reklama - zainteresowany?

Go. Rusz głową! - Sensus

Go. Rusz głową!
ebook
Autor: Jay McGavren
Tytuł oryginału: Head First Go
Tłumaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-283-6153-9
stron: 506, Format: ebook
Data wydania: 2020-04-14
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 49,50 zł (poprzednio: 99,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-49,50 zł)

Dodaj do koszyka Go. Rusz głową!

JÄ™zyk Go, zwany także golangiem, zostaÅ‚ opracowany w firmie Google i zaprezentowany Å›wiatu w 2009 roku. Zaprojektowano go pod kÄ…tem wydajnoÅ›ci przetwarzania sieciowego i wieloprocesorowego. Autorzy chcieli, aby łączyÅ‚ Å‚atwość pisania aplikacji z wydajnoÅ›ciÄ… jÄ™zyków kompilowanych. Podobnie jak JavaScript czy Python, Go jest jÄ™zykiem, który można szybko zrozumieć, a dziÄ™ki temu bezzwÅ‚ocznie zacząć tworzyć funkcjonalny kod. Niemniej, aby zyskać uznanie potencjalnego pracodawcy i swojego nowego zespoÅ‚u, poza wiedzÄ… o skÅ‚adni i instrukcjach sterujÄ…cych oraz praktycznÄ… umiejÄ™tnoÅ›ciÄ… kodowania trzeba poznać okreÅ›lone konwencje i techniki.

Ta książka, podobnie jak inne pozycje serii Rusz gÅ‚owÄ…!, zostaÅ‚a przygotowana zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia siÄ™ i neurofizjologii. Oznacza to tyle, że dziÄ™ki niej bÄ™dziesz siÄ™ uczyć zgodnie z zasadami pracy swojego mózgu: zaangażujesz umysÅ‚, wykorzystasz wiele zmysÅ‚ów i niepostrzeżenie przyswoisz jÄ™zyk programowania Go. Innymi sÅ‚owy: w naturalny sposób zaczniesz programować! Niecodzienny wyglÄ…d i struktura książki sprawiajÄ…, że zamiast klasycznego podrÄ™cznika otrzymujesz polisensoryczne doÅ›wiadczenie poznawcze, zaprojektowane tak, aby uzyskać umiejÄ™tnoÅ›ci przydatne każdemu deweloperowi! Nawet jeÅ›li musisz posÅ‚ugiwać siÄ™ innymi jÄ™zykami programowania, dziÄ™ki tej pozycji nauczysz siÄ™ technik i praktyk, które bÄ™dziesz stale wykorzystywać podczas kodowania!

W tej książce między innymi:

  • solidne podstawy tworzenia kodu, który bÄ™dzie przejrzysty i Å‚atwy w utrzymaniu
  • metody, funkcje, pakiety...
  • testowanie kodu i obsÅ‚uga błędów
  • dynamiczne aplikacje internetowe
  • szablony HTML

Go: rusz głową i programuj!

Dodaj do koszyka Go. Rusz głową!

 

Osoby które kupowały "Go. Rusz głową!", wybierały także:

  • Saga rodu z Lipowej - tom 1. MiÅ‚ość i wróżby
  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Tajemnice sieci
  • Przeczucie

Dodaj do koszyka Go. Rusz głową!

Spis treści

Go. Rusz g³ow±! eBook -- spis tre¶ci

Wprowadzenie

  • Dla kogo jest przeznaczona ta ksi±¿ka? (xxvi)
  • Wiemy, co sobie my¶lisz (xxvii)
  • Wiemy, co sobie my¶li Twój mózg (xxvii)
  • Metapoznanie - my¶lenie o my¶leniu (xxix)
  • Oto co zrobili¶my (xxx)
  • Przeczytaj to (xxxii)
  • Podziêkowania (xxxiii)

