same budowane zaledwie z trzydziestu dwóch liter, tworzą nieomal nieskończoną liczbę kombinacji. A ponieważ również litery możesz zestawiać niemal tak, jak chcesz -- otrzymujesz potężną broń. Jest to kod dostępu do ludzkich głów. Cel, pal!

Dodaj do koszyka HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

 

Osoby które kupowały "HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. Miłość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

Spis treści

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe eBook -- spis treści

Wstęp (7)

1. Ważne pojęcia (9)

  • Czym jest oferta reklamowa? (9)
  • Czym jest Najbardziej Oczekiwana Akcja (NOA)? (10)
  • Kim jest klient idealny? (13)
  • Nastrój klienta idealnego (20)

2. Jak traktować czytelnika? (25)

3. Rola Twojego emocjonalnego nastawienia w pisaniu tekstów (31)

4. Kim będziesz w oczach klienta? (37)

  • Ekspert (38)
  • Dziennikarz (42)
  • Przyjaciel (49)

5. Tematyka, która niemal zawsze przyciąga uwagę (53)

  • Rewolucja (53)
  • Mody i trendy (55)
  • Wspólny wróg (57)
  • Aktualności (58)
  • Kontrowersyjne i nietypowe stwierdzenia (60)
  • Elity i zadowolone społeczności (62)
  • Konflikty społeczne (64)
  • Tajemnice (65)
  • Zakazany owoc (68)
  • Wezwanie do buntu (71)
  • Praktyczne porady (73)
  • Granice (75)
  • To, co nam się należy (76)
  • Dowody na to, że ludzie to idioci, a ja jestem lepszy (78)
  • Niedostępność i wyjątkowe okazje (80)
  • Ekskluzywność (83)
  • Podnoszenie standardów (85)
  • Normy i ich przestrzeganie (86)

6. Struktura dobrego tekstu (91)

  • Metastrategia - dopasowanie i prowadzenie (91)
  • Przeszłość - teraźniejszość - przyszłość (93)
  • Problem - rozwiązanie (95)
  • Bierny - aktywny (97)
  • Znane - nieznane (99)
  • Ogół - szczegół (100)
  • Ty - ja (101)
  • Konieczność - możliwość (102)
  • Chaos - porządek (104)
  • Podsumowanie (106)

7. Historie (107)

  • Historia dwóch kolegów (110)
  • Od zera do bohatera (111)
  • Dawid i Goliat (112)
  • Eksperymenty (114)
  • Kawały (115)
  • Historia z życia wzięta (117)

8. Wybrane techniki wpływu (119)

  • Metafora produktu (119)
  • Techniki prezentowania korzyści (123)
  • Autoperswazja (125)
  • Rozwiewanie wątpliwości (128)
  • Dawanie przykładu (131)

9. Budowanie zdań i akapitów (133)

Zakończenie (135)

Dodaj do koszyka HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.