reklama - zainteresowany?

Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone - Sensus

Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone
ebook
Autor: Robert Zych
ISBN: 978-83-283-1938-7
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2015-09-11
Księgarnia: Sensus

Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)

Dodaj do koszyka Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Komunikacja międzyludzka

Ręce, głowa i serce sprzedawcy

„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości.

Dlaczego — choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży — tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać.

Gen sprzedawcy to doskonałe kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko pojętej sprzedaży. Całość wsparta licznymi przykładami z życia autora powoduje, że książka nie tylko posiada dużą merytoryczną wartość, ale również jest ciekawą lekturą. Gen sprzedawcy jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego.

— Paweł Orfinger, szef sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A.

Dodaj do koszyka Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa

Dodaj do koszyka Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Gen sprzedawcy. Jak obudzi w sobie wrodzone umiejtnoci handlowe. Wydanie II rozszerzone eBook -- spis treci

Od autora (9)

  • Dla kogo jest ta ksika? (10)

Rozdzia 1. Planowanie swojego rozwoju w sprzeday (16)

Rozdzia 2. Kluczowe przekonania w sprzeday (poziom "gowy") (24)

  • róda saboci i siy (26)
  • Przekonania handlowca mog go wspiera w sprzeday lub osabia (27)
  • Skd czerpa si do sprzeday (31)
  • Klienci zmieniaj swoje oczekiwania (33)

Rozdzia 3. Kluczowe wartoci w sprzeday (poziom "serca") (37)

  • Problem prestiu firmy (39)
  • Sprzedawca traci wiar w rodzaj pracy, któr wykonuje (41)
  • Brak zaufania w zespole (42)
  • Jednorazowa sprzeda a wartoci (43)

Rozdzia 4. Jak efektywnie prowadzi proces sprzeday. System AIDDA(S), czyli narzdzia na poziomie "rk" (47)

  • Kluczowe umiejtnoci w systemie sprzeday AIDDA(S) (49)

Rozdzia 5. Jak prowadzi aktywn sprzeda (84)

  • Do jakich segmentów klientów chcesz kierowa swoje usugi i produkty (attention) (84)
  • Z jakich kanaów sprzeday korzysta oraz jak i gdzie kontaktowa si z klientami (attention) (86)
  • Jak pokonywa lk przed odrzuceniem w aktywnej sprzeday (attention) (87)
  • Czy jeste zaangaowany i wierzysz w siebie (attention) (89)
  • Twoje cele w sprzeday (attention) (90)
  • Jak propozycj wartoci oferujesz swoim klientom (interest) (91)
  • Jakich doradców najbardziej ceni klienci (interest) (93)
  • Jak budowa zaufanie do siebie w procesie sprzeday (desire) (95)
  • Jak zamyka sprzeda (decision) (96)
  • Jak moesz budowa swoj wiarygodno (action) (98)
  • Sze zasad osobistej efektywnoci w sprzeday wedug Cheta Holmesa (action) (100)
  • Rola przedsibiorczoci w sprzeday (satisfaction) (101)
  • Kiedy zwikszasz strumie przychodów w aktywnej sprzeday (cay proces sprzeday) (103)

Rozdzia 6. Trudne sytuacje w procesie sprzeday ("trudny klient") (106)

  • Jak radzi sobie ze spadkiem motywacji w pozyskiwaniu nowych klientów (attention) (106)
  • Jak radzi sobie ze zbyt wysokimi celami sprzedaowymi (attention/interest) (108)
  • Jak przekona klienta, e nasze rozwizanie jest lepsze od tego, do którego si skania (desire) (110)
  • Klient podwaa kompetencje handlowca podczas spotkania (desire) (113)
  • Klient nie chce si spotka - jak zwikszy szanse na wspóprac (decision) (115)
  • Jak nie straci kontroli nad procesem sprzeday (decision) (117)
  • Jak przechodzi od prezentowania oferty do zamknicia sprzeday (decision) (118)
  • Klient wywierajcy presj na sprzedawc (decision) (119)
  • Negocjacja warunków finansowych (decision) (124)
  • Jak radzi sobie w sprzeday z konfliktem ze wiata wartoci (action) (130)
  • Poufao - lepa uliczka w sprzeday (action) (132)
  • Jak doprowadzi do drugiej sprzeday w razie reklamacji (satisfaction) (133)
  • Przetargi - nietypowa forma sprzeday (cay proces sprzeday) (135)
  • Jak radzi sobie z "wypaleniem" w sprzeday (cay proces sprzeday) (136)

Rozdzia 7. Jeste doradc czy akwizytorem? (139)

Rozdzia 8. Umiejtno prowadzenia sprzeday z wykorzystaniem wiedzy o potrzebach klienta (144)

  • Dlaczego rozpoznawanie potrzeb jest tak trudne w dzisiejszych czasach (144)
  • Jak niefortunna ocena pozycji branowej klienta moe zaprzepaci dalsz wspóprac (149)
  • Jak nadmierne ego sprzedawcy moe zrazi klienta (150)
  • Jak sprzeda realizowana rutynowo moe zaszkodzi relacjom z klientem (151)
  • Kilka praktycznych rekomendacji, jak sprzedawa w odniesieniu do potrzeb klienta (154)
  • Czego unika, a co stosowa w rozpoznawaniu potrzeb klienta (159)

Rozdzia 9. Jak dostosowa swój styl sprzeday do rónych typów klienta (162)

  • Ja - inni (166)
  • Cele - problemy (168)
  • Zgodny - negujcy (172)
  • Osobisty - rzeczowy (176)
  • Systematyczny - chaotyczny (179)

Rozdzia 10. Dziesi kluczowych zachowa w aktywnej sprzeday (188)

Porada 1. Twoja przewaga w aktywnej sprzeday (193)

Porada 2. Jak pozytywne przekonania wpywaj na Twoj efektywno w aktywnej sprzeday? (196)

Porada 3. Skd czerpa si do aktywnej sprzeday - praktyki najlepszych sprzedawców (200)

Porada 4. Attention - pozyskanie uwagi klienta (204)

Porada 5. Interest - jak utrzyma uwag i wzbudzi zainteresowanie klienta? (208)

Porada 6. Interest - jak utrzyma uwag klienta poprzez opowiadanie historii? (211)

Porada 7. Jak si nie podda, kiedy syszysz "Nie dzikuj, nie jestem zainteresowany"? (214)

Porada 8. Desire w aktywnej sprzeday. Jak wzbudzi u klienta pragnienie nabycia Twojego produktu lub usugi? (216)

Porada 9. Decision - jak zamyka sprzeda? (219)

Polecane lektury (222)

Polecane audiobooki (236)

Polecane metody (systemy) sprzeday (239)

Karty treningowe AIDDA(S) (240)

Bibliografia (250)

English summary (253)

Dodaj do koszyka Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.