ROZDZIA£ 1. Zaczynajmy. Podstawy sk³adni

  • Do biegu, gotowi, Go! (2)
  • Narzêdzie Go Playground (3)
  • Co to wszystko znaczy? (4)
  • A je¶li co¶ siê nie powiedzie? (5)
  • Wywo³ywanie funkcji (7)
  • Funkcja Println (7)
  • U¿ywanie funkcji z innych pakietów (8)
  • Warto¶ci zwracane przez funkcje (9)
  • Szablon programu w Go (11)
  • £añcuchy znaków (11)
  • Runy (12)
  • Warto¶ci logiczne (12)
  • Liczby (13)
  • Operacje matematyczne i porównania (13)
  • Typy (14)
  • Deklarowanie zmiennych (16)
  • Warto¶ci zerowe (17)
  • Krótkie deklaracje zmiennych (19)
  • Regu³y tworzenia nazw (21)
  • Konwersje (22)
  • Instalowanie Go na komputerze (25)
  • Kompilowanie kodu w jêzyku Go (26)
  • Narzêdzia jêzyka Go (27)
  • Szybkie sprawdzanie dzia³ania kodu za pomoc± polecenia go run (27)
  • Twój przybornik do Go (28)

ROZDZIA£ 2. Jaki kod uruchomiæ w nastêpnej kolejno¶ci? Instrukcje warunkowe i pêtle

  • Wywo³ywanie metod (32)
  • Obliczanie oceny (34)
  • Funkcje i metody zwracaj±ce wiele warto¶ci (36)
  • Rozwi±zanie 1. Zignorowaæ warto¶æ b³êdu za pomoc± pustego identyfikatora (37)
  • Rozwi±zanie 2. Obs³uga b³êdu (38)
  • Instrukcje warunkowe (39)
  • Warunkowe rejestrowanie b³êdu krytycznego (42)
  • Unikaj zakrywania nazw (44)
  • Przekszta³canie ³añcuchów znaków na liczby (46)
  • Bloki (49)
  • Bloki i zasiêg zmiennych (50)
  • Program do wystawiania ocen jest gotowy! (52)
  • Tylko jedna zmienna w krótkiej deklaracji zmiennej musi byæ nowa (54)
  • Napiszmy grê (55)
  • Nazwy pakietów a ¶cie¿ki importowania (56)
  • Generowanie liczby losowej (57)
  • Pobieranie liczby ca³kowitej z klawiatury (59)
  • Porównywanie wytypowanej liczby z docelow± (60)
  • Pêtle (61)
  • Instrukcje inicjalizacji i instrukcje wykonywane po iteracji s± opcjonalne (63)
  • U¿ywanie pêtli w grze w zgadywanie liczb (66)
  • Wychodzenie z pêtli zgadywania liczby (69)
  • Ujawnianie docelowej liczby (70)
  • Gratulacje, gra jest kompletna! (72)
  • Twój przybornik do Go (74)

ROZDZIA£ 3. Wywo³aj mnie. Funkcje

  • Powtarzaj±cy siê kod (80)
  • Formatowanie danych wyj¶ciowych z u¿yciem funkcji Printf i Sprintf (81)
  • Instrukcje formatowania (82)
  • Formatowanie d³ugo¶ci warto¶ci (83)
  • Formatowanie d³ugo¶ci liczb u³amkowych (84)
  • U¿ywanie funkcji Printf w kalkulatorze ilo¶ci farby (85)
  • Deklarowanie funkcji (86)
  • Deklarowanie parametrów funkcji (87)
  • U¿ywanie funkcji w kalkulatorze ilo¶ci farby (88)
  • Funkcje i zasiêg zmiennych (90)
  • Warto¶ci zwracane przez funkcje (91)
  • U¿ywanie zwracanej warto¶ci w kalkulatorze ilo¶ci farby (93)
  • W funkcji paintNeeded potrzebna jest obs³uga b³êdów (95)
  • Warto¶ci b³êdów (96)
  • Deklarowanie wielu zwracanych warto¶ci (97)
  • U¿ywanie wielu zwracanych warto¶ci w funkcji paintNeeded (98)
  • Zawsze obs³uguj b³êdy! (99)
  • W parametrach funkcji zapisywane s± kopie argumentów (102)
  • Wska¼niki (103)
  • Typy wska¼nikowe (104)
  • Pobieranie lub modyfikowanie warto¶ci wskazywanej przez wska¼nik (105)
  • U¿ywanie wska¼ników w funkcjach (107)
  • Poprawianie funkcji double z u¿yciem wska¼ników (108)
  • Twój przybornik do Go (110)

