reklama - zainteresowany?

Granie na emocjach. Jak inteligentnie zarządzać - Sensus

Granie na emocjach. Jak inteligentnie zarządzać
mp3
Autor: Jarosław Kowal
ISBN: 978-83-653-9104-9
Format: mp3
Data wydania: 2015-10-13
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 27,23 zł

Dodaj do koszyka Granie na emocjach. Jak inteligentnie zarządzać

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Szkolenie dostarcza wiedzy i praktycznych wskazówek w zakresie posługiwania się inteligencją emocjonalną w zarządzaniu zespołem. Omówione są zalety dysponowania poszczególnymi kompetencjami inteligencji emocjonalnej, a także wymienione są oczekiwane w biznesie kompetencje, które umożliwiają managerom inteligentne zarządzania ludźmi. Zasugerowana jest nauka o własnych reakcjach emocjonalnych oraz sięgniecie do doświadczeń, wspomagające zrozumienie własnych postaw obronnych. Zaproponowano metody zaspokajania potrzeb emocjonalnych członków zespołu. Program w sposób przejrzysty opisuje kwestie i cele jakie są do osiągnięcia na każdym etapie szkolenia.

Dodaj do koszyka Granie na emocjach. Jak inteligentnie zarządzać

 

Osoby które kupowały "Granie na emocjach. Jak inteligentnie zarządzać", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • Powiedz, co myÅ›lisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy
  • 100happydays, czyli jak siÄ™ robi szczęście w 100 dni

Dodaj do koszyka Granie na emocjach. Jak inteligentnie zarządzać

Spis treści

Granie na emocjach. Jak inteligentnie zarządzać Audiobook -- spis treści

Program szkolenia

 

Prolog – do czego może siÄ™ przydać inteligencja emocjonalna

 

Rozdział 1 : Poznać siebie i własne emocje

- kluczowe elementy inteligencji emocjonalnej

- podstawowe emocje i ich wyzwalacze

 

Rozdział 2 : Emocje wyrażają potrzeby

- co oznacza wyrażanie emocji

- jak powiązać emocje z wyzwalaczami i potrzebami

 

RozdziaÅ‚ 3 : Jak zaspokajać potrzeby wspóÅ‚pracowników

- rola managera w zaspokajaniu potrzeb czÅ‚onków zespoÅ‚u

- potrzeby fizyczne, emocjonalne i duchowe

 

Rozdział 4 : Zarządzanie stresem

- sygnały ostrzegawcze

- stadia stresu

 

Rozdział 5 : Biznesowe kompetencje inteligencji emocjonalnej

- jak cechy osobowości korelują z inteligencją emocjonalną

- jak firmy szukajÄ… cennych kompetencji

 

Rozdział 6: Inteligencja emocjonalna w sprzedaży

- dlaczego handlowiec musi być asertywny

- co jest konieczne dla powiÄ…zania wiedzy z praktykÄ…

 

Rozdział 7 : Argumentacja zamiast rozpalania emocji

- jak pogodzić serce i rozum

- moc mózgu

 

Rozdział 8: Logika na usługach inteligencji emocjonalnej

- typy argumentacji

- jak obnażyć brak logiki i uniknąć konfliktów emocjonalnych

Dodaj do koszyka Granie na emocjach. Jak inteligentnie zarządzać

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.