reklama - zainteresowany?

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe - Sensus

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe
Autor: Krzysztof Rybiński
ISBN: 978-83-246-7984-3
stron: 376, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2014-01-28
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Gdy polski rynek okazuje siÄ™ zbyt maÅ‚y…

Kiedy firma zaczyna spoglÄ…dać z ciekawoÅ›ciÄ… w stronÄ™ zagranicznego odbiorcy, zaczynajÄ… siÄ™ koszty i kÅ‚opoty. To prawda, ale ekspansjÄ™ na rynki zagraniczne rozpoczyna siÄ™ nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzÄ… bohaterowie tej książki, zaÅ‚ożyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udaÅ‚o siÄ™ dokonać miÄ™dzynarodowej ekspansji na szerokÄ… skalÄ™.

Krzysztof RybiÅ„ski przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnoÅ›ciami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufnoÅ›ci i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie siÄ™ z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji miÄ™dzynarodowej, uniknąć kÅ‚opotów i odnieść sukces.

Ta książka to także hoÅ‚d oddany polskiej przedsiÄ™biorczoÅ›ci i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali dziaÅ‚alność lokalnie - potrafili myÅ›leć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.


Prof. Krzysztof RybiÅ„ski - jeden z najbardziej znanych polskich ekonomistów. KarierÄ™ zawodowÄ… rozpoczynaÅ‚ jako informatyk w Japonii, potem byÅ‚ gÅ‚ównym ekonomistÄ… kilku banków, wiceprezesem NBP, gdzie pod jego nadzorem zmieniono sposób inwestowania rezerw dewizowych, dziÄ™ki czemu Polska w ciÄ…gu dwóch lat zarobiÅ‚a dodatkowo miliard dolarów. ByÅ‚ czÅ‚onkiem Komisji Nadzoru Finansowego, partnerem w globalnej firmie doradczej i czÅ‚onkiem wielu rad nadzorczych. Obecnie jest rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula, w której studiuje 5000 studentów z 40 krajów. Prowadzi też wÅ‚asnÄ… firmÄ™ doradczÄ…. W 2012 roku zostaÅ‚ wybrany przez polskich przedsiÄ™biorców najczęściej sÅ‚uchanym przez nich ekonomistÄ…. Regularnie wystÄ™puje w telewizji, pisuje felietony do krajowych dzienników i tygodników, jego artykuÅ‚y ukazujÄ… siÄ™ też w „Financial Times”.


Patroni medialni:

Dodaj do koszyka Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

 

Osoby które kupowały "Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • Przeczucie
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Spis treści

Dodaj do koszyka Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.