ROZDZIA£ 4. Pakiety kodu. Pakiety

  • Ró¿ne programy, ta sama funkcja (114)
  • Wspó³dzielenie kodu w programach z u¿yciem pakietów (116)
  • Kod pakietów jest przechowywany w obszarze roboczym jêzyka Go (117)
  • Tworzenie nowego pakietu (118)
  • Importowanie pakietów do programu (119)
  • W pakietach u¿ywany jest ten sam uk³ad plików (120)
  • Konwencje tworzenia nazw pakietów (123)
  • Kwalifikatory w postaci nazw pakietów (123)
  • Przenoszenie wspólnego kodu do pakietu (124)
  • Sta³e (126)
  • Zagnie¿d¿one katalogi pakietów i ¶cie¿ki importowania (128)
  • Instalowanie programów wykonywalnych za pomoc± instrukcji go install (130)
  • Modyfikowanie obszaru roboczego za pomoc± zmiennej ¶rodowiskowej GOPATH (131)
  • Ustawianie zmiennej GOPATH (132)
  • Publikowanie pakietów (133)
  • Pobieranie i instalowanie pakietów z u¿yciem polecenia go get (137)
  • Wczytywanie dokumentacji pakietu za pomoc± polecenia go doc (139)
  • Dokumentowanie pakietów z u¿yciem komentarzy narzêdzia doc (141)
  • Wy¶wietlanie dokumentacji w przegl±darce internetowej (143)
  • Udostêpnianie dokumentacji w formacie HTML na swoje potrzeby za pomoc± narzêdzia godoc (144)
  • Serwer narzêdzia godoc udostêpnia te¿ TWOJE pakiety! (145)
  • Twój przybornik do Go (146)

ROZDZIA£ 5. Na li¶cie. Tablice

  • Tablice przechowuj± kolekcje warto¶ci (150)
  • Warto¶ci zerowe w tablicach (152)
  • Litera³y tablicowe (153)
  • Funkcje z pakietu fmt potrafi± obs³ugiwaæ tablice (154)
  • Dostêp do elementów tablicy w pêtli (155)
  • Sprawdzanie d³ugo¶ci tablicy za pomoc± funkcji len (156)
  • Bezpieczne przetwarzanie tablic w pêtli za pomoc± instrukcji for...range (157)
  • U¿ywanie pustego identyfikatora w pêtlach for...range (158)
  • Obliczanie sumy liczb z tablicy (159)
  • Pobieranie ¶redniej liczb z tablicy (161)
  • Wczytywanie pliku tekstowego (163)
  • Wczytywanie pliku tekstowego do tablicy (166)
  • Modyfikowanie programu average, aby wczytywa³ plik tekstowy (168)
  • Nasz program potrafi przetwarzaæ tylko trzy warto¶ci! (170)
  • Twój przybornik do Go (172)

ROZDZIA£ 6. Problem do³±czania elementów. Wycinki

  • Wycinki (176)
  • Litera³y wycinków (177)
  • Operator wycinka (180)
  • Tablice podstawowe (182)
  • Modyfikowanie podstawowych tablic i wycinków (183)
  • Dodawanie elementów do wycinka za pomoc± funkcji append (184)
  • Wycinki i warto¶ci zerowe (186)
  • Wczytywanie dodatkowych wierszy plików z u¿yciem wycinków i funkcji append (187)
  • Sprawdzanie poprawionego programu (189)
  • Zwracanie wycinka nil po wyst±pieniu b³êdu (190)
  • Argumenty wiersza poleceñ (191)
  • Pobieranie argumentów wiersza poleceñ z wycinka os.Args (192)
  • Operator wycinka mo¿na stosowaæ do innych wycinków (193)
  • Modyfikowanie programu, aby u¿ywa³ argumentów wiersza poleceñ (194)
  • Funkcje wariadyczne (195)
  • Stosowanie funkcji wariadycznych (197)
  • U¿ycie funkcji wariadycznej do obliczania ¶rednich (198)
  • Przekazywanie wycinków do funkcji wariadycznych (199)
  • Wycinki uratowa³y sytuacjê! (201)
  • Twój przybornik do Go (202)

ROZDZIA£ 7. Nazywanie danych. Mapy

  • Zliczanie g³osów (206)
  • Wczytywanie nazwisk z pliku (207)
  • Zliczanie nazwisk w trudny sposób, z u¿yciem wycinków (209)
  • Mapy (212)
  • Litera³y map (214)
  • Warto¶ci zerowe w mapach (215)
  • Warto¶æ zerowa zmiennej reprezentuj±cej mapê to nil (215)
  • Jak odró¿niæ warto¶ci zerowe od przypisanych? (216)
  • Usuwanie par klucz - warto¶æ za pomoc± funkcji delete (218)
  • Modyfikowanie programu zliczaj±cego g³osy, aby u¿yæ map (219)
  • U¿ywanie pêtli for...range do map (221)
  • Pêtla for...range przetwarza mapy w losowej kolejno¶ci! (223)
  • Modyfikowanie programu zliczaj±cego g³osy - zastosowanie pêtli for...range (224)
  • Program do zliczania g³osów jest kompletny! (225)
  • Twój przybornik do Go (227)

ROZDZIA£ 8. Tworzenie struktur do przechowywania danych. Struktury

  • Wycinki i mapy przechowuj± warto¶ci JEDNEGO typu (232)
  • Struktury s± tworzone z warto¶ci WIELU typów (233)
  • Dostêp do pól struktury za pomoc± operatora kropki (234)
  • Zapisywanie danych prenumeratorów w strukturze (235)
  • Typy zdefiniowane i struktury (236)
  • U¿ywanie typu zdefiniowanego na dane prenumeratorów magazynu (238)
  • U¿ywanie typów zdefiniowanych razem z funkcjami (239)
  • Modyfikowanie struktury z u¿yciem funkcji (242)
  • Dostêp do pól struktur za pomoc± wska¼nika (244)
  • Przekazywanie du¿ych struktur z u¿yciem wska¼ników (246)
  • Przenoszenie typu struktury do innego pakietu (248)
  • Nazwa zdefiniowanego typu musi zaczynaæ siê wielk± liter±, aby zosta³a wyeksportowana (249)
  • Nazwy pól struktury musz± zaczynaæ siê wielk± liter±, aby zosta³y wyeksportowane (250)
  • Litera³y struktur (251)
  • Tworzenie struktury typu Employee (253)
  • Tworzenie struktury typu Address (254)
  • Dodawanie struktury jako pola w innym typie (255)
  • Podawanie warto¶ci struktury w innej strukturze (255)
  • Anonimowe pola struktur (258)
  • Zagnie¿d¿anie struktur (259)
  • Typy zdefiniowane s± gotowe! (260)
  • Twój przybornik do Go (261)

ROZDZIA£ 9. Jeste¶ w moim typie. Typy zdefiniowane

  • B³êdne typy w rzeczywistym ¿yciu (266)
  • Typy zdefiniowane z prostymi typami bazowymi (267)
  • Typy zdefiniowane i operatory (269)
  • Przekszta³cenia miêdzy typami z u¿yciem funkcji (271)
  • Rozwi±zywanie kolizji nazw funkcji z u¿yciem metod (274)
  • Definiowanie metod (275)
  • Parametr odbiorcy metody jest (prawie) identyczny jak inne parametry (276)
  • Metoda dzia³a (prawie) jak funkcja (277)
  • Wska¼niki jako parametry odbiorcy metody (279)
  • Przeliczanie litrów i mililitrów na galony z u¿yciem metod (283)
  • Przeliczanie galonów na litry i mililitry z u¿yciem metod (284)
  • Twój przybornik do Go (285)

ROZDZIA£ 10. Zachowaj to dla siebie. Hermetyzacja i zagnie¿d¿anie

  • Tworzenie typu strukturalnego Date (290)
  • U¿ytkownicy przypisuj± do pól struktury Date nieprawid³owe warto¶ci! (291)
  • Settery (292)
  • W setterze jako odbiorcê trzeba podaæ wska¼nik (293)
  • Dodawanie pozosta³ych setterów (294)
  • Dodawanie sprawdzania poprawno¶ci danych do metod (296)
  • Pola nadal mog± zostaæ ustawione na b³êdne warto¶ci! (298)
  • Przenoszenie typu Date do innego pakietu (299)
  • Jak sprawiæ, by pola z typu Date nie by³y eksportowane? (301)
  • Dostêp do nieeksportowanych pól za pomoc± eksportowanych metod (302)
  • Gettery (304)
  • Hermetyzacja (305)
  • Zagnie¿d¿anie typu Date w typie Event (308)
  • Nieeksportowane pola nie s± promowane (309)
  • Eksportowane metody s± promowane w taki sam sposób jak pola (310)
  • Hermetyzowanie pola Title z typu Event (312)
  • Promowane metody s± dostêpne w taki sam sposób jak metody typu zewnêtrznego (313)
  • Pakiet calendar jest gotowy! (314)
  • Twój przybornik do Go (316)

ROZDZIA£ 11. Co potrafisz zrobiæ? Interfejsy

  • Dwa ró¿ne typy maj±ce te same metody (322)
  • Parametr metody, który przyjmuje warto¶ci tylko jednego typu (323)
  • Interfejsy (325)
  • Definiowanie typu implementuj±cego interfejs (326)
  • Typy konkretne i typy interfejsowe (327)
  • Przypisz warto¶æ dowolnego typu implementuj±cego interfejs (328)
  • Wywo³ywaæ mo¿na tylko metody zdefiniowane w interfejsie (329)
  • Poprawianie funkcji playList z u¿yciem interfejsu (331)
  • Asercje typów (334)
  • Nieudane asercje typów (336)
  • Unikanie paniki po niepowodzeniu asercji (337)
  • Testowanie typów TapePlayer i TapeRecorder z u¿yciem asercji typów (338)
  • Interfejs error (340)
  • Interfejs Stringer (342)
  • Pusty interfejs (344)
  • Twój przybornik do Go (347)

ROZDZIA£ 12. Znów stañ na nogi. Przywracanie stanu po awarii

  • Jeszcze o wczytywaniu liczb z pliku (350)
  • B³êdy powoduj±, ¿e plik nie zostanie zamkniêty (352)
  • Odraczanie wywo³añ funkcji (353)
  • Przywracanie stanu po b³êdach z u¿yciem odroczonych wywo³añ funkcji (354)
  • U¿ywanie odroczonych wywo³añ do gwarantowania zamkniêcia plików (355)
  • Wy¶wietlanie plików z katalogu (358)
  • Wy¶wietlanie plików z podkatalogów (bardziej skomplikowane) (359)
  • Wywo³ania funkcji rekurencyjnych (360)
  • Rekurencyjne wy¶wietlanie zawarto¶ci katalogu (362)
  • Obs³uga b³êdów w funkcji rekurencyjnej (364)
  • Uruchamianie procedury paniki (365)
  • ¦lad stosu (366)
  • Odroczone wywo³ania ukoñczone przed awari± (366)
  • Stosowanie funkcji panic w funkcji scanDirectory (367)
  • Kiedy wywo³ywaæ panikê? (368)
  • Funkcja recover (370)
  • Funkcja recover zwraca warto¶æ z wywo³ania panic (371)
  • Przywracanie stanu po wywo³aniu funkcji panic w funkcji scanDirectory (373)
  • Ponowne wywo³anie funkcji panic (374)
  • Twój przybornik do Go (376)

ROZDZIA£ 13. Udostêpnianie kodu. W±tki goroutine i kana³y

  • Pobieranie stron internetowych (380)
  • Wielozadaniowo¶æ (382)
  • Wspó³bie¿no¶æ z u¿yciem w±tków goroutine (383)
  • U¿ywanie w±tków goroutine (384)
  • U¿ywanie w±tków goroutine w funkcji responseSize (386)
  • Brak bezpo¶redniej kontroli nad wykonywaniem w±tków goroutine (388)
  • Instrukcji go nie mo¿na u¿ywaæ razem ze zwracaniem warto¶ci (389)
  • Wysy³anie i przyjmowanie warto¶ci z u¿yciem kana³ów (391)
  • Synchronizowanie w±tków goroutine za pomoc± kana³ów (392)
  • Obserwowanie synchronizacji w±tków goroutine (393)
  • Zastosowanie kana³ów do poprawienia programu zwracaj±cego wielko¶æ stron (396)
  • Modyfikowanie kana³u, aby przesy³a³ strukturê (398)
  • Twój przybornik do Go (399)

ROZDZIA£ 14. Kontrola jako¶ci kodu. Testy zautomatyzowane

  • Testy zautomatyzowane wykrywaj± b³êdy, zanim zrobi to kto¶ inny (402)
  • Funkcja, dla której nale¿a³o przygotowaæ testy zautomatyzowane (403)
  • Spowodowali¶my b³±d (405)
  • Pisanie testów (406)
  • Uruchamianie testów za pomoc± polecenia go test (407)
  • Testowanie zwracanych warto¶ci (408)
  • Tworzenie szczegó³owych komunikatów o niepowodzeniu testów za pomoc± funkcji Errorf (410)
  • Funkcje pomocnicze w testach (411)
  • Sprawianie, by testy koñczy³y siê powodzeniem (412)
  • Programowanie sterowane testami (413)
  • Nastêpny b³±d do naprawienia (414)
  • Uruchamianie okre¶lonego zbioru testów (417)
  • Testy sterowane tabelami (418)
  • Stosowanie testów do poprawiania kodu powoduj±cego panikê (420)
  • Twój przybornik do Go (422)

ROZDZIA£ 15. Reagowanie na ¿±dania. Aplikacje internetowe

  • Pisanie aplikacji internetowych w jêzyku Go (426)
  • Przegl±darki, ¿±dania, serwery i odpowiedzi (427)
  • Prosta aplikacja internetowa (428)
  • Twój komputer rozmawia sam ze sob± (429)
  • Omówienie prostej aplikacji internetowej (430)
  • ¦cie¿ki do zasobów (432)
  • Reagowanie w inny sposób na ró¿ne ¶cie¿ki do zasobów (433)
  • Funkcje pierwszoklasowe (435)
  • Przekazywanie funkcji do innych funkcji (436)
  • Funkcje jako typy (436)
  • Co dalej? (440)
  • Twój przybornik do Go (441)

ROZDZIA£ 16. Stosowanie szablonów. Szablony HTML

  • Ksiêga go¶ci (446)
  • Funkcje do obs³ugi ¿±dañ i sprawdzanie b³êdów (447)
  • Tworzenie katalogu projektu i wypróbowywanie aplikacji (448)
  • Tworzenie listy wpisów w HTML-u (449)
  • Zwracanie stron HTML w aplikacji (450)
  • Pakiet text/template (451)
  • Stosowanie interfejsu io.Writer razem z metod± Execute szablonu (452)
  • Typy ResponseWriter i os.Stdout implementuj± interfejs io.Writer (453)
  • Wstawianie danych do szablonów z u¿yciem akcji (454)
  • Tworzenie opcjonalnych czê¶ci szablonu za pomoc± akcji if (455)
  • Powtarzanie sekcji szablonu za pomoc± akcji range (456)
  • Wstawianie pól struktury do szablonu za pomoc± akcji (457)
  • Wczytywanie wycinka z wpisami z pliku (458)
  • Struktura do przechowywania wpisów i ich liczby (460)
  • Modyfikowanie szablonu w celu umieszczenia w nim wpisów (461)
  • Umo¿liwianie u¿ytkownikom dodawania danych za pomoc± formularzy HTML-owych (464)
  • ¯±dania przes³ania formularza (466)
  • ¦cie¿ki i metody HTTP do przesy³ania formularzy (467)
  • Pobieranie z ¿±dania warto¶ci pól formularza (468)
  • Zapisywanie danych z formularza (470)
  • Przekierowania HTTP (472)
  • Kompletny kod aplikacji (474)
  • Twój przybornik do Go (477)

DODATEK A. Zrozumieæ funkcjê os.OpenFile. Otwieranie plików

  • Zrozumieæ funkcjê os.OpenFile (482)
  • Przekazywanie do funkcji os.OpenFile sta³ych reprezentuj±cych opcje (483)
  • Notacja dwójkowa (485)
  • Operatory bitowe (485)
  • Bitowy operator I (486)
  • Bitowy operator LUB (487)
  • Stosowanie bitowego operatora LUB dla sta³ych z pakietu os (488)
  • Stosowanie bitowego operatora LUB do poprawienia opcji funkcji os.OpenFile (489)
  • Uniksowe uprawnienia do plików (490)
  • Reprezentowanie uprawnieñ za pomoc± typu os.FileMode (491)
  • Notacja ósemkowa (492)
  • Przekszta³canie warto¶ci ósemkowych na warto¶ci typu FileMode (493)
  • Obja¶nienie wywo³añ funkcji os.OpenFile (494)

DODATEK B. Sze¶æ kwestii, które nie zosta³y opisane. Pozosta³o¶ci

  • Numer 1. Inicjalizacja w instrukcji if (496)
  • Numer 2. Instrukcja switch (498)
  • Numer 3. Inne typy proste (499)
  • Numer 4. Jeszcze o runach (499)
  • Numer 5. Kana³y buforowane (503)
  • Numer 6. Dalsza lektura (506)

Dodaj do koszyka Go. Rusz głową!

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.